Nee. Voor zover ik weet (ik heb hem zelf in 2005 gekocht) is hij zo standaard. Ook het kentekenbewijs zegt dat. En geen idee verder of dat inclusief of exclusief koelkast is. Ook nooit van gehoord dat koelkast etc niet zouden worden meegeteld, trouwens. Voor zover ik weet is het lediggewicht gewogen zoals hij uit de fabriek komt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef sanger het volgende:
Is het laadvermogen nog enigzins naar boven te krijgen? Of andersom, is het laadvermogen op het kenteken ooit naar beneden bijgesteld (bv. omdat je anders een BE-rijbewijs nodig had gehad)?
Dat is nu wel erg krap bemeten, zeker omdat bij caravans van die leeftijd de koelkast e.d. nog niet bij het leeggewicht werden opgeteld. Dan zou hij met alleen de voortent al praktisch op zijn max. beladen zijn.
En zeldzaam. Er zijn maar weinig IT-caravans te vinden. Bij de Oldtimer Caravan Club zijn er tweequote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:09 schreef Symphonic het volgende:
Voor zijn leeftijd is het echt een prachtige caravan....
Ten eerste te weinig en ten tweede veel te zonde om hem daarvoor te gebruiken. Het is geen afgeragde caravan die op zijn laatste benen loopt. Hier kan nog jaren lekker mee vakantie gevierd worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:18 schreef hrrick het volgende:
Ik bied 250!
Ophalen rond de Zwarte cross volgend jaar
300 dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ten eerste te weinig en ten tweede veel te zonde om hem daarvoor te gebruiken. Het is geen afgeragde caravan die op zijn laatste benen loopt. Hier kan nog jaren lekker mee vakantie gevierd worden.
Nee. En als je hem voor de Zwarte Cross wilt gebruiken koop je maar lekker een andere. Daar verkoop ik hem niet voor. Je zou wel gek zijn ook om hem daarvoor te gebruiken. Koop daar een afgeragde Kip of Adria voor, maar geen in prima staat verkerende oldtimer. Of ga jij ook met een perfecte BMW uit 1965 meedoen aan een demolition derby?quote:
Als de prijs goed is moet hij het toch zelf weten. Ik zou er op stampen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. En als je hem voor de Zwarte Cross wilt gebruiken koop je maar lekker een andere.
Dat is het verschil tussen een liefhebber en een barbaar, denk ik dan maar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als de prijs goed is moet hij het toch zelf weten. Ik zou er op stampen.
Staat er op het kenteken een technisch maximum en een maximum toelaatbare gewicht? Daar kun je het vaak aan zien namelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Voor zover ik weet (ik heb hem zelf in 2005 gekocht) is hij zo standaard. Ook het kentekenbewijs zegt dat. En geen idee verder of dat inclusief of exclusief koelkast is. Ook nooit van gehoord dat koelkast etc niet zouden worden meegeteld, trouwens. Voor zover ik weet is het lediggewicht gewogen zoals hij uit de fabriek komt.
Ah, oke. Vanaf 2012 gaat dat veranderen hoogstwaarschijnlijk, maar das hier offtopic.quote:En BE had ik sowieso niet nodig omdat ik een auto met een eigen gewicht had dat hoger is dan de 1100 kilo totaalgewicht van de caravan
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou wel gek zijn ook om hem daarvoor te gebruiken. Koop daar een afgeragde Kip of Adria voor
Nee. Er staat volgens mij alleen maar leeg gewicht en maximum toelaatbare massa of iets dergelijks op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Staat er op het kenteken een technisch maximum en een maximum toelaatbare gewicht? Daar kun je het vaak aan zien namelijk
Zucht. Nee. Ik suggereer daarmee, dat er daarvan vele duizenden te vinden zijn, ook afgeragde exemplaren en dat het dus slimme ris om een afgeragd exemplaar te zoeken, dan een redelijk zeldzame en in goede staat verkerende caravan in de vernieling te helpen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:33 schreef joers1 het volgende:
[..]suggereer je daarmee dat een Adria bagger is ofzo?? (van een Kip, snap ik dat nog...overigens)
4,10 meter (ongeveer)quote:
Geef je dan ook een demo van hoe de voortent opgezet moet worden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ook ik de regen kan hij bekeken worden. Kun je meteen zien dat ie waterdicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |