Allebei top!
Ben nu wel benieuwd naar deel 3, die dan toch een hoop moet prijs gaan geven. En Nathalie Portman
SM2 pretendeert echt compleet niet om serieus genomen te worden, het leuke eraan is ook om verwijzingen naar andere films te zien en om af en toe wel heeeeel belachelijke dingen te zien gebeuren, verder zit je je wel te generen dat er nog zo'n flauwe films gemaakt worden
quote:Vertel, ik had hem gister in mijn handen maar ik heb toch maar memento gehuurd.
Op dinsdag 21 mei 2002 11:18 schreef yvonne het volgende:
The Score,
wat een tegenvaller
quote:T verhaal in de score is wel goed maar weinig actie en beetje saai soms. Probeer anders een keer The Heist . beetje zelfde verhaal en opzet maar stukken beter
Op dinsdag 21 mei 2002 11:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Vertel, ik had hem gister in mijn handen maar ik heb toch maar memento gehuurd.
Voor de 2e keer alweer. Ik vind 'm niet zo slecht als hier en daar beweerd wordt, er zitten een paar heel sterke scenes in.
Ben na een tijdje in slaap gevallen en werd tegen het einde weer wakker, maar ik snapte het nog helemaal dus ik had niks gemist
quote:lekker sfeertje, echt goeie film vind ik
Op zondag 26 mei 2002 19:43 schreef Sniper het volgende:
House on Haunted Hill (remake)Voor de 2e keer alweer. Ik vind 'm niet zo slecht als hier en daar beweerd wordt, er zitten een paar heel sterke scenes in.
heb gisteren species gezien, was goed te doen
Die twee vrouwtjes hebben elkaar sinds de gebeurtenissen in de film nooit meer gezien, en hebben ook allebei een nieuw leven opgebouwd onder een valse naam, toch zijn ze in de jaren na deze film allebei weer ontdekt -- een van hen is zelfs een succesvol schrijfster geworden...
Japanse horror (nou...) met een aardig verhaal over een weirde videoband waarvan iedere kijker na een week overlijdt...
wat een wazige komische film man echt maf gewoon
vooral die maat van hem die dood is maar die hem blijft lastigvallen
Leuk dat er al wat bekende acteurs inzaten, zoals Rik Mayall en Alan Ford. Damn toen die film uitkwam moest ik nog geboren worden... (al zat ik al wel ergens opzijnkop in een buik geloof ik)
Djeez, ik heb het niet meer hier Ik heb zonet Not Another Teen Movie gekeken.
Ik heb hem net met 2maten van me gezien, met een beetje (eigelijk best veel ) drank erbij, en dan issie volgens mij nog 10x mooier
Zelf vond ik hem beter dan Scary Movie, al was die ook al zwaaar relaxed
Damn nou moet ik wéér drie jaar wachten op het vervolg
wat moeten de mensen het toch moeilijk gehad hebben in '77
ja, deze film heeft echt alles
OMG!! ROFL geweldige film
Allebei heel goed..
zat ik soms bij jou ofzo
maarruh nu weer ontopic:
ik heb net ook nog een The Young Ones gezien, maar das niet echt een film meer een serie..
maar toch
The Young Ones Roeleren
Ik vond het maar een wazige film en ik snap nog steeds niet waar hij precies over ging. En ook zo jaren 80 (duh). 6.5 je.
Wel leuke film, alleen ik lag niet constant in een deuk ofzo. Hij leek echt veel op Clueless
[Dit bericht is gewijzigd door shiNinG_staR op 16-06-2002 00:00]
Het geremasterde DTS geluid is erg vet op die Predator DVD, maar de extra's zijn verder niet zo fantastisch.
Leuke Mexicaanse film, al zie ik niet precies in waarom hij in de IMDb top 250 staat. Hij zal er ook wel uit zakken hoor... staat nu al onderaan ergens
quote:Ja, daar zijn honderden boeken over te vinden. Waaronder 1 van de hoofdpersonage uit de film.
Op zaterdag 22 juni 2002 23:13 schreef tezza het volgende:
JFK (ja, nu pas...) Erg goed, begon me gelijk af te vragen of er ook goede boeken over die hele zaak zijn
Wow!!!... hij was de 2e keer NOG beter dan de eerste keer... mijn top 50 die ik gepost heb klopt iig niet meer, volgens mij zelfs mijn top 10...
Franse zwart-wit film over het leven van kansarme jongens in de buitensteden van Parijs. Indrukwekkend
weinig films die zo'n diepe indruk op me achterlieten. American History X was niks vergeleken bij dit...
Bound was erg leuk. Je ziet ook veel filmische experimentjes die later in the Matrix verder uitgewerkt zijn.
quote:La Haine is inderdaad erg undrukwekkend.
Op zondag 23 juni 2002 01:33 schreef keeper het volgende:
La HaineFranse zwart-wit film over het leven van kansarme jongens in de buitensteden van Parijs. Indrukwekkend
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 23-06-2002 17:05]
Goed dus
Ik kan niet wachten tot alle delen uit zijn op dvd.
Overigens is La Haine een goeie film
maar die is tog nog helemaal niet te zien en nederland en nog niet op DVD in Amerika... klopt
13-06: About a boy ( **** )
14-06: Blade II ( ** )
19-06: John Q ( **** )
22-06: Not another teen movie ( *** )
Ik ga te weinig naar de film...
quote:Zo kan het inderdaad ook.
Op maandag 24 juni 2002 13:06 schreef NathaN het volgende:
Zie Review: Een weekendje film voor mijn weekendje.
(Geen zin om copy-paste te doen)
Erg vermakelijke film over een wacky familie
vanavond op het strand:
American History X
quote:die komt tog pas 3 october in de bios...
Op dinsdag 25 juni 2002 22:21 schreef RobLi088 het volgende:
Gisteravond in de bios:
Minority Report (ik vond hem dus tegenvallen)
kijk er egt naar uit trouwens...
Wasabi super film van Luc Besson. Perfecte combinatie van actie en franse humor. Met oa. Jean Reno
Don't say a word
LOTR - nog maar een keer heen geweest
True Colours: Red - prachtige film
Black Hawk Down - ongelooflijk strak gefilmd en zeer cool geluid/muziek eronder gezet.
Don't Say A Word - crapppppppppp
Clockwork orange - Kubrick rules
Deep Blue Sea -
dit allemaal in 3 dagen, ik mis er vast nog wel 1
die heb ik gezien.
Eight Legged Freaks, was inmiddels al de twee keer dat ik um zag (eerst Warner voorpremière, tweede keer op Expo) blijft een goeie film. Humor met veel spinnen en lekkere vrouwen Iedereen moet echt de trailer gezien hebben
http://eightleggedfreaks.warnerbros.com
Vlaamse actiefilm, zesje... (en dat is heel wat voor een vlaamse film !!!!)
quote:Ik ben voor stage op curacao.
Op woensdag 26 juni 2002 01:00 schreef Gorro het volgende:[..]
die komt tog pas 3 october in de bios...
kijk er egt naar uit trouwens...
quote:you lucky bastard
Op woensdag 26 juni 2002 15:49 schreef RobLi088 het volgende:[..]
Ik ben voor stage op curacao.
daar is ie dus al uit vanaf 20 juni.
Vond hem wat tegenvallen... Ik had hem veel beter gevonden als de soundtrack beter was... maar was nog wel een goede film...
2001 a space Travesty ja met Leslie Nielsen
en volgens mij ook nog: Warlocks 2of 3 ? "the brotherhood"
alle2 behoorlijk vaag, de ene in het humoristische gedeelte de andere op het occulte gebied.
Was eigenlijk nog niet eens zo heel erg slecht. Al zal de leuke nostalgische disco-muziek in de soundtrack daar best aan meegeholpen hebben.
En Salma Hayek natuurlijk ook.
--==*** Spoiler **==--
Tsja wat moet ik er over zeggen, de film laat een beetje leeg gevoel achter. Je had sympathie voor de hoofdrolspelers maar toch eigenlijk ook weer niet en de enige aardige gaat op de gruwelijkste manier dood. Ik vond het niet echt een komedie, daar was de situatie te ernstig voor, maar sommige cynische dingen waren wel weer erg goed uitgewerkt. Al met al wel een goede film, maar waarom?
Toppie! Ik heb genoten.
Een aanrader voor de ethici, psychologen en sadisten onder ons.
Was wel aardig, omdat hij bijna alle Hollywood-cliches in de weg ging, maar niet egt bijzonder...
Ik heb gisteravond Bad Company gezien, was wel chill
The birthay girl. Het is niet niks, maar veel is het evenmin.
Oh en pas ook nog Scooby Doo gezien, had wel mooie decors enzo maar ik moest niet erg lachen.. ik vond het meer een kinderfilm, beetje flauwe humor en slap simpel verhaaltje
[Dit bericht is gewijzigd door shiNinG_staR op 01-07-2002 18:50]
Die Natalie Portman blijft toch wel een schatje (zouden ze die ook opgetrokken hebben uit CGI?), vooral toen haar outfit kapotgescheurd werd door dat beest die verdacht veel op die kat van mij lijkt
Maar woensdag... Donnie Darko nog een keer!
quote:die heb ik ook net gezien, en hij is zeker de moeite waard.
Op maandag 01 juli 2002 16:48 schreef RobLi088 het volgende:
Changing Laneszeker de moeite waard.
quote:Die vond ik egt kewl
Op dinsdag 02 juli 2002 00:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Demolition Man...matige actiefilm
#28 (zie Mijn All-Time Top 50)
p.s. waar blijft jou top 50...
quote:
Door Quasar_de_Duif - zondag 23 juni 2002 00:26
Is het de bedoeling dat overige fokkers ook hun top 50 posten? Ik wil wel..
Mooie beelden in deze film over het beleg van Stalingrad door de Duitsers in WOII, de sfeer is precies juist, maar het verhaal viel me wel wat tegen helaas
The Skulls
The Skulls II
Hackers
Takedown
100 Girls
Slackers
(allemaal dit weekend )
een geweldige film!
Stuk leuker dan ik had verwacht!
quote:die heb ik ook net gezien
Op dinsdag 02 juli 2002 21:39 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is nu Phenomenon aan het kijken (RTL4)
was wel een aardige film...
Was wel een aardige film, vond het einde alleen een beetje plotseling...
Vooral de dames zullen het een leuke film vinden denk...
Blijft een erg indrukwekkende film, 1 van me favorieten
vermakelijke film met twee van mijn favoriete loser-acteurs: William H. Macy en Phillip Seymour Hoffman
Het geeft een leuke humoristische kijk op hoe een filmcrew altijd wordt behandeld in kleine dorpen als ze op locatie draaien
Wat een klote film is dat zeg.
Kutste films:
1. Mafia
2. Copland
3. Not another teen movie
4. Scooby Doo
quote:die heb ik ook gekeken, en hij viel niet tegen.
Op donderdag 04 juli 2002 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
The Third Man, ouderwets goede thriller.
quote:Copland 'n kut-film? Het is misschien geen Godfather, maar toch zeker wel een behoorlijk goeie film. Robert De Niro, Sly Stallone (!), Ray Liotta, Harvey Keitel, allemaal behoorlijke acteerprestaties...
Op donderdag 04 juli 2002 16:55 schreef Pringle het volgende:
Kutste films:
1. Mafia
2. Copland
3. Not another teen movie
4. Scooby Doo
Erg goede film over het progamma 60 minutes dat een reportage doet over de tabakindustrie...verhaal wordt te lang. Erg sterk acteerwerk van Russel Crowe in deze film.
quote:Wow ja die heb ik deze week ook gezien!!
Op donderdag 04 juli 2002 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Others*nog steeds een beetje in de war is*
Geweldige film!
Die is spannend he? Prachtige rol van Nicole Kidman vond ik, stond ik echt van te kijken.
Prachtig reggiseur werk van Tom Cruise een ander, ook niet verwacht.
En het einde van die film had ik ook niet verwacht, mn kont doet nog zeer zal ik maar zeggen
O ja , ik ga zo " one flew over the cuckoo's nest " kijken!
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 05-07-2002 20:11]
quote:Sorry? Die was alleen producer hoor...
Op vrijdag 05 juli 2002 20:09 schreef Bastard het volgende:
Prachtig reggiseur werk van Tom Cruise, ook niet verwacht.
quote:Zo snelle mike!
Op vrijdag 05 juli 2002 20:09 schreef Mike het volgende:[..]
Sorry? Die was alleen producer hoor...
- Night of the living dead
- Dawn of dead
- Day of the dead
quote:Precies 't zelfde hier. Heb 'm net afgekeken, maar dat einde is inderdaad shit. Ik snap 't ook niet helemaal waarom hij niet in de koffer duikt met M.J. aan 't eind. What's there to loose? Hij zegt zoiets als "friendship, that's all I have to give". Dan denk ik: "WHY? FUCK THE BITCH!"
Op vrijdag 05 juli 2002 04:09 schreef Gorro het volgende:
Spiderman...Egt geweldig, alleen het einde is egt ongelofelijk klef... een beetje jammer...
quote:Ik ook!
Op donderdag 04 juli 2002 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Others*nog steeds een beetje in de war is*
Geweldige film!
quote:Exactly, dat d8 ik ook.
Op vrijdag 05 juli 2002 22:26 schreef JeOma het volgende:[..]
Precies 't zelfde hier. Heb 'm net afgekeken, maar dat einde is inderdaad shit. Ik snap 't ook niet helemaal waarom hij niet in de koffer duikt met M.J. aan 't eind. What's there to loose? Hij zegt zoiets als "friendship, that's all I have to give". Dan denk ik: "WHY? FUCK THE BITCH!"
Een 7.8 op de IMDB, slechts 16 votes en geen enkele user comment, external of newsgroup review. Blijkbaar zijn er maar barweinig mensen die deze film hebben gezien en dat is jammer. Het is namelijk een erg goeie film.
quote:Marathonnetje gehouden?
Op maandag 08 juli 2002 16:24 schreef iMAGE het volgende:
afgelopen donderdag:
- The Sum Of All Fears
- Eight Legged Freaks
- Insomnia
- Resident Evil
Beter dan ik had verwacht.
Toch waren sommige plotwendingen iets te nepjes (als ze worden aangehouden door de politie) maar dat mag de pret niet drukken op zich.
Wat een deprimerende film...
quote:inderdaad... Heb die nacht daarna niet echt goed geslapen en het heeft 3 maanden geduurd voordat ik hem voor de 2e keer was, en toen was hij nog net zo indrukwekkend. Ik vind het een van de beste films.
Op dinsdag 09 juli 2002 01:02 schreef Mike het volgende:
Requiem for a dream.Wat een deprimerende film...
LLV is een mooie film. Beetje veel seks naar mijn mening, maar verder wel goed. Erg knap gespeeld van N. Cage trouwens!
Bad Company is gewoon ronduit stom. Te Hollywood, te veel spectakel, te veel slecht acteerwerk, gewoon flut. Een product voor de snelle domme massa.
Gisteren Spreading Day (baaaad) en True Romance (die is heftig! Pulp Fiction wannabe, maar niet verkeerd)
quote:Ach, briljant was ie niet, maar een film met Jeremy kan natuurlijk niet slecht zijn.
Op dinsdag 09 juli 2002 21:33 schreef JeOma het volgende:
Precies net The Fourth Angel (met Jeremy Irons en JasonPriestly
). Eigenlijk best een shitfilm.
Gisteren 15 minutes gezien. Onderhoudend, maar volledig ongeloofwaardig en wat de regisseur er mee wil is al helemaal onduidelijk.
Net With Honors gezien. Immens goede film voor een dinsdag avond op v8.
Wat een walgelijke film. Alleen Emmanuelle Chriqui maakt de film nog de moeite waard en het laatste stukje waar de 2 jongens van N Sync die erin meespelen samen de de andere 2 zichzelf belachelijk maken.
In de afgelopen tijd dan he, niet alleen vandaag.
Dag is net begonnen dus geen beginnnen aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |