Laten staanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik kan de TT wijzigen, maar Bum Bapi vind ik dan wel weer komisch
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hallo,
k zoek een hardstylenummer wat begint met een intro van een mokkeltje waarin met een hoge stem wordt gezegd "life is..." iets van beautifull/amazing ofzo. Hopelijk is mijn beschrijving niet te vaag
Vocal leent zich ook wel voor n "Pavelow-remix" trouwens..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:49 schreef Grrommit het volgende:
TT is remix van
Volgens mij zeggen ze daar : I make the beat go boom papi, ipv bumbapi, verder niet heel interessant nr.
Deze remix is dan wel weer lekker:
Count me in. Moet wel ff kijken of ik daarvoor bij Luna of Deepack benquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef T-Force het volgende:
Yo peepz, meet bij Crypsis linksvoor bij die doorgang op de main dus?
Even lijstje maken met de mensen die er aanwezig (hopen te) zijn![]()
Da_Ripper
16meter
T-Force
ik ook.quote:
Haha, nicequote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:37 schreef T-Force het volgende:
Ooh Boy! Ik heb je volgens mij 5 potentiële klanten opgeleverd! Echt veel leuke reacties gehad op mijn shirts (AVIO & Zatox)![]()
Ik stond op een gegeven moment bij de Early Hardstyle stage te kijken naar Danielle Mondello vs. Express Viviana toen een kerel die helemaal para was naar me toe kwam. "Mag ik heeeeeeeel even onbeleefd zijn?" Op het moment dat ik oke zei begon hij mijn avio shirt van voor en achter te kussen![]()
De whutquote:
Te hard voor woorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |