ze moeten niet zeuren, dan hadden ze maar thuis moeten douchenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:33 schreef Mexicaantje. het volgende:Ik had geen handdoeken hier dus nu gaat iemand zich zo afdrogen met een handdoek alsin zo'n klein kutding die je gebruik id keuken.
Ik zorg zo goed voor m'n gasten.
JA nu gaat die vriendin dus annuleren.....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toch logisch als je alleen met vriendinnen gaat dat t vriendje lekker thuis kan blijven?
ligt eraan of ie 1 dag kom of een hele week lijk mequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
JA nu gaat die vriendin dus annuleren.....
1dag.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
ligt eraan of ie 1 dag kom of een hele week lijk me
ik vond altijd tof als mensen daggie langskwamen maar blijkbaar geldt dat niet altijd natuurlijk wel betalen als je zegt dat je meegaat en vervolgens canceltquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
1dag.
maar er is altijd ruzie geweest sinds ze met hem heeft
dus heel gedoe enzo.. en nu is meer de druppel.
maar annuleren is niet mogelijk. dus nu gaan ze denk ik de kosten verhalen op dat meisje.
Niet als het keihard aanstaat op het veld naast m'n flat terwijl ik probeer te lerenquote:
toen ik nog leerde zat ik nooit achter fok jij bent fokking geniaalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet als het keihard aanstaat op het veld naast m'n flat terwijl ik probeer te leren
Like wut?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:52 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd is sinds gisteravond ongesteld geworden, het is nu een echte vrouw!
Ik leer parallel met Fokquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
toen ik nog leerde zat ik nooit achter fok jij bent fokking geniaal
Hoezo dat nou weer?quote:
Gisteravond liep je heel de avond te zeiken omdat ik een iphone heb, en nu omdat ik die scope heb gekochtquote:
T ligt dus aan jou, niet aan mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Gisteravond liep je heel de avond te zeiken omdat ik een iphone heb, en nu omdat ik die scope heb gekocht
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T ligt dus aan jou, niet aan mij.
Dat gaat helemaal misquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef VASND het volgende:
Vanavond Tequila partij bij Ovum Novum, eurotje/shot.
Aiii.
We gaan gewoon weer verstandig beginnen en na een uurtje weer helemaal fout doen, wrs.quote:
Ik ook niet mang, ik zuip alleen om m'n zorgen te vergeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben ik nou de enige op de wereld die niet zuipt om lam te wordeng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |