quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je ook fysieke kabels ermee kan inpluggen is het een geniale app dat weet ik wel
mika neukt jongens daar luister je uit principe al niet naarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Heh, gelukkig, mika nu in de vorm van Grace Kelly uit de speakers, het enige goede liedje van Mika
hij is bi, dus hij neukt ook meisjes en ga mij nou niet vertellen dat jij nooit homo-erotische gedachten hebt gehad...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
mika neukt jongens daar luister je uit principe al niet naar
ik heb ook wel eens door het rood gereden maar daar had ik achteraf ook spijt vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij is bi, dus hij neukt ook meisjes en ga mij nou niet vertellen dat jij nooit homo-erotische gedachten hebt gehad...
Preciesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens door het rood gereden maar daar had ik achteraf ook spijt van
kut lied.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
Heh, gelukkig, mika nu in de vorm van Grace Kelly uit de speakers, het enige goede liedje van Mika
ieder zijn smaakquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
kut lied.
luister ik nog liever happy ending
happy ending topnummerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
kut lied.
luister ik nog liever happy ending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat jij faalt blijkbaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:53 schreef xyzyx het volgende:
Waarom kan windows nou nooit eens goed werken
Het is windowsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:53 schreef xyzyx het volgende:
Waarom kan windows nou nooit eens goed werken
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
happy ending topnummerJij snapt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Omdat het geen apple is denk ik eerderquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat het geen apple open-source is denk ik eerder
Dat dusquote:
Mika was ook op Sziget waar ik ben geweestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
al associeert mika de term happy ending vast met een piemel in zn nauwe poeper
waarom hebben alleen apple users altijd zoveel commentaar op windows ik werk met osx en xp en 7 en ze falen allemaal even weinig bij mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat het geen apple is denk ik eerder
Zegt meer over jouw kunnen dan over de computerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik kan niet eens mijn steam spellen verwijderen omdat dat programma verpauperd werkt.. Wil ik dus gewoon die map verwijderen staat er u bent niet gemachtigd om deze map te verwijderen.
Beginnen die kanker computers tegenwoordig een eigen wil te krijgen? Ik ben nog steeds superieur aan dat plastic kreng dus deleten zal hij die map
Luna krijgt nu een compleet orgasme, we hebben het over haar heldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mika was ook op Sziget waar ik ben geweest, maar ik had nou niet heel erg de drang om hem te zien
dit dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zegt meer over jouw kunnen dan over de computer
Ik ben geen apple user en ik heb ook commentaar op windowsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom hebben alleen apple users altijd zoveel commentaar op windows ik werk met osx en xp en 7 en ze falen allemaal even weinig bij mij
Hoezo?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zegt meer over jouw kunnen dan over de computer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |