foto's online gezet, en een linkje naar de specs in de op gezet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Joe-Momma het volgende:
Kan ik er een dolby setje op aansluiten en is er een mogelijkheid dat ik m als hdd recorder kan gebruiken/ombouwen.
Lichtelijke interesse hier.
Oja een fotootje zou ook wel prettig zijn.
Zou ik er mijn ps3 op kunnen aansluiten en dan via die mediaspeler naar de tv?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:58 schreef PureShadow het volgende:
[..]
foto's online gezet, en een linkje naar de specs in de op gezet.
Aansluitingen op de mediaplayer zijn:
- HDMI
- Component
- Composiet
- SPDIF (audio)
- USB (a)
- 3x USB
Of je er een Dolby setje op kan aansluiten, hangt er van af op welke manier je dolby set aansluit. Is dat met 2 tulp stekkertjes (rood / wit) dan zou dat moeten kunne.
Of je hem als HDD recorder kan gebruiken weet ik niet.
Zoals ik al in de OP zette is het niet wat ik er van verwachte, en daarom heb ik geen zin om me erin te verdiepen.
De speler voldoet niet aan mijn wensen, in de opzichten van:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:50 schreef De_Hertog het volgende:
Op welk gebied voldeed de speler niet aan je wensen? Kun je er nieuwe codecs op zetten? En hoe stil is ie?
Oh, je woonplaats is 'Gamer' maar dat kent Google Maps nietWaar eventueel op te halen?
Ok,thxquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
Bedankt, maar ik heb inmiddels wat reviews gelezen en het is ook niet helemaal wat ik zoek. Succes met de verdere verkoop
Dat meen je nietquote:
Hmjah wist niet wat wel of niet stond.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:03 schreef PureShadow het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
als ik al wacht als ik een bod van 75,- heb![]()
80 gaat ie weg
Komop mensen, hij is nog geen week oud![]()
tevens Kick
tuurlijk, maar dan moet je wel nagaan welk merk het is:Pquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:39 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Hmjah wist niet wat wel of niet stond.
Kan iets anders kopen voor 100 wat net iets meer (lees oa downloadfunctie heeft) dus vandaag mijn lage aanvang bod.
Ga zeker geen 75 euro lappen, succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |