Met regen in caravanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:18 schreef Inu het volgende:
In de regen in een tent
Vandaag wordt mn huis bekeken of ik nog iets moet veranderen voor ik het teruggeef aan de woningbouw... En vrijdag komen er 10 mensen kijken
Maar je kan nu wel op je cita rijden /carlo boszhard pittige tijden accentquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
ik ga niet naar de camping en ook niet verhuizen, saai...
luister, ik heb nog nooit op een snorfiets, brommer of wat dan ook gereden en ik ben ook niet van plan om het te gaan doen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:29 schreef febster het volgende:
[..]
Maar je kan nu wel op je cita rijden /carlo boszhard pittige tijden accent
Sorry hoor, wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
luister, ik heb nog nooit op een snorfiets, brommer of wat dan ook gereden en ik ben ook niet van plan om het te gaan doen!
Is Colt z'n nieuwe (nee niet nieuw, maar na 15 jaar weer opgeduikelde) hobby.
Ik ging ooit op een date en toen was zijn idee van een leuke date met zn brommertje uit de jaren 60 gaan picknickenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
luister, ik heb nog nooit op een snorfiets, brommer of wat dan ook gereden en ik ben ook niet van plan om het te gaan doen!
Is Colt z'n nieuwe (nee niet nieuw, maar na 15 jaar weer opgeduikelde) hobby.
Verhuizen is vooral veel gedoe...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
ik ga niet naar de camping en ook niet verhuizen, saai...
Ikke ben niet boos maar ik wilde even duidelijk maken dat er in ons huis maar 1 tokkie woont.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:38 schreef febster het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat je boos werd.
Maar ik had idd beetje zo'n Sjonnie en Anita idee erbij. Beide Aussie aan en dan lekker gassen.
Fritsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ikke ben niet boos maar ik wilde even duidelijk maken dat er in ons huis maar 1 tokkie woont.
En toch wilde Colt met je samenwonen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ikke ben niet boos maar ik wilde even duidelijk maken dat er in ons huis maar 1 tokkie woont.
Toen had hij geen brommer, vertelde wel dat hij als puber het leuk vond om eraan te knutselen enzo... maar ja..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En toch wilde Colt met je samenwonen?
Jij kunt beter aangeven wanneer jij naar huis gaatquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben alweer aan het pakken om naar de camping te gaan...
Ik herken diequote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Toen had hij geen brommer, vertelde wel dat hij als puber het leuk vond om eraan te knutselen enzo... maar ja..
ik denk dat het een dertigers crisis is.
Wat komt er bij die crisis nog meer kijken, kan ik me vast voorbereiden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik herken die
als ik eenzelfde scooter tegenkom als ik had toen ik 16 was koop ik die ook weer denk ik
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel weer eens graag aan wat bromfiets blokken zou willen knutselen met het juiste gereedschap. Lekker reinigen en restaureren en dan proefdraaien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik herken die
als ik eenzelfde scooter tegenkom als ik had toen ik 16 was koop ik die ook weer denk ik
Meer interesse vragen van jonge dames. (Heb ik gelukkig geen last van gehadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat komt er bij die crisis nog meer kijken, kan ik me vast voorbereiden.
inhammen...ohnee..die heb ik al 10 jaarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat komt er bij die crisis nog meer kijken, kan ik me vast voorbereiden.
Ja diequote:
Met een topsnelheid van 40 km/hquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja die. Die wil ik ook nog een keer hebben
. SR Racing Replica toch?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Meer interesse vragen van jonge dames. (Heb ik gelukkig geen last van gehad).
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:45 schreef r8ality het volgende:
KS 80 is natuurlijk nooit een bromfiets geweest hier natuurlijk he. Iig niet met een taggetig cc blok
.
Jup, ik heb er 1 gehad van 1996 t/m 2000quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja die. Die wil ik ook nog een keer hebben
. SR Racing Replica toch?
Op jouw vaders auto? Met een dakdrager neem ik aan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jup, ik heb er 1 gehad van 1996 t/m 2000
Een Aprilia SR Max Biaggi Replica met Minarelli Horizontaal LC blok![]()
110 op de teller en 85 op mijn vaders auto
gewoon op de motorkapquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op jouw vaders auto? Met een dakdrager neem ik aan?
![]()
Zo hebben ze mij ooit aangehouden toen ik op weg naar school was. De agent ging even proefrijden maar schakelde gelukkig niet verder dan de 4de versnelling en kwam maar tot 80km/hquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:06 schreef ArTiC het volgende:
Bij de pliesie berekenden ze vermogen om naar snelheid: faal.
Inderdaad. Moddervette bestuurder en flinke scooter had je echt wel meer dan 0.5kW nodig om aan de 45km/u te komen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:06 schreef ArTiC het volgende:
Bij de pliesie berekenden ze vermogen om naar snelheid: faal.
Hoi!quote:
Bizar!quote:
nee hoor. Is niet gevoeligquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Bizar!
Hier ook!
Al zitten spelen met jullie nieuwe toestel of is dat een gevoelig onderwerp
Binnenkort actiefoto's in KPDquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Bizar!
Hier ook!
Al zitten spelen met jullie nieuwe toestel of is dat een gevoelig onderwerp
Je hebt toch een Canon gekocht?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nee hoor. Is niet gevoelig. Maar nog geen tijd gehad om er goed mee te experimenteren
.
Ben wel vandaag bij de fotovakschool geweest om naar info te vragen over een.cursus.
Oh!quote:
Idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef ArTiC het volgende:
Net of we die van mopper euh moppie en colt wel willen zien
en waarom foto's als dat ding in 1080p kan filmenquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en waarom foto's als dat ding in 1080p kan filmen
bb_gebatst_door_SQ_met_een_enorme_neger_voorbinddildo_x264_1080p.mkvquote:
Jij vergeet de buttplugquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bb_gebatst_door_SQ_met_een_enorme_neger_voorbinddildo_x264_1080p.mkv
Dan scheurt ie uitquote:
Kan jouw camera ook filmen?quote:
*neemt zelf een camera mee*quote:
kom eens verdoving brengen? ik ben hyperquote:
Die heb ik zelf nodig helaas, al is het nu aan het uitwerken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom eens verdoving brengen? ik ben hyper
Ik heb schroevendraaiers en boren gekochtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die heb ik zelf nodig helaas, al is het nu aan het uitwerken.
Euuhhmm...ja?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb schroevendraaiers en boren gekocht
geen idee...ik ging voor wat anders naar de praxis.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen idee...ik ging voor wat anders naar de praxis.
zo'n bui heb ik nouquote:
Schroevendraaiers kan ik ook wel gebruikenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo'n bui heb ik nou
Nou kon ik best nieuwe schroevendraaiers en boren gebruiken, dat wel maar toch...
*pakt een ijzerboor*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:41 schreef Juup© het volgende:
Ik heb veel te doen maar de chaos in mij weerhoud mij er van om iets te gaan doen. Klinkt misschien raar maar zo werkt het bij mij.
ik boor een gaatje in je hoofd zodat de chaos eruit kanquote:
Heb jij zo'n grote boor dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik boor een gaatje in je hoofd zodat de chaos eruit kan
zullen we het eens een keer niet over mijn geslachtsdeel hebben?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we het eens een keer niet over mijn geslachtsdeel hebben?
ik heb/had ook goeiekope meuk...dat zijn nu meer priemen dan schroevendraaiersquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:41 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb nog wel een setje schroevendraaiers liggen.
Heb tijdje geleden Weraschroevendraaiers gekocht en alle goedkope meuk in een bak gemikt
.
Die ziet er heul niet zo lekker uit eerlijk gezegdquote:
Nee, maar het gaat om het idee.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die ziet er heul niet zo lekker uit eerlijk gezegd
Ik zag het op de FP...had zeker verwacht dat het een Djeezz artikel was maar dat viel weer mee (of tegen)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:54 schreef Juup© het volgende:
Slappe zaken in seksclubs door internet
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zag het op de FP...had zeker verwacht dat het een Djeezz artikel was maar dat viel weer mee (of tegen)
Is weer eens wat anders dan regen iddquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:26 schreef febster het volgende:
Ooh jongens, dat weer. Begin van de week was ik nog op zoek naar mijn regenlaarzen en nu voorspellen ze 3 dagen met zon en en tempraturen boven de 25 graden, ideaal voor Lowlands
![]()
.
daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, die kom je nooit te zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef ArTiC het volgende:
Net of we die van mopper euh moppie en colt wel willen zien
Dan maakt het dus niets uit dat jij de helft vergeten bentquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:09 schreef Inu het volgende:
Ik gisteren vanalles in een tas gemikt om te blijven slapen bij een vriendin na een etentje (de helft vergeten natuurlijk), gaat de andere vriendin al om 9 uur naar huisDus toen ben ik ook maar gewoon thuis gaan slapen....
Heb je dan vakansie?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
Ik wil volgende week ook mooi weerEn het weekeinde en de week daarna ook
en de week daarna, en daarna, en daarna en dan nog een maand... etc.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
Ik wil volgende week ook mooi weerEn het weekeinde en de week daarna ook
lag er ook vroeg inquote:
no way, das me te vroeg, dan word ik chaggie wakker.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij lagen er om 21.30 uur in, ging rond 22.30 uur slapen![]()
![]()
onzichtbare beestjes haal je niet weg met een stofzuiger. Daar is een psychiater voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:49 schreef r8ality het volgende:
Ik heb om 23.00 nog staan stofzuigen. Werd in bed meteen aangevallen al een paar dagen door onzichtbare beestjes.
Ook een van de redenen dat ik toch maar naar huis was gegaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan maakt het dus niets uit dat jij de helft vergeten bent
Neen, er lag een halve deken aan stof onder mijn bed. Ook meteen beddegoed in wasmachine gedonderd. Dus ik denk dat wat stofmijten zin hadden om me te terroriseren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
onzichtbare beestjes haal je niet weg met een stofzuiger. Daar is een psychiater voor.
dan nog zijn er miljoenen overquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:50 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neen, er lag een halve deken aan stof onder mijn bed. Ook meteen beddegoed in wasmachine gedonderd. Dus ik denk dat wat stofmijten zin hadden om me te terroriseren.
Of een aanverwant, wat het is niet echt geirriteerde huid (allergie stofmijt). Het waren echt bultjes, maar geen muggenbulten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan nog zijn er miljoenen over![]()
burn your matras
je weets al van volgende week zondag, toch? I have forgots.quote:
ze hebben gewoon een nieuwe tactiekquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of een aanverwant, wat het is niet echt geirriteerde huid (allergie stofmijt). Het waren echt bultjes, maar geen muggenbulten.
Ik weet niks van volgende week zondagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
je weets al van volgende week zondag, toch? I have forgots.
das de alcoholquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik weet niks van volgende week zondag
en we waren dan ook echt trots op je. hoe je colt naar de auto droeg enzoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik had de laatste keer geen alcohol op
zijn jullie ons gevolgd?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
en we waren dan ook echt trots op je. hoe je colt naar de auto droeg enzo
wij noemen dat vlooienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Of een aanverwant, wat het is niet echt geirriteerde huid (allergie stofmijt). Het waren echt bultjes, maar geen muggenbulten.
CCTV on camping, wereldzender zeg ik jequote:
Alles steriliserenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
En als het vlooien zijn kan je je lol op
En alle beesten wassenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou op, 2 maanden bezig geweest met spuitbussen en poeders
voet, kärcher, vuilfrees.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:41 schreef -moppie- het volgende:
Dat wassen lijkt me een leuke uitdaging, Frits en Bink doen wel mee, maar die 2 dames![]()
ik dacht eerder aan de ijzeren handschoenen die het zusje van Colt aan heeft tijdens haar werk, daarbij heeft ze ook een schort, voor de rest overal 3-lagen kleding en dan in de wasbak.quote:
Ik zie er uit alsof ik heb gekrastquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:41 schreef -moppie- het volgende:
Dat wassen lijkt me een leuke uitdaging, Frits en Bink doen wel mee, maar die 2 dames![]()
Hoe komt dat dan? Moesten ze weer een pipetje?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie er uit alsof ik heb gekrast
Maar wij hebben de poezen nooit gewassen, we hebben ze pipetjes gegeven en in een steriele ruimte geplaatst, dat werkte ook prima. Poezen wassen = zelfmoord
Nee, Zoë had vervilting in d'r vacht en moest gekamd worden. Zoë is niet zo van het vastpakkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Moesten ze weer een pipetje?
Oeh, dat is inderdaad ook een leuke uitdaging. Is het wel gelukt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, Zoë had vervilting in d'r vacht en moest gekamd worden. Zoë is niet zo van het vastpakken
Ja, nekveltruc werkt gelukkig ook bij bejaarde poezen prima!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oeh, dat is inderdaad ook een leuke uitdaging. Is het wel gelukt?
Momenteel matig, want ibu en ontsteking in de bakkes en ongesteld moeten worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:01 schreef -moppie- het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met sporten SQ?
Ontsteking in de bakkes is niet fijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, nekveltruc werkt gelukkig ook bij bejaarde poezen prima!
Hoe is het met jullie tutjes?
[..]
Gaat goed, probeer Fleur vet te mesten met natvoer, stond gisteren met d'r op de weegschaal 2,7 kilo!
Van de week is ze naar buiten ontsnapt toen Colt de honden buiten liet, ze vond het erg interessant, helaas voor haar was het 1x en nooit weer. Lola vermaakt zichzelf prima en het liefst boven op bed of op de strijkplank.
Momenteel matig, want ibu en ontsteking in de bakkes en ongesteld moeten worden.
Maar ben ook niet aangekomen, dus dat scheelt
Want je hebt ze vaker gehad?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:06 schreef r8ality het volgende:
Poes krabt niet, huisgenoten ook niet. Lijkt me stug dat ze alleen bij mij zitten. En bij vlooien krijg je veel meer bultjes en over het algemeen meer geirriteerde huid.
Als je niet sport niet, als je heel veel chocolade nodig hebt omdat je zwielig bent misschien welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ontsteking in de bakkes is niet fijnLijkt me ook niet goed dat je meteen aankomt als je een paar dagen niet sport SQ. Maar het gaat dus goed??!
![]()
Ik heb hooguit 1 bultje of 2 per nacht gehad. Bij vlooien zit je toch meteen helemaal onder? En na stofzuigen en beddegoed wisselen geen nieuwe meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want je hebt ze vaker gehad?
Ik heb een vlooienplaag gehad en geloof me, de enige irritatie die er optreedt is dat die kutmormels NOG STEEDS NIET DOOD ZIJN GRAAAAAAAAAH
Dan zijn het misschien bedkeversquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb hooguit 1 bultje of 2 per nacht gehad. Bij vlooien zit je toch meteen helemaal onder? En na stofzuigen en beddegoed wisselen geen nieuwe meer.
Mooi zo, zon... tsja laat maar komen!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je niet sport niet, als je heel veel chocolade nodig hebt omdat je zwielig bent misschien wel
Maar ja, alles gaat goed hoor. Nu nog wat zon
Is dat raar?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zijn het misschien bedkevers
Begin september is ook goedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mooi zo, zon... tsja laat maar komen!!
omnomnom!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij voelt aan zichzelfquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
topic kan niet voelen, Artic voelt het schijnbaar.
Het is ook lastig om van mij af te blijvenquote:
ik weet het niet zekerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Begin september is ook goed
Ligt jullie tuin trouwens op noord/zuid/accupool?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is ook lastig om van mij af te blijven
Neen, want dan heb je 2 puntjes. Ook wel bedwantsen genoemd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zijn het misschien bedkevers
Dannn ligt ie op het zuiden ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik weet het niet zekervolgens mij op het zuiden.
zon begint 's ochtends voor in de tuin (bij het huis) en eindigt 's avonds achter in de tuin.
Ik had die ooit op de campingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Neen, want dan heb je 2 puntjes. Ook wel bedwantsen genoemd.
Ik krijg spontaan jeuk van de "verhalen"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had die ooit op de camping
Mijn Duitse in Zweden. Die nacht maar fijn in mijn kamer geslapen. Was niet zo heel ergquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had die ooit op de camping
in het nagellak SC topic nu over wimpermijten enzoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan jeuk van de "verhalen"
Die bestaan niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het nagellak SC topic nu over wimpermijten enzo
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, net alsof deze sc over eindhoven gaat
quote:
quote:Meer dan 95% van de mensen is gastheer van Demodex folliculorum en Demodex brevis, ofwel demodex mijten (zie plaatje). De eerste leeft vooral in de haarzakjes van uw wenkbrauwharen en wimpers, de andere in de talgkliertjes verbonden aan haarzakjes. In een haarzakje/talgkliertje leven ongeveer 25 van deze mijten, die zich voeden met (dode) huidcellen, talg en zweet. Soms klimmen ze ’s nachts naar buiten, om een beetje rond te toeren over uw voorhoofd en oogleden, op zoek naar een partner, een smakelijke huidcel of een nieuw haarzakje waar ze een nieuwe toekomst kunnen opbouwen, ook al duurt die dan maar drie weken.
jong geleerd...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:42 schreef r8ality het volgende:
Juup, wil je volgende keer je kind niet getuige laten zijn van je escapades met de vrouw.
met minderjarige meisjesquote:
Deed jij dat op die leeftijd ook alquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, dan had ze het al wel doorgeslikt
Dat was het gevolg van dit:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:42 schreef r8ality het volgende:
Juup, wil je volgende keer je kind niet getuige laten zijn van je escapades met de vrouw.
Heb ik dat ooit ontkend dan?quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, dan had ze het al wel doorgeslikt
Echte bukkakequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat was het gevolg van dit:
[ afbeelding ]
Ik wist gewoon dat er zo'n domme opmerking zou komen.
omg, ik denk nu aan iets japans.quote:
je moet idd iets als je niet gaat werken omdat je geen zin hebt.quote:
Wij moesten wel, omdat Dot te dik is om haar rug te wassen en nu hadden we spray-on shampoo die je erna eruit kamt, maar hij ruikt naar (I kid you not) Blueberry Muffinquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie er uit alsof ik heb gekrast
Maar wij hebben de poezen nooit gewassen, we hebben ze pipetjes gegeven en in een steriele ruimte geplaatst, dat werkte ook prima. Poezen wassen = zelfmoord
dat was het jaquote:
Ohnee, dan slaap ik meestalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je moet idd iets als je niet gaat werken omdat je geen zin hebt.
ik...hou mn mondquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:50 schreef -moppie- het volgende:
Ze is vast dikke vriendjes met de hond(en?) of niet Juup?
Die van ons zouden niet bij haar weg te slaan zijn
Kuttenlikkersquote:
ik had geen tijd, you turd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:23 schreef r8ality het volgende:
FUFR die pm't omdat ie geen zin heeft om een nieuw topic te openen.
en toch doe ik hetquote:
Nu heb je het over de hond van FUFR toch?quote:
Doet de hond van FUFR aan bukkakequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu heb je het over de hond van FUFR toch?
Mops honden zijn niets groter en net zo geylquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu heb je het over de hond van FUFR toch?
oh..nu heb ik verraden wat FUFR met zijn hond doetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Doet de hond van FUFR aan bukkake
krijgt ie plekhaar vanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Doet de hond van FUFR aan bukkake
das niet waarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mops honden zijn niets groter en net zo geyl
ok, jij wintquote:
maar aangezien ik zei dat ze vast niet bij Evi weg te slaan zouden zijn, zou jij ze zeker schuppen?quote:
ik ben in een malse buiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zijn we/ben ik niet van je gewend
nee, honden moet je niet skuppen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar aangezien ik zei dat ze vast niet bij Evi weg te slaan zouden zijn, zou jij ze zeker schuppen?
niet nodig hier, maar ik moet zo nodig, neem een keukenrol mee. dan ziet eenieder hoe serieus het isquote:
neem dan je voortent meequote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet nodig hier, maar ik moet zo nodig, neem een keukenrol mee. dan ziet eenieder hoe serieus het is
Precies en dat ze een tijdje uit de buurt moeten blijven van de wc's!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet nodig hier, maar ik moet zo nodig, neem een keukenrol mee. dan ziet eenieder hoe serieus het is
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
Er wordt hier gereorganiseerd en dat gaat per 1 september in, dus wordt er een feestelijke bijeenkomst gehouden met aansluitend de kans om te speeddaten met de directieleden
goed plan, zo ging de secr. van jack de vries ook te werkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
Er wordt hier gereorganiseerd en dat gaat per 1 september in, dus wordt er een feestelijke bijeenkomst gehouden met aansluitend de kans om te speeddaten met de directieleden
why, ik heb een telefoon..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:23 schreef -moppie- het volgende:
FUFR heeft de krant ook meegenomen
Nja, aangezien een heel groot aandeel van de medewerkers hier met tijdelijke contracten zit hoeft er voorlopig nog niemand uit, maar ik voorzie idd wel dat er een boel contracten niet verlengd gaan worden met de VVD in opkomst..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel moeten eruit en zijn ze allemaal al op de hoogte?
Senna ligt vlak achter Evi's stoel aan tafel en is enorm alert. Verder blijven alle dieren fijn uit de buurt als Evi iets lekkers heeft, kwestie van opvoeden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:50 schreef -moppie- het volgende:
Ze is vast dikke vriendjes met de hond(en?) of niet Juup?
Die van ons zouden niet bij haar weg te slaan zijn
Niks verkeerds te vinden over mijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef Juup© het volgende:
Euhmmm....tja
'Google kan helpen met het plannen van je leven'
je bedoeld:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:50 schreef Juup© het volgende:
Politie richt pijlen op dronken Poolse chauffeurs
Joh, die rijden toch nooit onder invloed?
idd, te puntige knieënquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:47 schreef FUFR het volgende:
maar toch,kijkend naar haar haar, kaak en lips is dit niet mijn tiep.
waarschijnlijk andersom ook niet
gaafquote:
geen idee want bierquote:
De bruggen, het oude centrum, de joodse buurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we er heen gaan
Italie lang geleden.... Heb nog een midweek centerparcs tegoed van de AH.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar maar je was toch al geweest?
ik ben er tien keren geweest, ik win!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De bruggen, het oude centrum, de joodse buurt
Ik heb ze allemaal 2x verplicht gezien (schoolreis) maar kan er niks meer van herinneren (want bier).
jolijtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Italie lang geleden.... Heb nog een midweek centerparkt tegoed van de AH.
jij wint altijdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben er tien keren geweest, ik win!
ik weet niet of ik dat wil wetenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
HEREN!!!
op keuringsdienst van waarde nu: hoe ze doner maken
vleesch!
toch wel dooie kalf he?quote:
Bij voorkeurquote:
Wakker geworden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij voorkeur
Wat heb je vandaag allemaal gedaan Juupske?
en met een snoetenpoetsertje over de wipneus?quote:
ik kan alleen mezelf de schuld gevenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jij vroeg er om dus ik heb het opgesomd.
Ook dat, was wel weer nodig tijdens en na het eten vanmiddag en vanavondquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en met een snoetenpoetsertje over de wipneus?
Als wij haar zelf laten eten wel, en daar zijn wij dus mee bezig zodat zij haar coördinatie en motoriek kan oefenen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drie keer per dag? Is het zo'n smeerkees?
Geef het maar toe.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef r8ality het volgende:
Mensen die het hele lijstje van Juup gaan lezen.
misschien toch nog even voeren voorlopigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook dat, was wel weer nodig tijdens en na het eten vanmiddag en vanavondVanavond heeft zij nasi met ons gegeten (althans dat probeerde zij) en de stoel/tafel en vloer lagen dus weer onder
En natuurlijk zaten haar handen en gezicht ook onder het eten.
Mensen die porno associaties hebben bij kinderfoto'squote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef r8ality het volgende:
Mensen die het hele lijstje van Juup gaan lezen.
ah okee!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als wij haar zelf laten eten wel, en daar zijn wij dus mee bezig zodat zij haar coördinatie en motoriek kan oefenen.
Neuhj, het lukt haar steeds beter. Alleen 's morgens wanneer zij pap eet dan voed ik haar. Ik kan 's morgens niet tegen de rommel en moet die prikkels vermijden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien toch nog even voeren voorlopig
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mensen die porno associaties hebben bij kinderfoto's
Arme Evi als ze 16 is en haar vriendje is blijven slapenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj, het lukt haar steeds beter. Alleen 's morgens wanneer zij pap eet dan voed ik haar. Ik kan 's morgens niet tegen de rommel en moet die prikkels vermijden.
net alsof dat een normale puber wordtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Arme Evi als ze 16 is en haar vriendje is blijven slapen
Wie gaat hier wel een normaal kind opvoeden?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof dat een normale puber wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |