ja, maar dat geeft toch niet? dat is in alle SC topics op Fok denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:08 schreef candygirl het volgende:
haai,
ik denk oh leuk topic maar geloof dat jullie kinderen nog jong zijn en dit al een hecht groepje is die al erg lang met elkaar praat?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Groeien er bij jou crackers in de tuin?
Misschien even buienradar.nl in de gaten houden? Kun je een beetje timenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:13 schreef Nijna het volgende:
Memmel auw
Ik moet boodschappen doen, met die 2 aapies van me... hoop dat de regen zo uitgeregend is eigenlijk...
bij jou niet dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Groeien er bij jou crackers in de tuin?
nee ik wil morgen naar de stad.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:17 schreef Memmel het volgende:
Morgen komt ze op tijd Tico, want jij gaat vannacht bevallen!
Huup, niet de héle dag binnen blijven, he, je moet nog naar mij.
De Dettol staat al klaar!
Welkom hier! En succes ermeequote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:18 schreef candygirl het volgende:
Zall het dan maar eens gaan doen![]()
,is wel leuk! heb iig kids van 14 en 16 twee jongens,die bij mij en mijn exman wonen zonder vaste regeling maar dat werkt prima!
En ja dat is een leeftijd van PUBEREN![]()
nee! voor die dettol kom ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:17 schreef Memmel het volgende:
Morgen komt ze op tijd Tico, want jij gaat vannacht bevallen!
Huup, niet de héle dag binnen blijven, he, je moet nog naar mij.
De Dettol staat al klaar!
daar hebben we er hier geloof ik inderdaad niet zo veel vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:18 schreef candygirl het volgende:
Zall het dan maar eens gaan doen![]()
,is wel leuk! heb iig kids van 14 en 16 twee jongens,die bij mij en mijn exman wonen zonder vaste regeling maar dat werkt prima!
En ja dat is een leeftijd van PUBEREN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |