dus je moet uitgelikt worden?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik word alleen ruw na de seks, dat het heel droog word, ruw en branderig een beetje
Haar hond denk ik.quote:
Of het heeft met beestjes te maken of misschien iets wat ze in de natuur heeft opgelopenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:00 schreef gazpach het volgende:
gaat dit over de flora of de fauna in je vagina?
gisteren liep ik door het bos, heb ik nu aids?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Of het heeft met beestjes te maken of misschien iets wat ze in de natuur heeft opgelopen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gisteren liep ik door het bos, heb ik nu aids?
Fauna dan,. vuurvliegjes?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:02 schreef Graceje het volgende:
Nou ik heb dus al tijdens de sex dat het heel erg gaat branden, en als ik dan naar de wc wil erna.. kan het haast niet omdat het zo erg brand echt niet leuk meer
bronquote:Sletje gaat op een enorme dikke pik zitten en neukt zijn pik helemaal paars. Omdat zijn pik zo enorm groot is, treedt er snel wrijving. Deze wrijvring zorgt voor een enorme ruwe kut en pik. Dat is lekker neuken.
de politie toch ook?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze zeggen wel eens dat een hond je beste vriend is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |