Mooi toch.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
Die OP van jullie straalt door eenvoud.
Ik krijg al bijna trek in boerenkool enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
jep, tis grijs kutweer hier en kreeg spontaan zin in erwtensoep
We zijn wel aardig slankiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
Die OP van jullie straalt door eenvoud.
1 of 2?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zin om Home Alone te kijken door dit weer.
Allebei leuk, al vind ik 2 leuk door die boeven en dat hotel.quote:
Dat liedje is zo sick en die tekst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
It's a quarter after one
I'm a little drunk
And I need you now
Warme chocomelk erbijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zin om Home Alone te kijken door dit weer.
Ik ook, nummer twee is mijn favorietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Allebei leuk, al vind ik 2 leuk door die boeven en dat hotel.
jep, maar ik eet nu erwtensoep, so I'm heppiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg al bijna trek in boerenkool enzo
O wacht de boeven zaten ook in 1.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, nummer twee is mijn favorietDie ene scène dat hij een film opzet en doet alsof hij het zelf is, hihihi
Yay, wat leuk! En ook snel toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
Yeuh! Mijn 1e kaart is aangekomen in Amerika![]()
![]()
![]()
Hier haar reactie: "Thanks - cute card with the dog & cat!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
Yeuh! Mijn 1e kaart is aangekomen in Amerika![]()
![]()
![]()
Ja, maar in film twee zijn ze genialer! Daar zit toch ook die scène in dat hij zo'n hele kast over zich heen krijgt met allemaal verf. En dat ze worden vastgeniet ofzo. Hihihihiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O wacht de boeven zaten ook in 1.Ja en dat hij fragmenten van zijn vader's stem gebruikt om het hotel in te komen. En die oude man in dat speelgoed paleis.
Daar ben ik trouwens geweest, was niet zo impressive als in de film.
En die stenen op zijn kop, en die spijker.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar in film twee zijn ze genialer! Daar zit toch ook die scène in dat hij zo'n hele kast over zich heen krijgt met allemaal verf. En dat ze worden vastgeniet ofzo. Hihihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |