zou je die ene met het touwtje springen kunnen combineren met die sinterklaas mijterquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Kikopuz het volgende:
Je doet alles behalve datgene waar ik om vroeg, hè?![]()
hahahahahahahaha die laatste is goed![]()
![]()
![]()
Ja hoor, 5 minuutje klaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
zou je die ene met het touwtje springen kunnen combineren met die sinterklaas mijter
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef Kikopuz het volgende:
Wie kan mijn badger een Sinterklaas mijter geven?
RockNijntje UI verneuck b.v. ©quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
zou je die ene met het touwtje springen kunnen combineren met die sinterklaas mijter
Edit: oops ik quote mezelf, dat moest een edit zijn ;p
Thanks, maar ik neem die van RockNijntjequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje UI verneuck b.v. ©
UI's klaar terwijl u wacht
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Thanks, maar ik neem die van RockNijntje![]()
[..]
![]()
DOE IK DAAR ZO HARD MIJN BEST VOOR?!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Thanks, maar ik neem die van RockNijntje![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
DOE IK DAAR ZO HARD MIJN BEST VOOR?!!![]()
![]()
___
Laat maar zien wat je kunt met de mijne.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
Wil iemand z'n UI nog verneuckt hebben? RockNijntje UI verneuck b.v. © neemt uw opdracht graag aan
Nee, nou hoeft het niet meer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:23 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Ik gebruik die van jou wel voor volgend jaar, deal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, nou hoeft het niet meer.![]()
[ afbeelding ]
*snik*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je verkapte doodsverwensing![]()
RockNijntje UI verneuck b.v. ©quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef Kattenkop het volgende:
Ik wil niet dat de mijne wordt verliefdebedrijft.
Maar ik wil hem wat duidelijker, qua tekst dan. Iemand?
Wat wil je precies hebben?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:38 schreef honkeytonk het volgende:
Wil iemand die van mij verneucken?
RockNijntje UI verneuck b.v. ©quote:
Moet het een ruitenwisser voorstellen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
RockNijntje UI verneuck b.v. ©
UI's klaar terwijl u wacht
Nu is ie letterlijk verneuckt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Moet het een ruitenwisser voorstellen?![]()
Het moet een wegveger voorstellen, een ruitenwisser bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat eigenlijk om de witte letterlijke verneucking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het moet een wegveger voorstellen, een ruitenwisser bijvoorbeeldHet gaat eigenlijk om de witte letterlijke verneucking
Morgen gebruik ik hem, vandaag kan nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RockNijntje UI verneuck b.v. ©quote:
Zo'n lelijke ga je toch niet echt gebruiken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Morgen gebruik ik hem, vandaag kan nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |