abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:12:28 #176
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_85662794
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef nelisb het volgende:

[..]

Niemand?
google eens, dan kom je op de iPad user guide uit waar het in staat. Het antwoord is ja.

http://manuals.info.apple.com/en_US/iPad_User_Guide.pdf
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_85663093
Dank jullie.

Wij willen dan de iPad neerzetten en dan met een remote bedienen op tv. Gaat voornamelijk om foto's en een powerpoint presentatie.
pi_85663498
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Lezen kan zó moeilijk zijn.

Ander onderwerp: iemand al Let's Golf 2 gespeeld? Uberverslavend spel! Balen alleen dat ik hem niet ook op mijn iPhone kan spelen zonder er opnieuw voor te betalen..
Niet dat ik me in deze discussie wil inmengen, maar ik vind de posts van retorbrabi toch logischer klinken / overtuigender overkomen dan die van jou, het helpt ook als je wat minder op de man speelt. Just sayin :)
If you have a talent, use it in every which way possible. Don't hoard it. Don't dole it out like a miser. Spend it lavishly like a millionaire intent on going broke.
pi_85665036
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:26 schreef zingermeal het volgende:

[..]

Niet dat ik me in deze discussie wil inmengen, maar ik vind de posts van retorbrabi toch logischer klinken / overtuigender overkomen dan die van jou, het helpt ook als je wat minder op de man speelt. Just sayin :)
Kan, en bij ieder ander had ik dat ook wel gedaan. Maar ik heb geleerd dat, als het op Apple aankomt, met retrobrabi geen zinnige discussie te voeren valt. Kritiek geven op Apple-producten is not done in zijn ogen.

Overigens blijf ik erbij dat de jailbreak niets te maken had met het synchroniseerprobleem. Het enige dat jailbreaken doet is een deurtje in het OS openzetten om Cydia te installeren. Wat je vanuit Cydia vervolgens installeert modificeert wél verschillende aspecten van je OS, maar dat had ik allemaal nog niet gedaan. Syncen had geen probleem mogen zijn. Helemaal niet aangezien hij het aanvankelijk wel gewoon deed (ook met jailbreak).
  FOK!fotograaf dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:14:25 #180
18921 freud
Who's John Galt?
pi_85669223
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:09 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb Let's Golf 2 HD gekocht, en je kunt geen iPad apps syncen met de iPhone 4. Jammer, want de iPhone is er krachtig genoeg voor, en bij dit soort spellen maakt het voor de layout ook niet uit.
Ik ben nog met Angry Birds en Implosion bezig :X
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:33:42 #181
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_85670218
even iets totaal anders ;)

ik heb bij Vodafone zo'n ding besteld: (voor mijn laptop, ivm mijn werk)

als ik nu zo'n camera kit heb, waardoor ik een usb-aansluiting heb... gaat dat dan ook werken :?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_85675848
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Kan, en bij ieder ander had ik dat ook wel gedaan. Maar ik heb geleerd dat, als het op Apple aankomt, met retrobrabi geen zinnige discussie te voeren valt. Kritiek geven op Apple-producten is not done in zijn ogen.
Wat een ventje ben je ook he. Ik heb altijd gezegd, kritiek is prima mits het gegrond is. Jij komt niet met gegronde kritiek, jij komt met troep als "jij bent verschrikkelijk dom", "jij kan niet nadenken" en "ga je moeder lastig vallen". Wtf man, en dan zeg je dat met mij geen zinnige discussie te voeren valt? En anderen hebben het blijkbaar ook door en spreken je erop aan, en nog gaat er geen belletje rinkelen? Fantastisch.

Ben overigens benieuwd welke belediging je nu weer uit de mouw schudt. Of je reageert natuurlijk niet, veel verder dan wat schelden kom je namelijk niet. Alsof ik tegen een fucking 16-jarige puber zit te praten.
pi_85676393
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Overigens blijf ik erbij dat de jailbreak niets te maken had met het synchroniseerprobleem. Het enige dat jailbreaken doet is een deurtje in het OS openzetten om Cydia te installeren. Wat je vanuit Cydia vervolgens installeert modificeert wél verschillende aspecten van je OS, maar dat had ik allemaal nog niet gedaan. Syncen had geen probleem mogen zijn. Helemaal niet aangezien hij het aanvankelijk wel gewoon deed (ook met jailbreak).
Hij voert anders een hele zinnige discussie hoor, jij bent degene die nergens op in gaat en blijft herhalen dat hij niet kan lezen. Maar goed jij weet blijkbaar ook beter dan Apple wat er schadelijk is voor de iPad en wat niet.
pi_85677220
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:38 schreef kadeya het volgende:

[..]

Hij voert anders een hele zinnige discussie hoor, jij bent degene die nergens op in gaat en blijft herhalen dat hij niet kan lezen. Maar goed jij weet blijkbaar ook beter dan Apple wat er schadelijk is voor de iPad en wat niet.
Je hoeft niet zo denigrerend te doen hoor. En misschien heb je het niet gezien, maar ik heb al minstens twee keer gezegd waarom het niet door de Jailbreak komt dat hij problemen had met synchroniseren. Verder vind ik die 'discussie' die retrobrabi probeert te voeren niet zo heel zinnig. Het enige dat hij zegt is "Apple zegt niet jailbreaken, jij jailbreakt toch, dus daarom doet ie het niet meer. Nu niet janken". Weliswaar op verschillende manieren, maar daar komt het toch op neer. Toch apart dan dat de grootste Apple-gek van dit forum zich niet eens heeft verdiept in Jailbreaken, en wat jailbreak met je toestel doet.

Nogmaals: er wordt niets veranderd aan de code die over het synchroniseren gaat. Dit gebeurt pas op het moment dat je Installous/appsync installeert, aangezien dát modificaties van de synchronisatiecode zijn waardoor je gecrackte appstore apps kunt synchroniseren. Ik heb de jailbreak uitgevoerd met jailbreakme, die gebruik maakt dan de PDF-exploit en het zo mogelijk maakt een niet goedgekeurde app (Cydia) te installeren. Dat is alles wat er gebeurt. Dit zou voor syncen niets uit moeten maken. Immers, als ik mijn deur gisteren open kon maken met mijn sleutel, zou ik deze zelfde deur ook vandaag open moeten maken met diezelfde sleutel, zelfs als iemand een masterkey heeft van het hele gebouw.

Dat had ik er niet op gezet. Ik had er nog niets op gezet vanuit Cydia, alleen Cydia zelf en wilde eerst mijn eigen (origineel gekochte) apps synchroniseren. Dit ging goed, tot het moment waarop ik op de iPad zelf een aantal apps installeerde vanuit de appstore en deze naar de computer wilde synchroniseren. Niet alleen synchroniseerde hij deze apps niet, maar hij synchroniseerde ook geen apps meer van mijn computer naar mijn iPad.
pi_85677343
Ga lekker mekaar PM sturen.

Graag weer ontopic. Wat een gelul.
pi_85677661
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 03:25 schreef retorbrapi het volgende:Wat een ventje ben je ook he. Ik heb altijd gezegd, kritiek is prima mits het gegrond is. Jij komt niet met gegronde kritiek, jij komt met troep als "jij bent verschrikkelijk dom", "jij kan niet nadenken" en "ga je moeder lastig vallen". Wtf man, en dan zeg je dat met mij geen zinnige discussie te voeren valt? En anderen hebben het blijkbaar ook door en spreken je erop aan, en nog gaat er geen belletje rinkelen? Fantastisch.

Ben overigens benieuwd welke belediging je nu weer uit de mouw schudt. Of je reageert natuurlijk niet, veel verder dan wat schelden kom je namelijk niet. Alsof ik tegen een fucking 16-jarige puber zit te praten. [ afbeelding ]
Het valt wel op dat je alleen de eerste paragraaf citeert, waarin ik op de man speel, en voor het gemak de paragraaf van hetzelfde bericht waar ik (niet voor de eerste keer) een antwoord geef, achterwege laat. Beetje hypocriet. En dan ben ik degene die een flamewar wil houden ipv een zinnige discussie :')

Wat is nu precies jouw doel met al deze berichten? Wat probeer je te bereiken? Een 'zinnige discussie', waarin wij een welles/nietes-spelletje gaan spelen over mijn iPad en de vraag of het synchronisatieprobleem wel of niet door de Jailbreak komt? We weten allebei dat het niet uitmaakt wat ik zeg, of hoe ik het zeg, aangezien je toch bij je mening blijft dat welk softwarematig probleem ik ook met mijn iPad heb, dit komt omdat ik er een Jailbreak op heb. Apple heeft immers gezegd dat Jailbreaken niet mag, dus elk probleem dat je daarna met je iPad hebt, moet je aan die Jailbreak wijten en verder niet zeiken. Zo redeneer jij toch? Dat is niet hoe het zit. Dat ik een gejailbreakte iPad heb, betekent niet dat die Jailbreak de wortel is van alles wat er niet goed is aan mijn iPod.

En je kunt wel heel denigrerend doen als ik zeg dat diezelfde jailbreak bij mijn iPhone geen problemen oplevert, en mij uitlachen omdat het verschillende apparaten zijn. Maar in het gehype van de iPad (en zelfs in de officiële aankondiging) bejubelde ome Steve juist het gegeven dat de iPad op iPhone OS draait en dat daarom vrijwel alles wat je op je iPhone hebt te synchroniseren is en perfect werkt met de iPad. "It just works, and it works excactly the same as on your iPhone." (geparafraseerd natuurlijk). Dus: zelfde OS, zelfde exploit, zelfde jailbreak, en zelfde modificatie.. maar ander resultaat. En IK ben de achterlijke?

"Kritiek is prima, mits het gegrond is". Ook dat is slechts half waar bij jou. Het is waar dat je bij gegronde kritiek iets harder je best doet met goede argumenten te komen dan je nu doet, en soms maak je een valide punt. Maar je beweegreden is altijd hetzelfde: iemand geeft kritiek op iets van Apple, en jij zult bij hoog en laag proberen om diegene ervan te overtuigen dat hij fout zit met zijn kritiek. Ik heb een leven. Ik volg een zware studie. Ik heb buiten dit forum al genoeg aan mijn hoofd, en ik kom hier voor mijn lol. Dit topic is bedoeld om ervaringen met de iPad te delen, toch? Net zoals het iPhone-topic bedoeld is om ervaringen met de iPhone te delen. Ik zou dit eens een keer willen doen zonder dat jij meteen naar de matrassen gaat als ik een keer zeg dat ik niet tevreden ben/teleurgesteld ben in een aspect van een Apple-product.

Als je goed leest, zie je dat ik steeds kritiek geef op een aantal specifieke punten van de producten. Bij de iPhone is het de te zwaar gehypte camera en de toch wat karige verhoging in snelheid. Bij de iPad is het het scherm die een toch vrij lage pixeldensiteit heeft (al begint het lezen van eBooks langzaam te wennen, zolang ik tussendoor niet naar het scherm van mijn iPhone kijk). De iPad is een leuk speeltje, maar verre van perfect en zwaar over de prijs voor wat hij biedt. Nu verwacht ik weer een heel tegenargument over waarom de iPad de beste Tablet van dit moment is, met de mooiste/beste interface, beste scherm, beste batterij en weet ik het allemaal. Allemaal waarheden, maar allemaal argumenten die mijn kritiek er niet minder valide om maken. Elke keer als jij op mij reageert, heb ik een deja vu, en moet ik denken aan de aankondigingen van Steve Jobs. Leuk voor af en toe, maar het gaat snel irriteren. Soms ga ik de discussie aan, en andere keren heb ik geen zin in hetzelfde voorspelbare heen en weer gedoe, en reageer ik zoals ik in dit topic heb gedaan.

Voor de laatste keer: de synchronisatieproblemen kwamen NIET door de Jailbreak. Nee, ik kan dit niet met 100% zekerheid zeggen, maar wel met 80-90% zekerheid, omdat ik mij verdiept heb in Jailbreaken. Elk probleem wijten aan jailbreaken, 'omdat Apple zegt dat het zo is', gaat in mijn ogen niet op. En als ik een probleem heb met de iPhone, is het mijn goed recht mijn frustratie daarover te uiten op een publiekelijk forum dat daarvoor is bedoeld.

Doe je best :*
pi_85677682
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:03 schreef nelisb het volgende:
Ga lekker mekaar PM sturen.

Graag weer ontopic. Wat een gelul.
Ontopic. Je bedoelt, als in "over de iPad praten"?
pi_85677727
The Big Picture, app met mooie actuele nieuwsfoto's, nu ook geoptimaliseerd voor #iPad - http://tinyurl.com/2vglk48
pi_85677938
Vraagje: hoe moet ik dat straks doen met de microsim? Die moet eerst in mijn telefoon om geactiveerd te worden en dan pas in m'n iPad? Ik kan hier niet echt informatie over vinden.....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 augustus 2010 @ 09:32:58 #190
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_85677999
ja. eerst in je telefoon, activeren, zorgen dat het werkt (door bijvoorbeeld even jezelf te bellen).

Dan verknippen, in je ipad steken, en surfen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 augustus 2010 @ 09:35:17 #191
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_85678070
Dat herinnert me dat ik Vodafone nog moet vragen heo het zit met m'n maand gratis internet blox, want dat zou ik hebben en heb daarna per ongeluk via My Vodafone ook nog die blox aangezet. En dat loopt dus 30 dagen nadat ik het heb aangezet af. Dus waar is m'n maand gratis...
pi_85678501
Nice! Thanks!
Ik las al op het T-Mobile forum dat er veel problemen waren met het activeren en meende te lezen dat men direct de microsim in de iPad deed en daardoor de activeringssms'jes misten.
Hoe past die microsim in mijn telefoon (iPhone)? Zit er een malletje bij o.i.d.?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 augustus 2010 @ 09:56:03 #193
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_85678569
oh, microsim. sorry had daar overheen gelezen. Ik heb een normale sim (prepaid) verknipt.
pi_85678636
Bookboon.com Business – Gratis digitale boeken voor professionals - http://tinyurl.com/36qynay
pi_85679054
M'n baas vraagt me net of ik een Ipad voor hem en mijzelf wil bestellen.
32 gig wifi versie.

Heb ik maar geen nee tegen gezegd.
pi_85679373
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:56 schreef Tokus het volgende:
oh, microsim. sorry had daar overheen gelezen. Ik heb een normale sim (prepaid) verknipt.
Hoe krijg ik hem dan in mijn iPhone? :D
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:33:50 #197
215 misterDre
Paint it black!
pi_85679683
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Locusta het volgende:

[..]

Als het goed is leveren ze er een adapter bij.
pi_85679778
[quote]Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Locusta het volgende:

[..]

[/quote
Je kunt adapters kopen waarmee je de microsim als gewone sim gebruikt.

Volgens mij kun je de microsim ook gewoon in de iPad activeren. Wat voor abo heb je, alleen internet, of ook bellen met die microsim?
pi_85679836
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Locusta het volgende:

[..]

Met een plakbandje :). Of adapter natuurlijk :).
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:40:50 #200
215 misterDre
Paint it black!
pi_85679915
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef nelisb het volgende:
M'n baas vraagt me net of ik een Ipad voor hem en mijzelf wil bestellen.
32 gig wifi versie.

Heb ik maar geen nee tegen gezegd.
Is dat even rot :P

Heb je niet gezegd dat een 3G beter is. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')