12.5 miljoenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:54 schreef Kirov het volgende:
[..]
Iemand heeft geld teveel!
Edit: holy shit ik ben vandaag 3 jaar lid van fok![]()
feestjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:54 schreef Kirov het volgende:
[..]
Iemand heeft geld teveel!
Edit: holy shit ik ben vandaag 3 jaar lid van fok![]()
Als ik je zo bezig las zou ik toch maar uitkijken!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je 's nachts vaak schreeuwend wakker wordt en niet meer precies weet waar je bent of wat er is gebeurd, zou het kunnen zijn dat je aan nachtangst lijdt. Dit zijn een soort paniekaanvallen, waarbij je weinig of geen beelden ziet, er is zelfs geen verhaallijn. Je hebt eigenlijk alleen een diep gevoel van angst en bedreiging en de volgende dag herinner je (bijna) niets meer van je aanval. Weet je de volgende dag wel nog wat er gebeurd is en was je meteen klaarwakker? Dan was het waarschijnlijk gewoon een nachtmerrie.
Zover zal het niet komen
Mijn dromen zijn altijd positief.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik je zo bezig las zou ik toch maar uitkijken!![]()
Ach sommige vinden een hengst in bed hebben ook positief dus het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn altijd positief.
Hier ga ik geen woorden aan vuil maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach sommige vinden een hengst in bed hebben ook positief dus het is maar hoe je het bekijkt.
zozo.. wat een onthulling Possie..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik vind een hengst in bed hebben ook positief dus het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zozo.. wat een onthulling Possie..
2-5-3 AIMquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nice, 3de ronde beker gehaald en uiteindelijk toch met PIC. Ook 170k inkomsten. Nu gaan puzzelen hoe ik de ondoordringbare muur van de volgende opponent zijn verdediging ga splijten.
is het topic al gesloten danquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:38 schreef The_Hives het volgende:
ja, maar ik lig ook wel eens met een kater op bed of moet wel eens werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/offtopic]
Rampzalig keepen......quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:40 schreef Drassss het volgende:
25. Jannes Prent (196575653)
Netherlands 26 jaar en 36 dagen, volgende verjaardag: 03-11-2010
goed in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Lakeuden Potku (sinds 27-03-2008)
Total Skill Index (TSI): 27 050
Loon: 3 996 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 19-08-2010 17:49
Hoogste bod: 1 873 000 ¤ door De Gekleurde Prent
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 10/20 uitmuntend
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 10/20 uitmuntend
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Nog 10 minuten te gaan...
edit: Weer een ouderwetse bidwar ..
Hebbes
Geen specialiteit....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:40 schreef Drassss het volgende:
Huidige vaardigheden
Hebbes
Heb jij een brein dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:24 schreef Drassss het volgende:
Haters
Had ik al verteld dat ik voor Brein werk?
True, daarom werk ik daar ookquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij een brein dan?
Ik dacht dat de mens die op Fok! komt dat niet had.
Werken bij brein zonder brein.quote:
Geen probleem. Ik heb alles origineel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:24 schreef Drassss het volgende:
Haters
Had ik al verteld dat ik voor Brein werk?
Jannesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:40 schreef Drassss het volgende:
Huidige vaardigheden
Hebbes
Shit. Dus ik krijg geen lintje van je.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Natuurlijk werk ik daar niet, dan ben ik nog liever werkloos
Helaas, je kan wel een Prent krijgen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Shit. Dus ik krijg geen lintje van je.![]()
oneerlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:40 schreef Drassss het volgende:
Huidige vaardigheden
Hebbes
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef Drassss het volgende:
Nog meer haters? Straks kan het niet meer, omdat ik alweer de volgende topper ga presenteren
Waarom zet ie die nou online? Straks ga ik op Drassss lijken omdat ik een bod niet laten kan!quote:Faas van den Bosch (270998017)
19 jaar en 35 dagen
quote:RKDEO VI.326 Nederland
01:28 Er is een spelersniveau veranderd
01:30 Er is een spelersniveau veranderd
quote:01:30 Er is een spelersniveau veranderd!
01:30 Er is een spelersniveau veranderd!
Altijd leuk, maar die waren nog niet ingeplandquote:Gaël Grénon
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van formidabel naar uitmuntend.
José Starink
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van briljant naar wonderbaarlijk.
quote:01:32 Er is een spelersniveau veranderd!
01:32 Er is een spelersniveau veranderd!
Woeiquote:Jay de Ruijsscher
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van redelijk naar goed.
Frank Godee
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van goed naar uitstekend.
Bij mij ongeveer van t zelfde.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:32 schreef Merson het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk, maar die waren nog niet ingepland.
Vooral die eerste is een toppertje!quote:Laatste trainingsrapport (20-08-2010)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Wout van den Bosch:
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van rampzalig naar waardeloos.
Vaardigheidsniveau gestegen!
Bernardino Dias:
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitstekend naar formidabel.
Niet slecht zeg ik.quote:Daniel Kwaśny His training efforts showed good results as his passing abilities increased from disastrous to wretched.
Wubbo Oussoren Increased his passing skill from formidable to outstanding.
Jan-Kees Vrieling Increased his passing skill from formidable to outstanding.
Julius Notten Increased his passing skill from formidable to outstanding.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat zijn geen haters! Dat is onze manier om te laten blijken dat t een heule leuke speler is die we zelf eigenlijk ook wel hadden willen hebben maar omdat t een Prent is m nooit halen kunnen omdat er dan wel weer 1 of andere debiel is die er steeds overheen bied!
Sowieso 's avonds laten aflopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:11 schreef vanpers het volgende:
Bij mij is de geplande verdediger ook eindelijk gepopt. Wat zeggen jullie, nu op de transferlijst gooien of woensdagmiddag zodat hij op zaterdagmiddag afloopt?
de training begint altijd om 01:05 en de resultaten krijg je dan vaak rond 01:20..quote:
Altijd leuk die bidwars uren voor de deadlinequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Bidwar op mijn keeper
Teller staat op 2 miljoenen nog twee uur te gaan
Zeer zinvol zelfs. Als de prijs al te hoog is, dan zullen sommige managers hem niet bookmarken en zijn er uiteindelijk minder managers die aan de bidwar gaan meedoen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Altijd leuk die bidwars uren voor de deadlinehoe zinloos.
Zo kan je het bekijken. Je kan ook denken dat mensen hem vergeten ( zoals ik altijdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zeer zinvol zelfs. Als de prijs al te hoog is, dan zullen sommige managers hem niet bookmarken en zijn er uiteindelijk minder managers die aan de bidwar gaan meedoen.
Als je hem op de hotlist zet, dan staat hij ook op je TL. Dus zelfs dat eerste bod is dan overbodig. En net degene die als een gek op het einde gaan bieden, drijven de prijzen omhoog.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo kan je het bekijken. Je kan ook denken dat mensen hem vergeten ( zoals ik altijd) en zodoende blijft de prijs laag tot aan het einde van de deadline. Ik wacht daarom altijd rustig af tot de laatste 10 minuten en dan ga ik volle gas bieden. Hoogstens plaats ik een eerste bod, zodat hij in mijn transferlijst staat.
Normaal ben ik eigenlijk nooit wakker of thuis achter de PC op donderdagavond 1 uurquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de training begint altijd om 01:05 en de resultaten krijg je dan vaak rond 01:20..
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:45 schreef Merson het volgende:
[..]
Normaal ben ik eigenlijk nooit wakker of thuis achter de PC op vrijdagnacht 1 uur.
Maar het was wel spannend om mee te maken!
Ja het voorbeeld is wat dubieus voor mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hem op de hotlist zet, dan staat hij ook op je TL. Dus zelfs dat eerste bod is dan overbodig. En net degene die als een gek op het einde gaan bieden, drijven de prijzen omhoog.
Wat goedkoop begint, kan dan heel duur eindigen, want de meeste managers weten gewoon niet wanneer ze moeten stoppen. Bij jouw een ander verhaal omdat je de speler toch altijd koopt, ongeacht de prijs.
Het is eigenlijk spannender of de training op tijd is, zodat je niet uren zit te wachtenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:45 schreef Merson het volgende:
[..]
Normaal ben ik eigenlijk nooit wakker of thuis achter de PC op donderdagavond 1 uur.
Maar het was wel spannend om mee te maken!
doe ik vaak ook.. als ik mijn zinnen op een speler heb gezet dan zal en moet ik em ook hebben, daarom betaal ik vaak ook eigenlijk veel te veel, maar goed dat maakt me weinig uit..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hem op de hotlist zet, dan staat hij ook op je TL. Dus zelfs dat eerste bod is dan overbodig. En net degene die als een gek op het einde gaan bieden, drijven de prijzen omhoog.
Wat goedkoop begint, kan dan heel duur eindigen, want de meeste managers weten gewoon niet wanneer ze moeten stoppen. Bij jouw een ander verhaal omdat je de speler toch altijd koopt, ongeacht de prijs.
Ik vind het altijd lastig te beslissen wat met gepopte spelers te doen. Ik kan volgende weken 2 nieuwe trainees uit de jeugdpullen, met betere bijstats. Moet ik deze dan nu verkopen, zodat ik trainingsplaatsen heb?quote:Frank Godee [playerid=289654941]
17 jaar en 92 dagen, volgende verjaardag: 09-09-2010
Born in: Netherlands
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Delden (sinds 08-06-2010 (8/42), 10wk 3d)
Total Skill Index (TSI): 870
Loon: 390 ¤/week 6 240 ¤ /season
Stamina: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Nou omdat ie in het trainingsprogramma van de -20 gaat zit er dus iemand met een bulk geld alle boden te counteren om hem uiteindelijk in de wacht te slepen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
ik zou hem dan idd verkopen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:58 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig te beslissen wat met gepopte spelers te doen. Ik kan volgende weken 2 nieuwe trainees uit de jeugdpullen, met betere bijstats. Moet ik deze dan nu verkopen, zodat ik trainingsplaatsen heb?
quote:Your trainer Dmitry Khvatkov has noted the following:
Norat Subirat All that hard work paid off! His defending skill improved from poor to weak.
Oskar Ånger Increased his defending skill from weak to inadequate.
Alex Ostrovr¨ek His defending proficiency improved from formidable to outstanding.
Reiner Pferdekamp All that hard work paid off! His defending skill improved from excellent to formidable.
Alessandro Lanza Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his defending skill from solid to excellent.
Claudino Frederico All that hard work paid off! His defending skill improved from solid to excellent.
Zaterdagmiddag tussen 14-16u zijn de meeste mensen online. Ik neem die tijd 9/10 keer, als ik in de gelegenheid ben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:11 schreef vanpers het volgende:
Bij mij is de geplande verdediger ook eindelijk gepopt. Wat zeggen jullie, nu op de transferlijst gooien of woensdagmiddag zodat hij op zaterdagmiddag afloopt?
ja, hehe.... Spanje speelt dan zijn competitiewedstrijden. De grootste competitie van allemaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zaterdagmiddag tussen 14-16u zijn de meeste mensen online. Ik neem die tijd 9/10 keer, als ik in de gelegenheid ben.
Oh, maar dan moet t dus eerder. Want ze gaan vast geen spelers kopen TIJDENS de wedstrijd?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
ja, hehe.... Spanje speelt dan zijn competitiewedstrijden. De grootste competitie van allemaal.
Maar daarvóór zijn ze niet online.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef Merson het volgende:
[..]
Oh, maar dan moet t dus eerder. Want ze gaan vast geen spelers kopen TIJDENS de wedstrijd?
Dat ligt ook aan de speler, trainees kun je best tijdens een competitiewedstrijd kopen, aangezien je die toch pas doordeweeks opstelt. A-spelers zal men inderdaad meestal voor een wedstrijd willen hebben...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef Merson het volgende:
[..]
Oh, maar dan moet t dus eerder. Want ze gaan vast geen spelers kopen TIJDENS de wedstrijd?
Mijn trainingsresultaat van vandaagquote:Robert Andreasson
Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitmuntend naar briljant.
Choktawee Kongying
Mirko Injac
Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Ivo Naulaerts
Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van slecht naar zwak.
Roberto Maestri
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van uitmuntend naar briljant.
Don de Hooge
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van uitmuntend naar briljant.
Pedro Miguel Anacleto
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van formidabel naar uitmuntend.
Svenn Larsen
Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van bovennatuurlijk naar reusachtig.
Thieu Strijbos
En dan te bedenken dat ik in eerste instantie helemaal niet doorhad dat het zo'n topper was... het is dat een scout me erop attendeerde... maar zijn keeper-skills waren totaal niet zichtbaar... vraag me toch af hoe die dat dan wel kunnen zienquote:
damn... je hebt je jeugdopleiding voor de komende seizoenen er wel uit dacht ik zo..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik in eerste instantie helemaal niet doorhad dat het zo'n topper was... het is dat een scout me erop attendeerde... maar zijn keeper-skills waren totaal niet zichtbaar... vraag me toch af hoe die dat dan wel kunnen zien
edit: er zijn er nog steeds 3 aan het bieden, waaronder dus de trainer voor de U-20
verkocht voor 4.143.000 EUR
Ja dit was wel de jackpotquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
damn... je hebt je jeugdopleiding voor de komende seizoenen er wel uit dacht ik zo..
moet je Flap even vragen.. die is nogal bezig met wingers..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Hoe belangrijk is positiespel nu eigenlijk op dit moment voor je wingers in het kader van de midrating? Ik heb het afgelopen seizoen eigenlijk op de automatische piloot gespeeld dus weinig van veranderingen meegekregen...
Ik ook... nieuwe trainees, en 4 miljoen met een trainee en het is ineens weer leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo de tactiek voor dit weekend + bekerronde 3 is ook weer uitgedokterd. Inclusief wissels e.d.
Ik begin weer meer zin te krijjgen in het spelleke klaarblijkelijk.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook... nieuwe trainees, en 4 miljoen met een trainee en het is ineens weer leuk
dat is bij een andere speler die ik heb ook al het geval sinds vanochtend... het zijn gekke tijdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:52 schreef MrMoon het volgende:
Er lijkt nu al een kleine bidwar gaande voor mijn 19 jarige uitmuntende spits Vazha Jobava (271301962) en dat terwijl de deadline pas over 4,5 uur is..
ja inderdaad.. de prijzen rijzen de pan uit en bidwars die al heel vroeg starten..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is bij een andere speler die ik heb ook al het geval sinds vanochtend... het zijn gekke tijden
Ik zou het niet doen. Zijn keepen vaardigheid is echt te laag...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:11 schreef Drassss het volgende:
David Prent (252772793)
Netherlands 20 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 23-09-2010
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: BilzerseBC (sinds 29-07-2009)
Total Skill Index (TSI): 28 920
Loon: 6 900 ¤/week inclusief 20% bonus
Deadline: 23-08-2010 16:46
Vraagprijs: 4 400 000 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 3/20 slecht
Vleugelspel: 14/20 bovennatuurlijk
Passen: 7/20 goed
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Zucht, nou moet ik deze prutser ook gaan kopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |