je zit in de buurt!quote:
arles idd een beetje vervolgvraagquote:
Euh... Aarlen en Arles zijn nogal verschillende steden...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:37 schreef slaveloos het volgende:
[..]
arles idd een beetje vervolgvraag
sorry, maar ja de vaart zit er in ieder geval weer inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh... Aarlen en Arles zijn nogal verschillende steden...
Had Silvie haar webcam aan laten staan ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:41 schreef slaveloos het volgende:
[..]
sorry, maar ja de vaart zit er in ieder geval weer in
Dan had je Nimes ook wel goed kunnen rekenen, dat ligt een stuk dichterbijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:41 schreef slaveloos het volgende:
[..]
sorry, maar ja de vaart zit er in ieder geval weer in
klopt ja duizendmall excuses, ik dacht gewoon aan een typo...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan had je Nimes ook wel goed kunnen rekenen, dat ligt een stuk dichterbij
tja, speciaal showtje voor mij :pquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had Silvie haar webcam aan laten staan ?
Heeft toch verschillende awards gewonnenquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij weet het niet, want het was fout.
Het werd goedgekeurd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij weet het niet, want het was fout.
Het was Aarlen of Aarles en ik gokte verkeerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het werd goedgekeurd.
Alsof je Rijsel post ipv Lille.
Nee, want dat kan ik me nog voorstellen, zeker als je Vlaming bentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het werd goedgekeurd.
Alsof je Rijsel post ipv Lille.
Gewoon Arles hoor, zit geen lange A-klank in.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:56 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het was Aarlen of Aarles en ik gokte verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |