Jawel zoiets heet NAT.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij kun je maar 1 IP van je provider krijgen, dus meer als je laptop zal nu nooit werken.
(correct me if im wrong)
ja hallo, ben niet van gister.quote:
Laptop losquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarom laptop mac clonen in je router en dan gaan uitdelen.
welk type heb je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
admin / admin werkt niet.
sweex / mysweex werkt niet.
mysweex / sweex werk niet.
sweex / sweex werkt niet.
handleiding lijkt niet meer in huis aanwezig te zijn
Jawel, werkt wel.. als je de WLAN router in een ander subnet zet... mooi is wat anders.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
Maar goed, als je UPC NAT heeft kun je geen router met NAT erachter aansluiten
MO250.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
welk type heb je?
admin zonder pass ?
Nee, op het LAN gedeelte heb je nooit publieke IP'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jawel, werkt wel.. als je de WLAN router in een ander subnet zet... mooi is wat anders.
Deelt zo'n UPC geval geen publieken adresse uit dan?
Dat is een DSL/Modem router.quote:
Gast, echtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, op het LAN gedeelte heb je nooit publieke IP's
DHCP geeft altijd interne IP
Die heeft geen Ethernet WAN poort.quote:
Ja omdat het er geen WAN poort voor handen is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
1 heeft modem publiek IP?
2 heeft router(LAN) een publiek ip?
3 geeft router interne IP's?
Ik denk dat het bij 2 fout gaat
Ik ken die dingen persoonlijk niet maar het klinkt aannemelijk aangezien dat intern verbonden is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja omdat het er geen WAN poort voor handen is.
http://www.sweex.com/nl/a(...)/modem-routers/Mo250quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ken die dingen persoonlijk niet maar het klinkt aannemelijk aangezien dat intern verbonden is.
Dat gaat dus nooit kunnen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.sweex.com/nl/a(...)/modem-routers/Mo250
Kijk nog eens goed
Dat.quote:
Hij doelt erop dat je niet verteld had dat een DSL/Modem/Router is die je gebruiktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |