Denk niet dat die straaljagers onderdeel van het programma waren. Maar ik weet het natuurlijk ook niet zeker. Lijkt me alleen een tamelijk nutteloze investering, daar ze geen enig ander nut hebben dan dat er honderd mensen naar boven kijken en denken: hey cool, straaljagers (was ik zelf wel 1 van trouwens haha)quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Naar straaljagers die maandagochtend rond de klok van 10/11 uur een paar keer even laag over vliegen.
Ja precies. Het idee is leuk en voor de organisatie werkt het prima, maar eigenlijk slaat het nergens op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En je krijgt ook maar 1 beker a la 0,25 cent, net als bij de kleine. Dus in feite ben je nog duurder uit ook.
Misschien hadden ze thermo-scanners aan boord en een lijntje met de brandweerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:38 schreef very het volgende:
[..]
Denk niet dat die straaljagers onderdeel van het programma waren. Maar ik weet het natuurlijk ook niet zeker. Lijkt me alleen een tamelijk nutteloze investering, daar ze geen enig ander nut hebben dan dat er honderd mensen naar boven kijken en denken: hey cool, straaljagers (was ik zelf wel 1 van trouwens haha)
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Naar straaljagers die maandagochtend rond de klok van 10/11 uur een paar keer even laag over vliegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |