SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door benniesnugger op 19-08-2010 09:55:02 ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:47 schreef benniesnugger het volgende:
Ps: weer wordt steeds beter:lange broek gaat dan maar mee voor in het kluisje, korte broek it isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dikke klapperquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:46 schreef 16meter het volgende:
Kneitertje hoor. Hoop die zaterdag wel te horen.
Kerel, mooie vakantie gehad daar ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:17 schreef InGebruik het volgende:
Crypsis-(16.30-17.30)-Mainstage-linksvoor-bij-de-doorgang-onder-het-podium-Meet:
Da_Ripper
16meter
T-Force + T-Forcette
Boy_Snakeye
Sethje
Kollie
Bartman
Grrommit
em-dee-em-aa
InGebruik (?)
Weet nog niet zeker aangezien ik weet of ik bij Crypsis zullen zijn.
Aangezien niemand waarschijnlijk weet hoe ik er ook uitzie hier een foto voor als iemand opzoek is naar een meet maar het niet kan vinden.
Als ik gewoon over het terrein loop en je herkent me mag het natuurlijk ook.![]()
Lam @ Chersonissos:
[ afbeelding ]
Werd nog gedraait op de Preparty van the Qontinent.. Vind hem niet op het niveau van de eerste Tilltt Gold, maar nog wel erg vet!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:55 schreef 16meter het volgende:
ja tuurlijk, wat jij wilquote:
nice!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:46 schreef 16meter het volgende:
die kickquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Oe dat einde! D
http://bambuser.com/channel/fusionrecords/broadcast/963561
wel leukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:55 schreef 16meter het volgende:
quote:
Jullie pesten mensen weg met deze opmerkingenquote:
mensen die HH hard vinden, zijn voor eeuwig gedoemdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:47 schreef Grrommit het volgende:
[..]
[..]
Jullie pesten mensen weg met deze opmerkingenipv dat jullie ze helpen een andere hardstyle smaak te krijgen
Klinkt goed, maar kwaliteit van t filmpje is echt slecht.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Te hard voor woorden.
Mwa...opzet is leuk, maar de eerste 8 tellen van de climax hebben geen bass en de laatste 8 wel...t verschil is te groot. Of het ligt aan m'n boxen of het komt hopelijk met masteren goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:55 schreef 16meter het volgende:
* ReMcOrE zal losgaan voor zichzelf en ook voor T-Killerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:03 schreef T_Killer het volgende:
O en voor de mensen die naar B-Front gaan: Ga aub heel hard los op deze plaat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor mij
Ook hier een super vakantie gehad. Ook de beste tot nu toe!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:11 schreef haakon het volgende:
[..]
Kerel, mooie vakantie gehad daar ?
Ik ben er sinds dinsdagochtend weer en damn, wat een bazenvakantie
Mooiste vakantie tot nu toe !
Ps: ik zal kijken of het lukt te meeten daar, ik herken Remco en Harm wel
Weer een heldennummer van Tilt Gold!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:55 schreef 16meter het volgende:
quote:DJZatox wrote:
So my new E.p. Is almost ready..4 tracks again!!! Its Time to' sleep for me!! Notteeeeee
Sinds wanneer slaapt hij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |