Werkt niet.. hij haalt info binnen vanaf t netquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:21 schreef turnazz het volgende:
weten jullie of shazam ook werkt als je geen internet hebt op je BB? dus dat ie dan ook liedjes herkent?
Inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:01 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Werkt niet.. hij haalt info binnen vanaf t net
Zit volgens mij alleen bij KPN versies en misschien ook T-Mobile?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vroeg me af hoe je in je scherm met je bladwijzers etc in je browser die balk krijgt van google?
sommige mensen hebben het wel en ik niet. terwijl ik het toch redelijk handig vind.
Mn vriendin had het, die zit bij Hi, na de update heeft ze het niet meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:14 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Zit volgens mij alleen bij KPN versies en misschien ook T-Mobile?
Ja, er zit een Fair policy op als voorwaarden op hun internet abbo's ook de Blackberry inet abbo. Dat betekent dat als je veel meer gebruikte dan de "gemiddelde" gebruiker van Hi qua internet dat de maand erna je wordt ge downgrade qua datalimit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:42 schreef Glennz het volgende:
Als ik een (nieuw) Hi abo neem i.c.m. een 9700, zit ik dan ook vast aan een datalimiet ofzo?
Het is niet helemaal duidelijk voor me.
Ok, thx. Maar ik hoef toch niet bij te betalen ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:58 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, er zit een Fair policy op als voorwaarden op hun internet abbo's ook de Blackberry inet abbo. Dat betekent dat als je veel meer gebruikte dan de "gemiddelde" gebruiker van Hi qua internet dat de maand erna je wordt ge downgrade qua datalimit.
Nope, tenzij de data die je download een prijs heeft. De Hi actie nu van BB inet voor 7,50 loopt tot 30 september dus halen voor die tijdquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:09 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, thx. Maar ik hoef toch niet bij te betalen ofzo?
Wat heb jij daar dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vroeg me af hoe je in je scherm met je bladwijzers etc in je browser die balk krijgt van google?
sommige mensen hebben het wel en ik niet. terwijl ik het toch redelijk handig vind.
Ah, ok. Wel jammer dat ik 2 gebroken vingers heb, en op dit moment niks kan met m'n rechterhand. Maar ik denk wel dat ik hem voor die tijd ga halen. Hopelijk kan ik m'n vingers dan een beetje trainen op de BB.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:10 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nope, tenzij de data die je download een prijs heeft. De Hi actie nu van BB inet voor 7,50 loopt tot 30 september dus halen voor die tijd
Alleen een balk met de URL .quote:
Met een hand gaat wat langzamer, maar idd goede training om je vingers weer te herstellen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ah, ok. Wel jammer dat ik 2 gebroken vingers heb, en op dit moment niks kan met m'n rechterhand. Maar ik denk wel dat ik hem voor die tijd ga halen. Hopelijk kan ik m'n vingers dan een beetje trainen op de BB.
Nice. En ik vind het ook wel cool dat je nu korting krijgt als je student bentquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:31 schreef Killaht het volgende:
[..]
Met een hand gaat wat langzamer, maar idd goede training om je vingers weer te herstellen.Ik heb mn bb 9700 tijdje geleden gehaald met dat Hi abbonement en ik wil niet anders meer BB is de shit
Haha precies, ik ben nu bezig met afstuderen, dus wordt mn laatste abbonement met 20% studentenkorting EN 7,50 eindeloos BBinet abbonement. Thats an offer i cant refusequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:41 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nice. En ik vind het ook wel cool dat je nu korting krijgt als je student bent
Indeed!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:43 schreef Killaht het volgende:
[..]
Haha precies, ik ben nu bezig met afstuderen, dus wordt mn laatste abbonement met 20% studentenkorting EN 7,50 eindeloos BBinet abbonement. Thats an offer i cant refuse
Je e-mail instellingen moet je wel even overzetten. Staat op de site waar je je e-mail hebt ingesteld, daar kun je kiezen om het over te hevelen naar een ander toestel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:21 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik ga de Bold 9700 overkopen van iemand.. en die is sim-lock vrij.. mijn vraag is, als ik mijn simkaart erin doe.. neem ik dan mijn BIS ook mee? of moet ik het dan weer apart laten activeren voor de 9700?
Jep, mobileemail.vodafone.nl. Dan aanmelden en staat er links in de kolom ander toestel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef GrupoBalanca het volgende:
op de site van vodafone neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |