Hun gingen dan naar lelystad, maar nog steeds. Ik weet bij welk kutstation je eruit moet. Daar is echt niets te doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:32 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Leuke is dat die pendelbussen echt niet zo vroeg rijden en je dus voor jan lul in een dorp staat waar niks te halen valt
Werk je op lowlands?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik moet drie uur reizen en dan om 6 uur melden voor werk ;-)
Jazeker. Al heb ik nog geen idee wat ik moet doen, ik weet alleen dat ik nachtdiensten draai. En dat ik niet weet waarom ik nu al wakker benquote:
Je gaat dus ergens werken, zonder dat je weet wat je moet doen? Zelfs niet een klein beetje?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Jazeker. Al heb ik nog geen idee wat ik moet doen, ik weet alleen dat ik nachtdiensten draai. En dat ik niet weet waarom ik nu al wakker ben
Nee, niet echtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je gaat dus ergens werken, zonder dat je weet wat je moet doen? Zelfs niet een klein beetje?
quote:
Waarschijnlijk omdat de mensen dan ook dronken zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, niet echtHet wordt waarschijnlijk bandjes plaatsen, kaarten scannen of bij de douches mensen kijken, maar verder, nee; niet echt. Maar ik doe er geen vrijwilligerswerk, dan weet je meestal nu al wat je gaat doen. Pas als ik me inteken, zie ik waar ik vannacht sta.
Heb expres de nachtdienst gekozen, want dan heb je de gezelligste mensen dacht ik. Toen ik bezoeker was, in elk geval wel.
Sterktequote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, niet echtHet wordt waarschijnlijk bandjes plaatsen, kaarten scannen of bij de douches mensen kijken, maar verder, nee; niet echt. Maar ik doe er geen vrijwilligerswerk, dan weet je meestal nu al wat je gaat doen. Pas als ik me inteken, zie ik waar ik vannacht sta.
Heb expres de nachtdienst gekozen, want dan heb je de gezelligste mensen dacht ik. Toen ik bezoeker was, in elk geval wel.
Voor mij wel. De dagdienst mag ín de douches kijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch wel gewoon bij de ingang, he?
Ik zou het niet zo erg vinden als er een man bij mij kijkt of ik niet dood ben. En ik vind het wel terrecht als ze degene die er een half uur onder staan er vandaan schoppen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Voor mij wel. De dagdienst mag ín de douches kijken.
Ik krijg volgens mij ook risicogelden
Ik ben dan wel vrouwelijk, ik doe het met liefde inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo erg vinden als er een man bij mij kijkt of ik niet dood ben. En ik vind het wel terrecht als ze degene die er een half uur onder staan er vandaan schoppen.
Dan bij de vrouwenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ben dan wel vrouwelijk, ik doe het met liefde inderdaad
Uiteraard, uiteraard !quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan bij de vrouwenIk zou het toch wat apart vinden als ik opeens een meisje met haar hoofd mijn douche in zie staren en zegt: Euuuh, kan je er misschien onderuit? je staat er al [insert tijd]!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |