Dat zijn wel gave knopjes danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb die gave niet, maar wel de knopjes.
Valt wel mee, gewoon een knopje om het topic te sluiten.quote:
Op een forum zijn dat de leukstequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon een knopje om het topic te sluiten.
Ja, ik heb 3.5 -4 jaar geleden met plezier topics gesloten, vooral van 1 bepaald persoonquote:
So much voor onbevooroordeelde (damn is dat een woord? ) mods.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 3.5 -4 jaar geleden met plezier topics gesloten, vooral van 1 bepaald persoon
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef Lotusss het volgende:
Zo, net de dierenwinkel leeggekocht.... die kittens van mij zijn compleet verwend
Hell heb net een krabpaal van 1m20 voor ze gekocht
Het terroristjes-pakket?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef Lotusss het volgende:
Zo, net de dierenwinkel leeggekocht.... die kittens van mij zijn compleet verwend
Ga je hem alvast inkrabben voor ze?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef Lotusss het volgende:
Ja idd... het Contra-Terrorisme pakket ja....quote:
Regen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ben helemaal nat geregendNog ff wachten op de punten...
Zou goed zijn geweest voor Micheal Jacksonquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:16 schreef Lotusss het volgende:
... en ik heb tuigjes zodat ze strakjes op het balkon mogen zonder dat ze eraf flikkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |