Agh meid, vertel het maar aan ome naatjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet mang, ik zuip alleen om m'n zorgen te vergeten.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn moeder heeft mijn brandnieuwe 500 gb schijf gemold
Laat haar een 2 terabyte schijf terug betalenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn moeder heeft mijn brandnieuwe 500 gb schijf gemold
hij ging van PIEPIEPIEPIEPbzzzrrrrtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:
Uuuh nee. Ik hoop niet dat er belangrijke dingen opstonden?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
hij ging van PIEPIEPIEPIEPbzzzrrrrttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
en toen ik hem opnieuw aansloot ging m'n computer een stuurprogramma zoekendat hoort niet he
Al mijn muziekquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh nee. Ik hoop niet dat er belangrijke dingen opstonden?
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nope. Hij komt niet als "Nudiepics (B:)" bij mijn computer.
Graseter ging me helpen met het installeren van dat kutding via teamviewerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nope. Hij komt niet als "Nudiepics (B:)" bij mijn computer.
Hmm, nog niet gedaan. Maar ik heb m'n moeder ook gezegd dat ik pas weer mee-eet als ik 90 euro krijg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En in je BIOS? Je kan sowieso kijken of je hem via Linux nog kan benaderen
Via wattuh?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Graseter ging me helpen met het installeren van dat kutding via teamviewer
Heel goed. Minimaal hè!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hmm, nog niet gedaan. Maar ik heb m'n moeder ook gezegd dat ik pas weer mee-eet als ik 90 euro krijg.
Of je wil er een kopen, of je hebt er net 1 gekocht, of je had ongelofelijke trek in pizzaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:14 schreef Bravebart het volgende:
Waarom heb ik vannacht over een pizzapan gedroomd?
Ik wilde er in een opwelling eentje kopen jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of je wil er een kopen, of je hebt er net 1 gekocht, of je had ongelofelijke trek in pizza
of hij dacht stiekem aan de holocaust waar ze geen pizzapannen maar ovens gebruikten youll never knowquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of je wil er een kopen, of je hebt er net 1 gekocht, of je had ongelofelijke trek in pizza
Is dat een soort remote desktop?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
een harde schrijf installeren via teamviewer ben je wel een ekte pro
Daar heb je het antwoordquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde er in een opwelling eentje kopen jaMaar vervolgens bedacht ik me dat ik hem nergens kwijt kan en waarschijnlijk amper ga gebruiken
als je ook fysieke kabels ermee kan inpluggen is het een geniale app dat weet ik welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat een soort remote desktop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |