ik schrijf dan ook alleen en niet allequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben geen apple user en ik heb ook commentaar op windows
Misschien moet je het bij pimpen met je vaders Audi bij 14 jarige meisjes houden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?Dat ding moet het gewoon doen.. ik druk op verwijderen en dan komt hij met allemaal onzin dingen aan.. Nu ook, zegt hij dat ik moet wachten tot het het huidige programma is verwijderd of gewijzigd..
Zegge ze dat een iPhone kut is, zelfs windows vista kan nog niet multitasken__!
Omdat windows gewoon een incompetent besturings systeem is wat niet doet wat je het opdraagt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom hebben alleen apple users altijd zoveel commentaar op windows ik werk met osx en xp en 7 en ze falen allemaal even weinig bij mij
Je kan er dus gewoon niet mee omgaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo?Dat ding moet het gewoon doen.. ik druk op verwijderen en dan komt hij met allemaal onzin dingen aan.. Nu ook, zegt hij dat ik moet wachten tot het het huidige programma is verwijderd of gewijzigd..
jij weet oprecht niet wat multitasken is ben ik bang weet je wel zeker dat je wekelijkse kwartiertje computertijd in het pbc niet is verstrekenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
jíj kan het niet nee. Dat ding wel wanneer je het goed doet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat windows gewoon een incompetent besturings systeem is wat niet doet wat je het opdraagt.
moet ik hier nog op ingaan of heb je jezelf al genoeg gediskwalificeerd in je laatste postsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat windows gewoon een incompetent besturings systeem is wat niet doet wat je het opdraagt.
Ik wil een film kunnen downloaden zodat ik die op mijn iPhone 4 kan zetten en ik dus daarmee kan pimpenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien moet je het bij pimpen met je vaders Audi bij 14 jarige meisjes houden.
2e partitie van de c schijf?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik wil een film kunnen downloaden zodat ik die op mijn iPhone 4 kan zetten en ik dus daarmee kan pimpen![]()
Maar dat graftakken windows besluit dat als ik 5 van de 7 gig heb gedownload dat mijn externe harde schijf toch niet goed genoeg is en kapt de download af.. Of het ligt aan azureus dat kan dan ook nog.. Maar nu moet ik dus mijn normale schijf ff leeg maken.. En op de 1 of andere manier is mijn 2e partitie van de c schijf ook verdwenen
waarom zou je een film van 7gb op je iphone willen zettenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik wil een film kunnen downloaden zodat ik die op mijn iPhone 4 kan zetten en ik dus daarmee kan pimpen![]()
Maar dat graftakken windows besluit dat als ik 5 van de 7 gig heb gedownload dat mijn externe harde schijf toch niet goed genoeg is en kapt de download af.. Of het ligt aan azureus dat kan dan ook nog.. Maar nu moet ik dus mijn normale schijf ff leeg maken.. En op de 1 of andere manier is mijn 2e partitie van de c schijf ook verdwenen
Lekker films kijken op je 3.7" die je steeds vast moet houdenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kan je in de trein kijken!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je een film van 7gb op je iphone willen zetten
Schijnbaar niet, want ik druk op verwijderen en dan doet hij het niet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
jíj kan het niet nee. Dat ding wel wanneer je het goed doet.
1. Dan zegt ie vast wel watquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, want ik druk op verwijderen en dan doet hij het niet?![]()
Vroeger was verwijderen nog verwijderen, nu is het "wil je dat verwijderen?" "zeker weten?" "heel zeker weten" "ok dan gaan we verwijderen" "kan niet verwijderen omdat je de rechten niet hebt"
Whatthefuck![]()
Omzetten naar iPhone formaat is het al een stuk minder en met 32 gig heb ik toch zat ruimtequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom zou je een film van 7gb op je iphone willen zetten
Ik wil steam er af hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
1. Dan zegt ie vast wel wat
2. Dan stel je de permissies in
3. Wanneer je dat doet en het hele mapje delete heb je waarschijnlijk nog meer panne in steam
Daar kunnen toch 2x zo weinig films op jonge!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:08 schreef Hyman het volgende:
Waarom heb je de 32gb genomen? is 16 gb niet genoeg voor een telefoon?
Nee, dat valt reuze mee met 326 pixels per inch. Iig goed te doen in de trein, scherper dan je normale beeldschermquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
kwaliteit is nogal een overkill op een paar inch screen
Dat doet mijn vader met zijn mp4 van Sony, met 1 inch beeldschermpje en zelfs dat schijnt te werkenquote:
Beter teveel dan te weinigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:08 schreef Hyman het volgende:
Waarom heb je de 32gb genomen? is 16 gb niet genoeg voor een telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |