abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85419791
Heb hier nog nooit een showcase of testcase geplaatst. Maar vond dat deze foto's zo goed gelukt waren. En ik ben er giga trots op vanwege de eerste keer met creatieve modi met de canon. :9 Het zijn welliswaar niet zoveel foto's, maar het is dan ook heel moeilijk om dit katje op de foto te zetten aangezien zij wild is.

Dus alsjeblieft, maak me blij, geef me kritiek en here we go :9

1.

2.

3.

4.

T.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_85419883
Wat een liev poesje O+
You dream it, I live it.
pi_85420076
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:28 schreef Meddo het volgende:
Wat een liev poesje O+
Ze was echt superlief. Eigenlijk waren het er drie, maar die andere zijn echt te bang. Die durven helemaal niet naar je toe te komen, en deze af en toe met stapjes. En als je dan wilde aaien, brrr weg. :9 Echt schattig, helaas hebben ze alle drie last van ontstoken ogen en waarschijnlijk ook van oormijt. :(
pi_85423938
3e foto lijkt de kleur ogen wel anders ? Of is dat een effect :?
Wat is eigenlijk het verhaal achter deze "wilde" katjes ? :o
pi_85435217
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 06:25 schreef Casualty het volgende:
3e foto lijkt de kleur ogen wel anders ? Of is dat een effect :?
Wat is eigenlijk het verhaal achter deze "wilde" katjes ? :o
De ogen zijn ontstoken en worden daardoor af en toe gelig/waterig. Maar inderdaad leek de kleur ook te veranderen van blauw naar groenig en andersom.

Het verhaal... Tsja. Ik sta op een landgoed waar het verboden is om katten los te laten lopen, toch zijn er elk jaar weer kittens. Hierbij een nestje. Ik hoop ook nog foto's te maken van alle drie bij elkaar. Ze worden gelukkig goed verzorgd door een mevrouw die er staat, maar eigenlijk mag het allemaal niet. :(
  FOK!fotograaf woensdag 18 augustus 2010 @ 14:36:31 #6
145146 Andyy
pi_85436153
Misschien kan je voortaan spot metering gebruiken ipv matrix hiervoor, het katje is nu behoorlijk overbelicht.
En het katje mag iets minder centraal :P
  FOK!fotograaf woensdag 18 augustus 2010 @ 20:15:49 #7
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_85448769
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:36 schreef Andyy het volgende:
Misschien kan je voortaan spot metering gebruiken ipv matrix hiervoor, het katje is nu behoorlijk overbelicht.
En het katje mag iets minder centraal :P
Het geheel lijkt wat overbelicht, maar volgens mij is vooral het contrast wat opgekrikt hier.

@Tamashii:
Je ziet dat alle tekening (van de haartjes) uit de vacht is verdwenen, dat vind ik zonde.
Verder vind ik de compositie van foto 3 het leukst. Laag bij de grond en daardoor "dicht bij" de kat. Lekker ondeugend.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_85449517
Alleen het contrast is inderdaad verbeterd. Het katje heeft echt een superwitte vacht waardoor het overliep in elkaar, dat is nu redelijk hersteld. 3 is ook mijn favoriet. O+
pi_85451165
Lief poesje. Zonder meer. Zoals al eerder aangegeven is het echter wel zonde dat de highlights juist bij je onderwerp clippen (1ste drie foto's). 4 daarentegen vind ik te grauw, en zou wel iets meer verzadiging en contrast kunnen hebben naar mijn zin.
pi_85550675
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:12 schreef Ravvie het volgende:
Lief poesje. Zonder meer. Zoals al eerder aangegeven is het echter wel zonde dat de highlights juist bij je onderwerp clippen (1ste drie foto's). 4 daarentegen vind ik te grauw, en zou wel iets meer verzadiging en contrast kunnen hebben naar mijn zin.
Wat betekent clippen? :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')