Die 2 meisjes kregen dus kaartjes in hun handen geduwd voor niks toch? Hoe gaaf is het als je die 2 meisjes bent?quote:
Heel gaaf!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoe gaaf is het uberhaupt als je een meisje bent
Aan de andere kant blijft dit nu voor eeuwig een mysterie. Mysteries zijn tofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:42 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Heel gaaf!![]()
En natuurlijk is het heel leuk voor die meisjes maar het was de bedoeling dat wij konden zien of het was gelukt.
Hij had ook eerst zelf naar binnen kunnen gaan met die kaartjes en dan later weer naar buiten om die meisjes of iemand anders zijn kaarten te geven. Of wat Joachim zegt.
Nu weten we helemaal niks. TS had dus net zo goed die kaarten aan iemand anders kunnen geven...
Niet altijdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:13 schreef P8 het volgende:
[..]
Aan de andere kant blijft dit nu voor eeuwig een mysterie. Mysteries zijn tof
Ik vind het ook een mooie actiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef P8 het volgende:
Het topic was bij voorbaat al een anticlimax-topic
Maar iedereen die ik heb teleurgesteld met deze actie, mijn excuses. Troost je met de gedachte dat LL dankzij de TS (en mij) misschien twee chicks rijker was!
Nou ik weet niet wat de rest van het forum doet, maar ik heb de vlag buiten hangenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef P8 het volgende:
Het topic was bij voorbaat al een anticlimax-topic
Maar iedereen die ik heb teleurgesteld met deze actie, mijn excuses. Troost je met de gedachte dat LL dankzij de TS (en mij) misschien twee chicks rijker was!
Ik had wel geld over gehad voor het gezicht van die damesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Suf? Hoe cool is het als je gewoon 2 gratis kaartjes in je klauwen geduwd krijgt.
anders lees je even terugquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef drunk_on_shadows het volgende:
waarom is p8 eigenlijk niet zelf gegaan? als je dan toch al daar was?
Mrre...wel tof voor die meisjes idd. en mooi dat die afzetters er niet in konden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |