In de kamer is niet mogelijk ?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:51 schreef DemonRage het volgende:
Doe mij de badkamer maar:
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
In de kamer is niet mogelijk ?
Zo niet, dan er naast
is goedquote:
Balkonquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
is goed
Maar moet
8e verdieping van links naar rechts
- aight1
- K-Cash
- GeelSuperKuiken
- MuffinKillerzz
er daar niet 1 bij want je ziet 5 plaatjes1 ligt toch buiten de flat nu ?
Wie gaat uitleggen dat het een balkon is...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
is goed
Maar moet
8e verdieping van links naar rechts
- aight1
- K-Cash
- GeelSuperKuiken
- MuffinKillerzz
er daar niet 1 bij want je ziet 5 plaatjes1 ligt toch buiten de flat nu ?
je moet even de kelder naar onder zetten en wat rijen toevoegenquote:
Donequote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:57 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
je moet even de kelder naar onder zetten en wat rijen toevoegen
@ TS: Deze afbeelding heeft het kader er omheen, kun je die in de op zetten ipv de vorige die ik postte? Dat staat mooier.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:51 schreef DemonRage het volgende:
Doe mij de badkamer maar:
[ afbeelding ]
-edit- kadertje er omheen gezet
Ik plaats je op een verdieping k? Of wil je liever in de kelder blijven.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
@ TS: Deze afbeelding heeft het kader er omheen, kun je die in de op zetten ipv de vorige die ik postte? Dat staat mooier.
die valt me nu pas opquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
maakt niet uit waar maar geen onverwachts bezoek
yeah.. kan iemand ff een brandkast boven hem painten?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gaarne Vijf_voor niet onder mijn appartement zetten. Ik heb liever vaste grond onder mijn voeten.
Wat een tuig woont er in deze takkeflat. Echt niet normaal meer.
Aaaaah dankjewelquote:
dak is bezetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Doe muij het dak maar
noeb garagequote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:19 schreef LeaderRoel het volgende:
De FOK! Flat Garage!!!
EDIT: Oh ik zie dat die er al is, nouja zet hem er maar onderaan, hele brede garage voor mezelf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ afbeelding ]
wil je die even aanpassen? hoop dat het op een kat lijkt xd
Hij stond uitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zeg jij met je subwoofers en andere onzin
* Flippiee klaagt niet, want houdt van Housequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hij stond uitdan ga ik hem nu aan doen hoor
* Oceanview begint wat House muziek af te spelen met teveel bass
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee klaagt niet, want houdt van House![]()
de balkon is van 1 iemand die hoort bij een kamerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Maar TS , als verdieping 8 maar 4 namen bij staan waarom zie je dan wel 5 plaatjes ook al is er 1tje op het balkon, die hoort er dan toch ook bij te staan bij de verdiepingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |