Holy sh*tquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want de mijne kost ook nog eens 1900 euro
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want de mijne kost ook nog eens 1900 euro
Ook deze is tof voor een kinderkamer!!quote:
Ik heb dus gewoon een stoere broek gevonden en die een paar maten te groot gekocht, riem erin en het zit wel.. En dan iets simpels erop, gewoon wit of zwart shirt strak shirt (dat maakt het nog enigszins sexy) of een colbertje (of hoe heet zo'n jasjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil zo'n broek ook altijd, maar weetniet waar ik ze kan krijgen en hoe ik ze moet dragen. Met wat erop enzo
Dat vind ik dus leuk.quote:
Oh gelukkig een colbertje kan dus wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik heb dus gewoon een stoere broek gevonden en die een paar maten te groot gekocht, riem erin en het zit wel.. En dan iets simpels erop, gewoon wit of zwart shirt strak shirt (dat maakt het nog enigszins sexy) of een colbertje (of hoe heet zo'n jasje) wat je vaak ziet de laatste tijd..
Ik krijg er een beetje een buttplug idee bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net de lelijkste lamp aller tijden gevonden
[ afbeelding ]
hahah jaa nou je het zegtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje een buttplug idee bij![]()
Die Loqi linkte zou ik alleen in de wc hangen ofzo
Ja nou, ik vind dat je al ver bent...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
Holy sh*t![]()
maar graag gedaan, wij vonden het ook moeilijk om mooie lampen te vinden..rotklus, we weten het nog steeds niet voor overal
Buttplugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje een buttplug idee bij![]()
Die Loqi linkte zou ik alleen in de wc hangen ofzo
edit, of inderdaad in een kinderkamer, lekker vrolijk
Ik in het transparant, met rode en zwarte kapjesquote:
Jaa ik heb ook zo een op mijn slaapkamerquote:
Neuh, alleen dat kroonluchter geval met die kaarsen van straks voor boven de eettafel..verder echt geen idee. we vinden beide de meeste plafonnières en spotjes en andere dingen niet mooi..dan wordt t moeilijk...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja nou, ik vind dat je al ver bent...
Wij hebben sinds we hier wonen (oktober 2008) FADO's voor de keuken gekocht, gruwelijk foute kroonluchterplafonnières voor de hal en een 4-voudige 200 watt plafondspot voor de slaapkamerkasten (zwarte kast + zwarte kamer = fail).
Voor de rest zijn we er nog steeds niet uit
Gasleidingquote:
dito. Naja... van peertjes komt ook licht, uiteindelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef Loqi het volgende:
bwhehe, heb ik nu de halve slowchat beledigd door die lamp uit te kiezen?![]()
![]()
[..]
Neuh, alleen dat kroonluchter geval met die kaarsen van straks voor boven de eettafel..verder echt geen idee. we vinden beide de meeste plafonnières en spotjes en andere dingen niet mooi..dan wordt t moeilijk...
Behalve die boekenkast klemlichtjes van de ikea, maar om die nou overal op te plakken
Studentenhuizen en veiligheidquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Gasleiding. Ik kwam een keer thuis en toen hong hing dat ding er ineens
. En het ding zou twee jaar lang wit geverfd worden, maar dat is nooit gebeurd. Maar gelukkig was het een hoge kamer (3 meter ofzo) dus was het niet zo heel storend. In mijn huidige kamer heb ik ook een waterleiding lopen, maar die is beige. Contrasteert nogal met een rode muur
We hadden daar ook geen achterdeur, heel veiligquote:
die is best tof. Doet me er aan denken dat we een oude staande lamp van hier thuis mee mogen nemen, die is redelijk neutraal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dito. Naja... van peertjes komt ook licht, uiteindelijk![]()
Ik heb wel nog wat oudjes zoals mijn paarse bollenlamp uit de seventies die gelukkig mochten blijven nadat meneer de electrotechniker de bedrading had vervangen
edit, zoiets maar dan paars en authentiek:
[ afbeelding ]
Die grijze slippersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 goedkope slippertjes, zwarte ben ik niet zo kapot van maar ach voor 7 euro. En die zara broek voor 25 euro en zit als gegoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |