Zodat ik mij handdoek nog net kan pakken, en dan met een zeiknatte handdoek voor mijn jodokus sta als jij naar binnen tuurt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard !
Edoch, ik klop altijd eerst
Trouwens, altijd? Gluur je vaker bij jongens onder de douche?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard !
Edoch, ik klop altijd eerst
Nieetttt!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:01 schreef GotC het volgende:
Wij zijn er! vertrokken om 7 uur uit naaldwijk. staan mooi dichtbij!
In de rij al?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:01 schreef GotC het volgende:
Wij zijn er! vertrokken om 7 uur uit naaldwijk. staan mooi dichtbij!
Groen, 20 cent duurder dan vorig jaar. Of 10.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:02 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nieetttt!![]()
Al enige geruchten over kleur bandje of prijs munt?
Ja iets over groen las ik ook. Bron/bewijs?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Groen, 20 cent duurder dan vorig jaar. Of 10.
Mijn duimquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:04 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja iets over groen las ik ook. Bron/bewijs?
Vorige jaar had ik de douche het dichtst bij de ingang, dus de hele rij kon me zienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
lekker boeien trouwens, er lopen toch meestal al genoeg mieden bij ´ons´ al ik daar douche. Dus die zijn mn eeeh. ´jodocus´ toch wel. ze moeten me alleen niet opjagen
Zou een beetje raar zijn als meiden tegen jongens/mannen, in de herendouche, heren/jongens/mannen gaan opjagenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
lekker boeien trouwens, er lopen toch meestal al genoeg mieden bij ´ons´ al ik daar douche. Dus die zijn mn eeeh. ´jodocus´ toch wel. ze moeten me alleen niet opjagen
Nou idd! Dan heb je dat risicogeld ook wel nodig!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn als meiden tegen jongens/mannen, in de herendouche, heren/jongens/mannen gaan opjagen
/care. Alsof je iemand kent daar. En als ik daar iemand ken ga ik er van uit dat ze hem er niet vanaf kijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:05 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vorige jaar had ik de douche het dichtst bij de ingang, dus de hele rij kon me zienHeb toch maar even m'n handdoek + onderbroek over m'n douche heen gehangen want had geen zin in een miljoenen publiek
![]()
Maar mij staren ze sowieso aan want ik loop van nature mankquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
/care. Alsof je iemand kent daar. En als ik daar iemand ken ga ik er van uit dat ze hem er niet vanaf kijken
Ja ik word uit evenwicht gebracht door mijn aanhangsel héquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, toegegeven. Als iemand moeiijk lopend onder de douches vandaan komt, zou ik ook ff kijken.
Heb ik ook altijd als ik ergens heenga. Denk na wat het belangrijkste is, Zit dat erin, dan ben je klaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom check ik 100x mijn backpack of ik alles wel heb?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Obsessieve-compulsieve_stoornisquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom check ik 100x mijn backpack of ik alles wel heb?
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Obsessieve-compulsieve_stoornis
Dat je dat doet! Ik zou echt denken dikke doei, ik reserveer plek, maar je zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:19 schreef Mr.DD het volgende:
Ik vertrek om 10 uur. Als het goed is.
Aangezien het nog steeds niet duidelijk is hoe we nou naar Lowlands gaan. Een of andere crap idee met dat wij alvast andere tenten zouden opzetten voor de laatkomers.
Ja dat denk ik dus ook, dikke doeiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat je dat doet! Ik zou echt denken dikke doei, ik reserveer plek, maar je zoekt het maar uit.
Die vriend die om 7 uur heengaat moet ook wachten op 2 andere die geen vrij wilden vragen " ja, ik moet maandag ook al vrij vragen en ik ga echt niet 3 dagen vrij nemen hiervoor"
Heb ik jou trouwens niet is gezien op een meet?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook, dikke doeiVooral omdat ik al amper mijn eigen bagage kan dragen (m'n knieën
), dan ook nog 5 tentjes?
We zouden eerst met zn allen met de trein gaan, maar omdat er een mogelijkheid was met de auto te gaan moesten we persé het zo doen. Ben je 17, willen ze nog steeds gebracht worden door mammie en pappie
Ja autovervoer is chill, maar wel als we allemaal tegelijk gaan jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik jou trouwens niet is gezien op een meet?
Waarom neem je geen steekkarretje ofzo mee? Werkt perfect.
En ik zou me ook laten brengen door mijn pappie, alleen niet als dat betekent dat ik dan teringlang in die rij sta omdat ze pas 's avonds wegkunnen.
hehe that sucks. heb inderdaad ook mijn Lowgear naast me staan, beetje fokken en maar wachten en niet productief zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:17 schreef Da hopman het volgende:
Ach bij mijn vorige baas moest ik perse tot vrijdagmiddag werken. Had ik van te voren al gezegd dat dat weinig effectief zou zijn, maar ja. Zat ik daar op kantoor met mijn lowlandsgear aan de hele dag te internetten en te wachten tot het drie uur was terwijl het op fok steeds stiller werd.
Staan er al een hoop mensen? En op welke plek?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:09 schreef Perquisite het volgende:
Ik zit NU in de rij voor de pendelbussen, heerlijk zonnetje
het staat half vol en ik zit 10 meter van de voorkant in het middenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Staan er al een hoop mensen? En op welke plek?
Wilde ik net postenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
@_micro: Nog geen half 11 en iemand zit zichzelf nu al onder te kotsen bij de LL ingang #ll10 #fb http://twitpic.com/2g438e
aaaahquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
@_micro: Nog geen half 11 en iemand zit zichzelf nu al onder te kotsen bij de LL ingang #ll10 #fb http://twitpic.com/2g438e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |