het gaat er toch om er zo vroeg mogelijk te zijn, die mogelijkheid moet je wel hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
huh? Het zijn e-tickets dus hij kan je ze gewoon mailen.
natuurlijk, ik ben voor de gezelligheid, maar als je zoals ik geen kaartje hebt, van ver moet komen, en er niet aan moet denken dat je bij de poort komt en dan hoort 'sorry, deze streepjescode is net twee man voor je gebruikt, je komt er niet' bij wijze van spreken, dan is dat behoorlijk k*t zeg maar. Als je bij Lowlands in de buurt woont is het niet zo'n ramp, kan je gewoon even heen en weer gaan als het niet gelukt is. Misschien nog betere optie is inderdaad dat iemand het doet die al kaarten heeft, die loopt in elk geval niet het risico voor niets daar gestaan te hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:29 schreef julian6 het volgende:
Als je geen auto tot je beschikking hebt kan toch de nachttrein pakken en daar 6 uur bivakkeren tot het een beetje gezellig wordt voor die poort? Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.
Maar je hebt er al 2, dus 2 kaarten blijven sowieso ongebruikt of? :squote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:05 schreef P8 het volgende:
als niemand ze wil hebben, doe ze mij maar. Ik heb sowieso al twee kaarten en als dit geen hoax is dan verlies ik er dus niks mee. Ik verwacht voor 12 uur in Biddinghuizen aan te komen.
Je bent nog steeds de eerste. Als er geen anderen meer komen stuur ik ze vanavond naar jou. Moet je me nog wel even je email geven. Ik hoop wel dat je ze ook echt gaat gebruiken want anders zou dat jammer zijn. Als je binnen bent heb je nog twee kaarten over en die kun je verkopen of anders.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:05 schreef P8 het volgende:
als niemand ze wil hebben, doe ze mij maar. Ik heb sowieso al twee kaarten en als dit geen hoax is dan verlies ik er dus niks mee. Ik verwacht voor 12 uur in Biddinghuizen aan te komen.
Wat ik ook kan doen is slechts 1 kaartje gebruiken. Op die manier (als het lukt) zullen die twee in een behoorlijke kutsituatie komenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:17 schreef lowlandskaarten het volgende:
[..]
Je bent nog steeds de eerste. Als er geen anderen meer komen stuur ik ze vanavond naar jou. Moet je me nog wel even je email geven. Ik hoop wel dat je ze ook echt gaat gebruiken want anders zou dat jammer zijn. Als je binnen bent heb je nog twee kaarten over en die kun je verkopen of anders.
Vind het wel grappig wat er allemaal gezegd word en ik snap het ook wel maar mensen dit zijn echt reguliere kaarten dus doe gewoon. Er is niets te verliezen, slechts te winnen! Laten we allemaal hopen dat je eerder bent dan die andere gasten! En we willen foto's zien.
Omg!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat ik ook kan doen is slechts 1 kaartje gebruiken. Op die manier (als het lukt) zullen die twee in een behoorlijke kutsituatie komen![]()
Wat doe je als je vriend wel door mag lopen en jij niet? Of andersom
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar je hebt er al 2, dus 2 kaarten blijven sowieso ongebruikt of? :s
het wordt alleen maar toffer!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat ik ook kan doen is slechts 1 kaartje gebruiken. Op die manier (als het lukt) zullen die twee in een behoorlijke kutsituatie komen![]()
Wat doe je als je vriend wel door mag lopen en jij niet? Of andersom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |