quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef NorthernStar het volgende:
Leuke berichtjes van eerder dit jaar
'Heetste zomer ooit op komst'
GGD waarschuwt alvast voor hittegolf
de maand juli was behoorlijk warm anders.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef NorthernStar het volgende:
Leuke berichtjes van eerder dit jaar
'Heetste zomer ooit op komst'
GGD waarschuwt alvast voor hittegolf
Het is een hele normale Nederlandse zomer en ik vind het prima. Beter dan dat je hele dagen op apengapen ligt vanwege de hitte.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de maand juli was behoorlijk warm anders.
Gelukkig is ons een hittegolf bespaard gebleven.
Het weer mag wel even beter als het nu is, maar zo heet hoeft van mij niet
Ja in oktober, nu nog effe niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Heerlijk toch![]()
Lekker in de plassen stampen enz
Ik word altijd wel blij van dit weer zo rond aug/sep. Dan krijg ik namelijk een echt ik-ben-bijna-jarig gevoelquote:
Waar woon jij?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:44 schreef Dr.Nikita het volgende:![]()
Nou, het is hier al weken 30+ en het gras is gewoon verbrand ondanks het sproeien. Van mij mag het een graad of 5 minder zijn en af en toe in de avond of nacht een flinke bui zou een weldaad zijn voor de natuur.
Hongarije, zie foboquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
Gelukkig zijn de bomen en alles nog wel groen, dat scheelt toch wel.. De herfst is al helemaal een depressieve tyfusbende met al die kale bomen.
In de herfst ja. Niet midden augustus, verdomme.quote:
inderdaad. oktoberquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word altijd wel blij van dit weer zo rond aug/sep. Dan krijg ik namelijk een echt ik-ben-bijna-jarig gevoel
Het is echter wel lastig om een kaars vast te houden in die koude november regenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:33 schreef Micson het volgende:
Ach TS, niets duurt voor eeuwig. Zelf koude november regen niet
De 13dequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |