Ja, en temperamentvol. Ik twijfel ook..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Zijn keepen vaardigheid is echt te laag...
Ik ben zo eigenwijs geweest om zelf een variant op te stellen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
2-5-3 AIM
3-5-2 AOW (met een aanvalsvleugel)
4-5-1 AOW
5-5-0, pressie, hopen op een SE
Ik denk dat je compleet kansloos bent. Je krijgt dan maar 1 normale kans, en maximaal 3 counterkansen. Je tegenstander krijgt tussen de 7 en 9 kansen. En formidabele taktiekervaring is ook niet echt om naar huis te schrijven. Van die 4 kansen die je maximaal krijgt, zal er dan alsnog maar 1 via de vleugel gaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:25 schreef Drassss het volgende:
Realbiz serieus vraagje nu
5-2-3 opstelling. Counter
Geen mids maar 2 vleugelspelers ( die ene hierboven en een soort gelijke )
Hierdoor krijg ik zeker een formidabel rating voor de Rechter/Linkeraanval ( centraal iets minder ). Is het counter systeem iets sterker geworden door al die updates of ben je compleet kansloos als je maar 15% balbezit hebt?
Leuk is dat toch? Vind het lachen om een strijdwijze te zoeken voor op papier betere tegenstanders. Vorige week bezig geweest met een a en b team wisseltruuk, onderschat mijn bekertegenstannder mij op basis van mijn zondagwedstrijd: prachtig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:39 schreef Drassss het volgende:
Hmm oke dank voor je uitleg. Ik ga eens nadenken hoe ik mijn team nu ga bouwen. 1 grote puzzel is het namelijk..
het is natuurlijk geen straf om deze te 'moeten' kopen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:11 schreef Drassss het volgende:
David Prent (252772793)
Netherlands 20 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 23-09-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: BilzerseBC (sinds 29-07-2009)
Total Skill Index (TSI): 28 920
Loon: 6 900 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Deadline: 23-08-2010 16:46
Vraagprijs: 4 400 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 14/20 bovennatuurlijk
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Zucht, nou moet ik deze prutser ook gaan kopen....
Ja het is ook geweldigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Leuk is dat toch? Vind het lachen om een strijdwijze te zoeken voor op papier betere tegenstanders. Vorige week bezig geweest met een a en b team wisseltruuk, onderschat mijn bekertegenstannder mij op basis van mijn zondagwedstrijd: prachtig.
Voor deze week ook weer wat leuks uitgedokterd, ik kan niet wachten.
Ik train momenteel passen. Normaal gesproken train ik scoren, maar door de update ben ik even overgestapt ( zeker omdat de beker/tussenseizoen er is ) vond ik dat een verstandige keuze.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat train jij eigenlijk drass? Heb even niet op zitten letten maar waar zou die 'prutser' op getraind worden?
Mooie achternaam ook!quote:Stany Van den Bosch (282723338)
19 jaar en 88 dagen, volgende verjaardag: 14-09-2010
Belgium
zwak in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die rustig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: rsca89
(sinds 11-04-2010 (15/41), 1s 2w 6d)
Total Skill Index (TSI): 5 310
Loon: 930 ¤/week
14 880 ¤ / seizoen
Fysiek: fit
Deadline: 23-08-2010 15:06 (2 dagen 14u 18m)
Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
En dat ga je ook doen ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:00 schreef Drassss het volgende:
Het is zover... de keeper waar ik het over had staat nu OOK op de TL. Uiteraard naait de turkse manager me en moet ik 1.5 milj teveel lappen....
Ja, belachelijke prijs zelfs voor een Prentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zonde, die keeper is en overpriced en bedoeld voor een trainer. Bovendien wordt hij wellicht niet verkocht voor deze prijs. Ik zou de deadline bekijken zonder te bieden, wordt nog wel een keer gelist.
Vorm blijft gewoon het vreemdste wat HT onder de zon heeft...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik keek trouwens net even op Alltid naar de vorm-stats van m'n reservespits/allrounder. Begin vorig seizoen met goed vorm gekocht, binnen 2 weken gedaald naar slecht vorm en daar dus nu nog steeds op terwijl 'ie toch zo ongeveer iedere week speelt...
Āngel Gordo
wat een aars.. hij weet toch zelf ook wel dat ie em voor die prijs niet verkoopt..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:00 schreef Drassss het volgende:
Tycho Prent (266437516)
Netherlands 20 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 04-12-2010
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Forza Karakartal (sinds 18-11-2009)
Total Skill Index (TSI): 26 460
Loon: 15 468 ¤/week inclusief 20% bonus
Deadline: 23-08-2010 23:58
Vraagprijs: 5 000 000 ¤
alleen cijfers
Huidige vaardigheden
Keepen: 12/20 wonderbaarlijk
Verdedigen: 1/20 rampzalig
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 5/20 matig
Het is zover... de keeper waar ik het over had staat nu OOK op de TL. Uiteraard naait de turkse manager me en moet ik 1.5 milj teveel lappen....
Ja ik ga hem ook niet kopen.. Ik koop wel die andere linkshalf die er voor 4.4 miljoen op staatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat een aars.. hij weet toch zelf ook wel dat ie em voor die prijs niet verkoopt..
Dat is ook precies wat ik aan het doen ben. Tussenseizoen + beker passing trainen en daarna stap ik over naar scoren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:14 schreef klootzzz het volgende:
Luca Zanca
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van slecht naar zwak.
Mubarak Ahmed
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van redelijk naar goed.
Bogdan Hristov
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van redelijk naar goed.
Paolo Gambelli
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van slecht naar zwak. Toch altijd leuk een klaverjasser.
Ben nu 3 weken bezig met korte pass training en het gaat lekker rap op deze manier! Nog max 3 weekjes korte pass training en dan gaan we weer terug naar positiespel trainingen. Nog even kijken of ik me trainingschema aanpas, wil eigenlijk 10 weken positiespel trainen en in het tussen seizoen 4 weken korte pass doen. Wellicht is 3 weken per seizoen wel genoeg want me spelers blijven poppen!
Oh en goedemorgen![]()
wie zegt dat het een linkshalf is? Misschien is het wel een rechtshalfquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik ga hem ook niet kopen.. Ik koop wel die andere linkshalf die er voor 4.4 miljoen op staat
Hij is linksbenig heb ik vernomen van zijn zaakwaarnemer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wie zegt dat het een linkshalf is? Misschien is het wel een rechtshalf
quote:Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Hasan Isa Yousef: Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.
Matthias van Slooten: Hij is vermoedelijk zwak in Vleugelspel op dit moment.
Hasan Isa Yousef: Wil hij overall gezien echt alles eruit halen, dan heeft hij meer training nodig.
Goed nieuws over Jochem Verhoef, hij reageert goed op de Vleugelspel-training en is nu redelijk.
Deze week viel me op dat Lennaert Toorenaar enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Verdedigen is goed.
Ik weet dat het niet helemaal volgens je trainingsplannen is, maar het is duidelijk dat Job Hellendoorn zwak kan worden in Scoren.
1e scout pruts. 2e komt hier mee aan zetten. Nu is een 17j0d goed Keeper niet slecht natuurlijk, zeker wanneer die wat Verdedigen/Spelhervatting erbij heeft.. Hij past alleen niet in m'n jeugdtrainingsprogramma dus ik neig er zo naar om 'm af te wijzen. Alleen kom ik er dan nooit achter of 'ie niet toch per ongeluk redelijk Verdedigen heeftquote:Bellet Michiel de Bever
|Goeiendei baas, goed om jo werris te sprekken.
Wy ha in ynteressant talint te evaluearjen. Hy giet troch it libben as Henk ten Hove en is 15 jier âld.
Dizze spiler hat neat wurdich Oerspyljen op dit punt yn syn karrięre. As hy himsels goed ûntwikkelt, soe ik sizze dat dizze jonge groeie kin nei bęst Doelferdigenjen foardat der by it earste team foege wurd.
Sil ik him in plak op ús jeugdoplieding oanbiede?
2x Redelijk met 2x Matig bijstats en Goed Leiderschap is toch wel leuk spelertje. Jammer dat 'ie inmiddels 19 is, maar dat is niet anders. Kwam er pas laat achter welke potentie hij had en dat een beetje tijdig (voor z'n 18e) uittrainen zat er niet meer in. Dus toen tot aan het eind mee laten pielen. Nu hopen dat iemand 'm door wil gaan trainenquote:Ward Matthijssen [playerid=297239966]
19 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 12-12-2010
Geboren in: Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 22-08-2010 (2/32), )
Total Skill Index (TSI): 1 220
Loon: 470 ¤/week 7 520 ¤ / seizoen
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Bel Anfred van Epen
|Hallo baas, goed je weer te spreken.
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Olger Brunott en hij is 15 jaar (34 d).
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Passen!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Op naar Colombia! Nu maar hopen dat mn spelers weer terug komen.quote:21-08-2010
Er is een vriendschappelijke wedstrijd geregeld.
quote:Ik heb hierover net een discussie in HAG over gehad omdat ik ook van 6 uit ging. Daar werd mij door een aantal kopstukken binnen ht verteld dat 5 echt genoeg is.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog een interessant weetje over Assistent-trainers:
[..]
Of misschien pas na de update'squote:Op zondag 22 augustus 2010 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus we zijn al seizoenen met veul teveul assistent trainers bezig?![]()
Yup.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus we zijn al seizoenen met veul teveul assistent trainers bezig?![]()
Ook al voor de update. Ik denk dat het nu nog beter tot zijn recht komt om minder assistenten te hebben.quote:
Eigenwijs :pquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
In de hele benadering van het aantal assistenten houden ze rekening met wat het op termijn meer opleverd om meerdere te hebben. Maar ze houden dan ook rekening met de kosten van die extra assistenten. En om het meeste geld te verdienen kwam 5 het beste uit de bus.
[..]
Ook al voor de update. Ik denk dat het nu nog beter tot zijn recht komt om minder assistenten te hebben.
Ik ga het in ieder geval eens proberen met 6 stuks.
Nou idd!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Eigenwijs
Ik neem het advies op voor 5
Het maakt me niet uit hoeveel het verscheelt. Het gaat me er om dat t sneller is en dat kan je hoe dan ook niet ontkennen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
100% training: Als verdedigen 1 level 8,036 weken nodig heeft met 10 assistenten, dan heb je met 6 assistenten 8,095 weken nodig. Dat maakt een verschil van 0,059 weken.
95% training: Als verdedigen 1 level 8,459 weken nodig heeft met 10 assistenten, dan heb je met 6 assistenten 8,521 weken nodig. Dat maakt een verschil van 0,062 weken.
90% training: Als verdedigen 1 level 8,929 weken nodig heeft met 10 assistenten, dan heb je met 6 assistenten 8,994 weken nodig. Dat maakt een verschil van 0,065 weken.
Je mag zelf wel uitrekenen hoeveel weken je nodig hebt om 1 level verschil te maken. En dat zijn er best veel.
Dat wil ik ook helemaal niet ontkennen. Het gaat erom of je er nog wel iets mee verdient om zoveel assistenten te hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoeveel het verscheelt. Het gaat me er om dat t sneller is en dat kan je hoe dan ook niet ontkennen.
Hmzzzz ga me weer ff aan t twijfelen brengen ofzo!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Edit: Dat is om en nabij de 138 weken training. Dus je zal dus 1 level verschil hebben na 10 seizoenen, en dus ook 10 jaar per speler.
Als je dus een 17 jarig met Uitstekend def koopt, dan kun je hem met 27 jaar met Magisch of Utopisch verkopen. Maar je hebt ondertussen wel al 4x1800x138 = 993600 voor de assistenten betaald. Magisch 27 is gemiddeld 2,4 M, Utopisch is 1,7M nu. Je maakt er dus best wel verlies op.
Ik begreep t door je edit idd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook helemaal niet ontkennen. Het gaat erom of je er nog wel iets mee verdient om zoveel assistenten te hebben.
Zie het maar als woordvoerders, als je er teveel hebt dan verdien je onder de streep minder.
Dat is puur omdat ik dan op precies 20 personeelsleden kom. Ik heb nu nog altijd 10 plaatsen over voor dokters. Anders zou ik weer moeten gaan nadenken hoe ik die ene extra plaats moet opvullen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik begreep t door je edit idd.![]()
Edit :
Ik heb nog een week om er over na te denken. Ik kan ze nu wel ontslaan maar dan betaal ik weer een week extra. Dus als het om geld besparen gaat kan ik er beter mee wachten tot Zaterdag.
Waarom ga jij naar 6 ipv 5 trouwens?
Die hoef je toch niet in te vullen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is puur omdat ik dan op precies 20 personeelsleden kom. Ik heb nu nog altijd 10 plaatsen over voor dokters. Anders zou ik weer moeten gaan nadenken hoe ik die ene extra plaats moet opvullen.
Voor mij wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die hoef je toch niet in te vullen?
Neem dan een fisio extra in dienst.quote:
Ik heb al 4 fysio's. Dat heeft me vorig seizoen tot 2 blessures gebracht. Dus dat acht ik meer dan genoeg.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem dan een fisio extra in dienst.
Ik zag net bij mn personeel dat ik er zaterdag dan ook nog 1 over heb. Ik denk dat dat een extra fisio wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |