quote:Raindrops keep fallin' on my head
And just like the guy whose feet are too big for his bed
Nothin' seems to fit
Those raindrops are fallin' on my head, they keep fallin
pomtiedompompomtiedomtiepomtiedom
quote:Some day when my crying's done
I'm gonna wear a smile and walk in the sun
I may be a fool
But 'til then darling you'll
Never see me complain
I'll do my crying in the rain
quote:It's just those rainy days
Spend a lifetime tryin' to wash away
Until the sun comes out and shines again
Smile for me, smile for me
Henkie!! Lachen woar!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:18 schreef Loveless85 het volgende:
En we beginnen de dag met een gezond ontbijt vol vezels!
[ afbeelding ]
Tis toch Fauna?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:23 schreef Belana het volgende:
Lovelessdaar gaat mijn ontbijt
![]()
'smogges!
Vrouw eigen zou je bijna zeggenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:31 schreef Belana het volgende:
my worst nightmare bedoel je
van de week zat er zo'n hele grote spin op mijn gordijn in de slaapkamer (nah ok, niet zo groot als deze natuurlijk, maar wel een flinke) brrrrr....
Ik kon gelukkig het raam open doen en hem zo van het gordijn af laten glijden naar buiten. ow man, wat ben ik als de dood voor die beesten
Ja he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vond het de beste aflevering van een serie OOIT!
Ga hem maar weer eens kijken als het nieuwe seizoen begint!
Ik vind alleen formaatje van die foto eng, maar het zijn erg nuttige en handige beestenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:05 schreef nokwanda het volgende:
Wel zielig voor die spin. Ik vind ze ook wel eng, maar ook mooi en interessant.
Volgens mij is het hartstikke nep.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:05 schreef nokwanda het volgende:
Wel zielig voor die spin. Ik vind ze ook wel eng, maar ook mooi en interessant.
Grey's Anatomy!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:46 schreef Belana het volgende:
welke serie, welke aflevering???
ow en mogge Greys!
Ik heb gisteren lopen gillen omdat MM perse een half dode mot (hij was echt grooooot) moest uitzetten en ermee van de trap kwam (ik liep ervoor).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:31 schreef Belana het volgende:
my worst nightmare bedoel je
van de week zat er zo'n hele grote spin op mijn gordijn in de slaapkamer (nah ok, niet zo groot als deze natuurlijk, maar wel een flinke) brrrrr....
Ik kon gelukkig het raam open doen en hem zo van het gordijn af laten glijden naar buiten. ow man, wat ben ik als de dood voor die beesten
In sommige kantoren is dat heel normaalquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik kwam vanmorgen op kantoor een hond tegen. WTF?![]()
![]()
Gewoon F&F tochquote:
Mogguh Maesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:38 schreef Maes het volgende:
Verkeerde SC?
Goedemorgen, je zou bijna besluiten nooit meer op vakantie te gaan als je mijn volle inbox had gezien gister maar goed na een dag werken is het weer redelijk op orde en heb ik nu mijn eerste kopje thee
Ow grey'squote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Grey's Anatomy!
Daarvan komen binnenkort weer nieuwe afleveringen op tv en sommigen van ons hebben er al een aantal gezien, waaron de season's finale van afgelopen seizoen die in de US al uitgezonden is. En dat was écht een van de spannendste afleveringen die ik ooit gezien heb in een serieZelfs mannen zouden dat spannend en tof vinden
huuuuhhhh....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gisteren lopen gillen omdat MM perse een half dode mot (hij was echt grooooot) moest uitzetten en ermee van de trap kwam (ik liep ervoor).
My gawd
Daar valt dit kantoor niet onder, zeker niet als betreffende hond je blaffend en grauwend bovenaan de trap begroet. Wellicht had hij geen kwaad in de zin maar ik kan die beesten niet goed lezen dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In sommige kantoren is dat heel normaal![]()
Op de Landalmeet hebben we een zekere mod hier (quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gisteren lopen gillen omdat MM perse een half dode mot (hij was echt grooooot) moest uitzetten en ermee van de trap kwam (ik liep ervoor).
My gawd
Was jij niet aan het studerenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op de Landalmeet hebben we een zekere mod hier () gillend weg laten rennen door JJH met dichte handen (zonder enig spin) naar beneden te laten lopen
Student of life.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was jij niet aan het studeren
Ja sorryquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was jij niet aan het studeren
Ik zou die 1x DA-die-twee-weken-werkt doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar valt dit kantoor niet onder, zeker niet als betreffende hond je blaffend en grauwend bovenaan de trap begroet. Wellicht had hij geen kwaad in de zin maar ik kan die beesten niet goed lezen dus![]()
. Baasje was bezig dus het duurde ook nog even voor hij hem in zijn nek kwam grijpen.
Anders neem ik Yoko morgen mee.![]()
DA gebeld met het verhaal, assistente gaat overleggen en belt vanmiddag terug. 2 opties: zelf spuiten (durft u dat?) of de DA doet het en dan is het 2 weken werkzaam volgens haar.
Effe afwachten dus. Ik ga zeker niet elke dag met het beestje naar de praktijk slepen, maar een keer meenemen en er dan vanaf zijn is voor haar wellicht fijner dan 2 weken elke dag een injectie van het vrouwtje.
Ik zag het ook net na die post jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja sorryMaar ik wilde even jubelen over mn opdracht (zie V&A) en ik kreeg niemand te pakken die ik belde
Die DA is wel een lekker ding ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou die 1x DA-die-twee-weken-werkt doen
Als de DA een lekker ding is zou ik elke dag langsgaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die DA is wel een lekker ding ja.![]()
Of bedoelde je dat niet?
Met mijn poes?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als de DA een lekker ding is zou ik elke dag langsgaan
quote:
"dokter, kunt u mijn poes even nakijken?quote:
quote:
Nee, jij bent een heilig boontje die nooit dubbelzinnige opmerkingen maakt.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een heilig boontje die nooit dubbelzinnige opmerkingen maakt.
En daar schaam ik me NIET voorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op de Landalmeet hebben we een zekere mod hier () gillend weg laten rennen door JJH met dichte handen (zonder enig spin) naar beneden te laten lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |