Ze was echt superlief. Eigenlijk waren het er drie, maar die andere zijn echt te bang. Die durven helemaal niet naar je toe te komen, en deze af en toe met stapjes. En als je dan wilde aaien, brrr weg.quote:
De ogen zijn ontstoken en worden daardoor af en toe gelig/waterig. Maar inderdaad leek de kleur ook te veranderen van blauw naar groenig en andersom.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:25 schreef Casualty het volgende:
3e foto lijkt de kleur ogen wel anders ? Of is dat een effect![]()
Wat is eigenlijk het verhaal achter deze "wilde" katjes ?
Het geheel lijkt wat overbelicht, maar volgens mij is vooral het contrast wat opgekrikt hier.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:36 schreef Andyy het volgende:
Misschien kan je voortaan spot metering gebruiken ipv matrix hiervoor, het katje is nu behoorlijk overbelicht.
En het katje mag iets minder centraal
Wat betekent clippen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:12 schreef Ravvie het volgende:
Lief poesje. Zonder meer. Zoals al eerder aangegeven is het echter wel zonde dat de highlights juist bij je onderwerp clippen (1ste drie foto's). 4 daarentegen vind ik te grauw, en zou wel iets meer verzadiging en contrast kunnen hebben naar mijn zin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |