hij verkoopt 'mquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niet mee gaan vanwege een kater![]()
Nou ik ga wel met je mee als ik z'n kaartje mag hebben hoor
Wie weet kom ik ook nog even langs als ik iemand kan vinden en in de buurt benquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:57 schreef ReMcOrE het volgende:
Crypsis-(16.30-17.30)-Mainstage-linksvoor-bij-de-doorgang-onder-het-podium-Meet:
Da_Ripper
16meter
T-Force + T-Forcette
Boy_Snakeye
Sethje
Kollie
Bartman
Grrommit
em-dee-em-aa
InGebruik (?)
mstx
ReMcOrE
wat een zakkenwasser. Op een zaterdag niet mee gaan omdat je donderdagavond een bakkie teveel op hebt..wat ben je dan voor untermensch. ik heb met je te doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:14 schreef TVEE het volgende:
luister dit, die "maat" waarmee ik zou gaan morgen naar decibel verteld me net dat hij zich niet goed voelt na avondje stappen vannacht en nou niet meer meegaat morgen naar decibel. wat een lul 1e klas.
ben momenteel in staat om hem helemaal in elkaar te trimmen. nu weet ik niet wat ik moet doen... kan moeilijk alleen gaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef de_huig het volgende:
[..]
wat een zakkenwasser. Op een zaterdag niet mee gaan omdat je donderdagavond een bakkie teveel op hebt..wat ben je dan voor untermensch. ik heb met je te doen
ik zeg: doen! zowel wat betreft het in elkaar trimmen als het gaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef TVEE het volgende:
[..]
ben momenteel in staat om hem helemaal in elkaar te trimmen. nu weet ik niet wat ik moet doen... kan moeilijk alleen gaan
Als het vervoer al geregeld was kan dat tuurlijk wel! Zijn sowieso een heleboel Fok!ers op Decibel en als je die niet ontmoet vind je vast andere lui.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef TVEE het volgende:
[..]
ben momenteel in staat om hem helemaal in elkaar te trimmen. nu weet ik niet wat ik moet doen... kan moeilijk alleen gaan
El Dani: Check! (+ maat): In het Hardtraxx Crew shirt (jaja, nieuwe modequote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:57 schreef ReMcOrE het volgende:
Crypsis-(16.30-17.30)-Mainstage-linksvoor-bij-de-doorgang-onder-het-podium-Meet:
Da_Ripper
16meter
T-Force + T-Forcette
Boy_Snakeye
Sethje
Kollie
Bartman
Grrommit
em-dee-em-aa
InGebruik (?)
mstx
ReMcOrE
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef TVEE het volgende:
[..]
ik ben geen einzelganger...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:54 schreef StM het volgende:
[..]
Gewoon gaanDe eerste keer is het lastigst. Er zijn 45000 vrolijke mensen
Ik kies er tegenwoordig gewoon voor om alleen te gaan. Meestal kom ik wel bekenden tegen maar zoniet heb ik een net zo leuke dag. Ik ben het aardig beu om steeds te vragen of mensen gaan en dan dus net als jou op het laatst afhakers te hebben etc.
Regel morgen ergens een kaartje. Moet te doen zijn.quote:
Ben ik ook niet.. Toch ben ik vorig jaar alleen naar Q-Base gegaan (en gereden)..quote:
same here.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:31 schreef StM het volgende:
[..]
Wie weet kom ik ook nog even langs als ik iemand kan vinden en in de buurt ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is je vergeven jongen..na een aantal maanden therapie hebben we het inmiddels wel een plaatsje kunnen geven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ben ik ook niet.. Toch ben ik vorig jaar alleen naar Q-Base gegaan (en gereden)..
Vrij snel n paar Fokkers ontdekt, daarmee de dag opgetrokken (sorry jongens)
Nouja jij hoeft natuurlijk ook niet alleen, jij hebt t gelumk dat je altijd nog T-forcette mee kan slepenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:44 schreef T-Force het volgende:
Goooeeeeedemorgen![]()
Ik vind ook dat je moet gaan man, ik ben zelf nog nooit alleen gegaan maar ben nog steeds van plan dat ooit te doen![]()
Bis 16.30 Mainstage iedereen
ik heb niet echt het idee dat ie zn meisje mee hoeft te slepen..ik krijg meer zo'n gevoel dat ie regelmatig moet zeggen: wacht op miijjjjjjjjjjj!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:54 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Nouja jij hoeft natuurlijk ook niet alleen, jij hebt t gelumk dat je altijd nog T-forcette mee kan slepen
Misschien tot vanmiddag, Ik herken T-force of Rippert wel, dus dat komt wel goed
Is idd niet veel waard.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:26 schreef Jantje12345 het volgende:
Drama kwaliteit as usual van de B2S stream. [ afbeelding ]
Bedankt, gelijk aangezet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:33 schreef Baronpilsener het volgende:
ROLL WITH THE MF Donkey Style!
Hop! Nu zatox!
Als ik het mij goed herriner werkten op IQ gewone doppen van een Coca Cola fles uit de winkel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Weet iemand hoe het zit met dopjes tegenwoordig? Op Emporium hadden ze nu van die net iets bredere flesjes waardoor de standaard dopjes niet passen, en op Koninginnedag in Arnhem ook al. Hoe zit dat op de laatste Q feesten? (ben ik al tijdje niet meer bij geweest)
Hij draait nu wel de kick-edit hč, niet de originele.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:46 schreef Koepert het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik Choirs echt vele malen vetter nog dan Gangsta vind![]()
Dat is wel weer waar..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hij draait nu wel de kick-edit hč, niet de originele.
En Gangsta draaide hij net wel goed, door alleen de mid-intro te doen met de vetste drop en daarna over te gaan op Choirs. (zoals hij al eerder heeft gedaan)
Ik snap hem.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar..
Maar k merkte vooral dat ik t 'gangsta-deuntje' hoorde en dacht "oh vet Gangsta" en vervolgens Choirs erin hoor komen en denk "WHAA Vet!" snap je
Dan is dit wel een lekker inkomertje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:49 schreef Koepert het volgende:Pffff k trek t wel slecht om Decibel te horen en niet erbij te zijn.. gelukkig ga k nog naar Zatox & Activator @ Zak vanavond haha
Ja klopt dat was m'n laatste Q feestje, die daarna allemaal grote doppen (hihi ik zei grote doppen) dus ik hoop dat ze allemaal gewoon weer dezelfde gaan nemen... en het liefst de kleinere.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik het mij goed herriner werkten op IQ gewone doppen van een Coca Cola fles uit de winkel.
Vreemde actie van Pavo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
(Wat "summer of hardstyle" ertussen deed weet ik niet)
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Krijg nou de vragenlijst over Decibel
Welke van de onderstaande eigenschappen vind je passen bij Decibel outdoor? Kies er maximaal vijf.
Waar o.a. de volgende antwoorden staan:
• Commercieel
• Uitgemolken
beide strakke platenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef ElDani het volgende:
Mag ik even hulde voor deze plaat?
Gedraaid door Noisecontrollers en nu blijkt ook Headhunterz hem gedraaid te hebben:
Verder ook weer een nieuwe B-Front
Ik zag nogal veel bekende shirtjes uit dit topic staan jaquote:Toen richting Luna waar blijkbaar half Fok! al aanwezig was. Een heerlijk setje met veel Zatox nummers. Ook hier kwam helaas dat nummer dat ook op TMF komt, voorbij. Maar tracks zoals Rawstyle en Torture klonken weer heer-lijk
K bedoelde eigenlijk dat ze niet de set van Decibel gewoon ingestart haddenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:53 schreef StM het volgende:
Wat Activator op decibel draaide was ook geen 'decibelset' maar een heerlijke knalset voor de liefhebbersEr was ~100? man ofzo en het ging goed hard los
heb ik zelf pas nog gepost.quote:
helaas niet meegekregen, kwam pas na half 12 binnen in de Euphoria... toen ik van de PP op de Main naar de Loudnes liep, kwam ik Alphaverb nog wel tegen, ff praatje meegemaakt (vergeten hem te feliciteren met z'n verjaardagquote:
Zei hij ook nog iets van je shirt, ofniet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
helaas niet meegekregen, kwam pas na half 12 binnen in de Euphoria... toen ik van de PP op de Main naar de Loudnes liep, kwam ik Alphaverb nog wel tegen, ff praatje meegemaakt (vergeten hem te feliciteren met z'n verjaardag) en hem gemeld dat het deel van z'n set dat ik had meegekregen goed in elkaar zat
Ben je een Pinguin? Of leef je in de Jungle van gefrituurde bamboescheuten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Oke dan beste Fok!-ers!
Ik zit hier al een tijdje beetje mee te posten in verschillende topics (nog niet in deze) en heb een mooi raadsel om jullie even bezig te houden!Namelijk 'Wie ben ik?'
Even een hint; mijn timetable van Decibel (gisteren dus):
11.00 - 12.30 - Alphaverb
12.30 - 13.30 - Max Enforcer
13.30 - 14.45 - Mixje van Day-Mįr, Trilok & Chiren en wachten op een vriend die later zou komen
14.45 - 16.00 - The Outside Agency
16.00 - 16.30 - Ophidian
16.30 - 17.30 - Crypsis
17.30 - 18.30 - Ruffneck + Rondwaggelen
18.30 - 19.00 - Charly Lownoise
19.00 - 19.30 - Donkey Rollers Live
19.30 - 20.00 - Zatox
20.00 - 20.30 - B-Front
20.30 - 21.00 - Kasparov Live
21.00 - 22.15 - Activator
22.15 - 22.45 - Sandy Warez + nog even langs Remember wandelen
22.45 - 23.10 - Eindshow
Raad maar Raak! Meer hints op aanvraag
Nopequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ben je een Pinguin? Of leef je in de Jungle van gefrituurde bamboescheuten?
ben jij een vrij lange gast? dan heb ik wel een beeld van wie je bentquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Activator was inderdaad een held, waren flink wat Fokkers te vinden die hier ook afslotenEcht ideale afsluiter voor mij, stuk beter als opgepropt mainstream Hardcore-hitjes luisteren
Dankuquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik weet niet wie je bent maar je bent wel iemand met smaak
Oh ik kan de spanning niet meer aan!!!quote:
Nee joh, als dwergkoala wordt je toch niet toegelaten tot feesten!! En sowieso geen dwerg maar zo'n 1.72 langquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:56 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh ik kan de spanning niet meer aan!!!
Je bent een dwergkoala uit het Rivierendal in Zuid-Oost Patagonie!
ik ken een niet nader te noemen koepert die 1,72 gewoon als een dwerg beschouwtquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:02 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee joh, als dwergkoala wordt je toch niet toegelaten tot feesten!! En sowieso geen dwerg maar zo'n 1.72 lang
Ik ben de rechter...quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef de_huig het volgende:
[..]
ben jij een vrij lange gast? dan heb ik wel een beeld van wie je bent
decibel was echt briljant. tot aan het avondeten gewoon puur genoten van de chillheid van het hele feest. Beetje jammer van beholder met zn bleeding en zn mixskills (die hij thuis had gelaten) maar na het avondeten achtereenvolgens donkey's, zatox, stukje bfront, activator en weer bfront met zijn toegift. En dat allemaal in een tent waar echt alleen liefhebbers waren en waar je alle ruimte had om debiel te doen..de tering zeg, nog nooit zon sfeer meegemaakt
![]()
![]()
en zo hard..
ik kan er nog steeds niet over uit..ik heb er echt verschrikkelijk van genoten
Dan vraag ik mij toch af wat een 'echte' dwerg į la 50-100 cm dan is voor deze koepert?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ken een niet nader te noemen koepert die 1,72 gewoon als een dwerg beschouwt
1.72 is gewoon dwergquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ken een niet nader te noemen koepert die 1,72 gewoon als een dwerg beschouwt
Ah was jij datquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ben de rechter...
http://img94.imageshack.us/img94/9552/pic128248173357785384.jpg
ohja jou heb ik ook gezien jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik ben de rechter...
http://img94.imageshack.us/img94/9552/pic128248173357785384.jpg
Ja dat is StM ja. Als je met vrij lang, enorm bedoelt welquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:50 schreef de_huig het volgende:
en StM..ben jij dan een vrij lange gast die ook bij acti stond?
alles is relatief he kleine vrindquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja dat is StM ja. Als je met vrij lang, enorm bedoelt wel
Handig pocketformaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:22 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch af wat een 'echte' dwerg į la 50-100 cm dan is voor deze koepert?
hij vond m'n shirt vetquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zei hij ook nog iets van je shirt, ofniet?
Ik had op The Qontinent iemand gesproken die mijn shirt heldig vond. Ik kwam hem tijdens Decibel ook weer tegen en hij had blijkbaar op The Qontinent Intractable One nog gesproken over mijn shirt (Ik had hem omhoog gehouden tijdens hun Live-Act) en hij was echt superenthousiast blijkbaar en hij had het erover dat dat shirt commercieel verkocht moest worden. Dus Boy, misschien even naar AVIO twitteren?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik hoor zo een reclame op TV: 'Glorix is de dikste bleek.'
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef T-Force het volgende:
Ik heb ook altijd lol met wat maten op mijn werk als ik weer eens dikke bleek mag vullenDie doos gaat dan echt de hele winkel rond
Dat is hij ook op een normaal 2.1 setjequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Koepert het volgende:
OH... en Kickin'Ass is op Zak-soundsystem kwijlen geblazen... Goddomme zeg..
Nogmaals... Best belangrijk lijkt mequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:16 schreef Baronpilsener het volgende:
Oja, nog even iets heels anders, in de OP staat een linkje naar de code van de OP, wie moet deze updaten? Ik heb zelf nml geen idee hoe dat moet of werkt op FOK wiki..
I've got an Alibiquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Jullie zijn wel slecht in het spelletje Wie ben ik
Terwijl sommigen van jullie mij toch echt al kennen![]()
Ik zag inderdaad ook filmpjes dat hij Salamandra (Hardstyle Masterz Remix) & Junior had gedraaidquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:13 schreef Sethje het volgende:
Headhunterz draaide ook echt een heerlijke set, het geluid ging zo ontzettend hard, zo vet gewoon. Op t einde nog ff noisecontrollers - gaia en de oude rock civilisation, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |