Ik heb even gekeken in die folder en er is nou echt helemaal niets bij waarvan ik watertanden ga.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken in die folder en er is nou echt helemaal niets bij waarvan ik watertanden ga.
nopequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken in die folder en er is nou echt helemaal niets bij waarvan ik watertanden ga.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hela, gefeliciteerd, Freecell! Leuk! Ik weet nog dat 'ie net geboren was en jij op zondagavond echt in no time weer online was
zoiets staat mij ook bij jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hela, gefeliciteerd, Freecell! Leuk! Ik weet nog dat 'ie net geboren was en jij op zondagavond echt in no time weer online was
Haha das ook prima tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef freecell het volgende:
[..]Om een uur of 11 pas toch?
Toen wassie er al 3,5 uur
We vieren het niet vandaagLeander leeft al 3 dagen in de leugen dat hij al twee is
Vandaag is een gewone dag
Dat mag niet van mijn 'geloof'. Wel achteraf vieren, maar nooit vooraf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef freecell het volgende:
We vieren het niet vandaagLeander leeft al 3 dagen in de leugen dat hij al twee is
Vandaag is een gewone dag
ik feliciteer niemand vooraf en wil ook niet vooraf gefeliciteerd worden met iets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn 'geloof'. Wel achteraf vieren, maar nooit vooraf.
Wij vieren het vaak in het weekend waar de verjaardag het dichtst bij isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn 'geloof'. Wel achteraf vieren, maar nooit vooraf.
dat dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
ik feliciteer niemand vooraf en wil ook niet vooraf gefeliciteerd worden met iets.
eerst t maar eens halen, dan feliciteren
ja zo heet dat ja!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
dat dus.
In het Jiddisch noemen ze dat vooraf feliciteren: beschriën.
(zoiets als de goden verzoeken...)
Waar hebben ze je allemaal gefilmd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef Braamyo het volgende:
zow... terug van opnames maken![]()
veul te lang in de auto gezeten voor zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |