Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit ook wat vrolijker in mijn vel nu. Heb vandaag de sleutels van mijn nieuwe huisje gekregen
Wat een on-Singles-waardige opmerking.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:43 schreef mahlah het volgende:
[..]
Als dat het geval is, dan wil dat niet zeggen dat het negatief is
Liefde. Same shit every timequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
What's up?
Hier is het wel okay. Could be better, could be worse. Een typische dinsdag dus.
Sommige dingen kan je beter stil houdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:46 schreef Stakky het volgende:
Ik vind zojuist gewoon voor het eerst een nummer van lil wayne wat ik tof vind :x
Vet lauwe sjit mattie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:46 schreef Stakky het volgende:
Ik vind zojuist gewoon voor het eerst een nummer van lil wayne wat ik tof vind :x
quote:
een beetje schilderwerk, maar dat hoef ik zelf niet te doen. Ik blijf onder een instelling wonen, dus dat wordt allemaal door hun gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Moet er nog veel gebeuren?
Goed punt. Worden we samen verstokte vrijgezellenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]voor je. Stom gedoe altijd. Ik begin er gewoon niet meer aan, geeft teveel ellende.
Ik ben dat al lang hoor. Je moet nog 10 jaar voor je op mijn niveau zit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed punt. Worden we samen verstokte vrijgezellen
Tantoe hard mattie!quote:
Fijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een beetje schilderwerk, maar dat hoef ik zelf niet te doen. Ik blijf onder een instelling wonen, dus dat wordt allemaal door hun gedaan.
Ik kan er niks aan doen dat ik te laat geboren benquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben dat al lang hoor. Je moet nog 10 jaar voor je op mijn niveau zit.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:52 schreef mahlah het volgende:
Dear Lord, please give me the strength to not slap an idiot today......Amen
Heb je ook mijn Zeekoe-collega ontmoet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:52 schreef mahlah het volgende:
Dear Lord, please give me the strength to not slap an idiot today......Amen
Jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heb je ook mijn Zeekoe-collega ontmoet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Ik denk dat ik gewoon een beetje harder ga biddenquote:
en weer aan de kant gezetquote:
Volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Fijn.Wanneer ga je verhuizen, of is dat nog niet bekend?
"Te laat" is relatief.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat ik te laat geboren ben
je stond al aan de kantquote:
Dioquote:
*zucht*quote:
Mooie datumquote:
story of my singles lifequote:
Ja, ik zou hem eindelijk zien in de 013, sterft ie.quote:
Balenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, ik zou hem eindelijk zien in de 013, sterft ie.
taartquote:
quote:
quote:
Goddomme wat ziet dat er lekker uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Het is dan wel weer een mahlah-waardige opmerkingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wat een on-Singles-waardige opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |