abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85599098
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Misschien iPad een keer herstellen. Je bent wel de eerste die ik trouwens spreek of hoor over sync problemen.
Herstellen kan alleen naar 3.2.2 en dan ben ik mijn Jailbreak kwijt.
pi_85599224
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:19 schreef Copycat het volgende:
De vraag ligt al een paar dagen op mijn tong: waarom heb jij een iPad gekocht?
Vooral voor eBooks en comics, mede omdat iedereen overal enthousiast verkondigt dat eBooks lezen op de iPad zo'n verademing is. Softwarematig geldt dit ook wel, zeker in vergelijking met de meeste eReaders. Maar het 'je vergeet dat je een iPad vast hebt en het leest gewoon als een boek' gaat echt niet op. Daarvoor is de resolutie van het scherm veel te laag.

Het zal wel wennen, maar de iPad heeft alleen maar de uitstekende software als concurrentie voor eReaders. Voor rustig lezen is elektronische inkt vele malen beter.
  FOK!fotograaf maandag 23 augustus 2010 @ 11:36:08 #128
18921 freud
Who's John Galt?
pi_85600280
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Herstellen kan alleen naar 3.2.2 en dan ben ik mijn Jailbreak kwijt.
Jailbreaken en dan 'zeuren' dat apple functies niet meer werken... Lijkt me een risico van het jailbreaken?
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Vooral voor eBooks en comics, mede omdat iedereen overal enthousiast verkondigt dat eBooks lezen op de iPad zo'n verademing is. Softwarematig geldt dit ook wel, zeker in vergelijking met de meeste eReaders. Maar het 'je vergeet dat je een iPad vast hebt en het leest gewoon als een boek' gaat echt niet op. Daarvoor is de resolutie van het scherm veel te laag.

Het zal wel wennen, maar de iPad heeft alleen maar de uitstekende software als concurrentie voor eReaders. Voor rustig lezen is elektronische inkt vele malen beter.
Mwoah, dan zijn de meningen verdeeld. Ik vind het prima werken met comics, en voor ebooks is het verschil alleen in het feit dat de iPad wat zwaarder is. Als er een versie ooit uitkomt met een eInk layer op de iPad, dan is dat wel een mooie verbetering :).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_85600989
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb er sinds vandaag ook eentje (typ dit nu ook op de iPad), maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Het eerste half uur, uurtje was leuk en erg indrukwekkend maar toen paktenik mijn iPhone erbij en viel meteen op hoe laag de pixeldensiteit is. Het retina display van mijn iPhone is zo onwaarschijnlijk veel mooier en scherper dat het scherm van de iPad nog erger lijkt dan dat van de 3GS. Ik heb mijn ebooks erop gezet en ibooks ziet er mooi uit, maar ik kan me niet voorstellen dat het relaxed is om lange tijd boeken te lezen op dit scherm.

Ook lijkt de iPad met zwaardere spellen veel trager dan de iPhone 4. Ik had zelfs lag! Da's echt Apple onwaardig.

Het is een leuk dingetje, maar tot nog toe is de iPhone 4 als mobiele alleskunner in elk opzicht superieur, net als mijn laptop voor alles wat ik niet op mijn iPhone doe.
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik zou em dan terugbrengen, je hebt een device gekocht voor minimaal 499,- en dan mag je er vanuit gaan dat ie bevalt. Van wat ik zo lees in je vorige posts ben je er niet tevreden over, met name dat het scherm niet goed genoeg is en laat dat nou het punt zijn waarvoor je zo'n ding koopt.
pi_85602929
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef freud het volgende:
Jailbreaken en dan 'zeuren' dat apple functies niet meer werken... Lijkt me een risico van het jailbreaken?
Da's echt bullshit. Ik heb al mijn iPhones gejailbreakt en nooit problemen gehad.

Bovendien was het probleem met syncen van betaalde, gekochte apps. De gehackte versie van die app wilde hij wel installeren.
quote:
Mwoah, dan zijn de meningen verdeeld. Ik vind het prima werken met comics, en voor ebooks is het verschil alleen in het feit dat de iPad wat zwaarder is. Als er een versie ooit uitkomt met een eInk layer op de iPad, dan is dat wel een mooie verbetering :).
Comics lezen is zeker lekker, omdat het formaat dan precies juist is. Voor eBooks valt ie toch ietwat tegen. Ik heb hem tweedehands gekocht, dus terugbrengen is geen optie. Ik zal eens kijken of ik hem zonder verlies kan doorverkopen.
  Donald Duck held maandag 23 augustus 2010 @ 12:50:53 #131
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_85603148
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef freud het volgende:
Een iPad met e-ink laag, dat zou echt geweldig zijn ja. Het is iets wat ik in een toekomstige versie best nog wel zie verschijnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_85603530
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Een iPad met e-ink laag, dat zou echt geweldig zijn ja. Het is iets wat ik in een toekomstige versie best nog wel zie verschijnen.
Een iPad met retina-display zou ook erg mooi zijn.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:25:25 #133
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_85624446
Kun je op de iPad, in het programma Mail ook meerdere mappen maken? Ik heb nu staan:
Inkomend
Verstuurd
Prullenbak

Maar ik wil ook wat berichten voor later bewaren. Kan dat?
Dus meerdere postvakken maken?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_85637638
Crosspost ;)

Net even gekeken op mijn account bij de apple store en ik kan hem niet meer annuleren (letters zijn grijs geworden).

Verwachte verzenddatum: 5 werkdagen
Verwachte leverdatum: 31 Aug, 2010 - 01 Sep, 2010

Maar ik heb de delivery status app op mijn dashboard en daar staat dat hij "prepaired for shipment" is, zou dit kunnen betekenen dat ik hem misschien toch wat eerder krijg dan begin volgende week? :@
pi_85638407
Unlimited abo op PressReader genomen. Kijken hoe dat bevalt :). Keuze genoeg iig...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:43:21 #136
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_85638787
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Oxymoron het volgende:
Kun je op de iPad, in het programma Mail ook meerdere mappen maken? Ik heb nu staan:
Inkomend
Verstuurd
Prullenbak

Volgens mij kan dat dat niet bij een "normaal" pop3-account
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_85639082
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:02 schreef Locusta het volgende:
Crosspost ;)

Net even gekeken op mijn account bij de apple store en ik kan hem niet meer annuleren (letters zijn grijs geworden).

Verwachte verzenddatum: 5 werkdagen
Verwachte leverdatum: 31 Aug, 2010 - 01 Sep, 2010

Maar ik heb de delivery status app op mijn dashboard en daar staat dat hij "prepaired for shipment" is, zou dit kunnen betekenen dat ik hem misschien toch wat eerder krijg dan begin volgende week? :@
op tweakers zijn er al een paar die hun ipad voor de verwachte leverdatum krijgen, en het ipadnews zegt dat apple's productie de vraag begint bij te benen. Dus kans is groot dat je het ook eerder krijgt.
pi_85639501
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Unlimited abo op PressReader genomen. Kijken hoe dat bevalt :). Keuze genoeg iig...
Moet je dan betalen met een cc of kan het ook met pp of click and buy (o.i.d.)?
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:55 schreef athlonkmf het volgende:
op tweakers zijn er al een paar die hun ipad voor de verwachte leverdatum krijgen, en het ipadnews zegt dat apple's productie de vraag begint bij te benen. Dus kans is groot dat je het ook eerder krijgt.
Zou wel fijn zijn als ik hem wat eerder krijg, moet de 30e weer werken :D
pi_85639620
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:09 schreef Locusta het volgende:

[..]

Moet je dan betalen met een cc of kan het ook met pp of click and buy (o.i.d.)?
Alleen creditcard, als ik 't zo zie. Maar als je een cc hebt, lijkt me dat geen enkel probleem.
pi_85640302
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alleen creditcard, als ik 't zo zie. Maar als je een cc hebt, lijkt me dat geen enkel probleem.
Die heb ik dus niet -O- Zo'n abonnement leek mij ook wel wat.
Ik en cc's gaan niet samen, helaas :'(
pi_85640466
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef Locusta het volgende:

[..]

Die heb ik dus niet -O- Zo'n abonnement leek mij ook wel wat.
Ik en cc's gaan niet samen, helaas :'(
Ah, da's balen :{.
Evt. een prepaid virtuele creditcard via https://www.entropay.com/ ? Die heb ik wel es gebruikt bij Ryanair om geen transactiekosten te hoeven dokken.
pi_85641514
Als ik deze tv koop

Kan ik de Ipad erop aansluiten en een presentatie / foto's laten zien?

Hij komt in onze vergaderruimte te hangen. Als er klanten zijn kunnen wij onze presentaties die op de IPad staan van onze salesdirecteur ook in de vergaderruimte te laten zien.
pi_85643418
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, da's balen :{.
Evt. een prepaid virtuele creditcard via https://www.entropay.com/ ? Die heb ik wel es gebruikt bij Ryanair om geen transactiekosten te hoeven dokken.
Is dat net zoiets als Wirecard of Net+ Prepaid MasterCard ?
Ben deze online "debit cards" een keer tegengekomen in een WGR-topic. Ik heb ze alleen nog niet getest ;)

/edit: ik krijg een beveiligingswaarschuwing bij de site die jij noemt :? (gebruik Chrome op m'n Mac)
pi_85643688
Wirecard werkt in ieder geval goed en is betrouwbaar. :)
pi_85645801
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:12 schreef Locusta het volgende:

[..]

Is dat net zoiets als Wirecard of Net+ Prepaid MasterCard ?
Ben deze online "debit cards" een keer tegengekomen in een WGR-topic. Ik heb ze alleen nog niet getest ;)

/edit: ik krijg een beveiligingswaarschuwing bij de site die jij noemt :? (gebruik Chrome op m'n Mac)
Ik niet en ik gebruik ook Chrome op Mac. Is een https-site. Wat voor melding>?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:43:46 #146
215 misterDre
Paint it black!
pi_85647361
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Oxymoron het volgende:
Inkomend
Verstuurd
Prullenbak

Met een Gmail-account kan het. Je maakt je mappen aan in Gmail bij instellingen.
Mail neemt deze dan over.
pi_85648542
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Da's echt bullshit. Ik heb al mijn iPhones gejailbreakt en nooit problemen gehad.
Dat het geen problemen oplevert bij je iPhones betekent natuurlijk niet dat het geen problemen kan opleveren bij je iPad.

Echt, met een jailbreak heb je gewoon geen recht op klagen.
pi_85651506
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef Rnnz het volgende:
Wirecard werkt in ieder geval goed en is betrouwbaar. :)
Thanks, misschien dat ik dat dan eens moet proberen (voor in-app purchases e.d.) :Y
Krijg je dan niet een soort van "papieren" cc, dus een e-mail met een cc-nummer, cvc-code e.d.?
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik niet en ik gebruik ook Chrome op Mac. Is een https-site. Wat voor melding>?

Ennn:

*O*
pi_85652302
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:12 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat het geen problemen oplevert bij je iPhones betekent natuurlijk niet dat het geen problemen kan opleveren bij je iPad.

Echt, met een jailbreak heb je gewoon geen recht op klagen.
Slaat nergens op, het is dezelfde modificatie. Dankzij die jailbreak kan ik tenminste nog apps synchroniseren met de iPad. De jailbreak community helpt je tenminste als je problemen hebt.

Jailbreak is trouwens legaal, dus donder jij even lekker snel van je voetstuk af.
  FOK!fotograaf dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:14:01 #150
18921 freud
Who's John Galt?
pi_85653774
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Slaat nergens op, het is dezelfde modificatie. Dankzij die jailbreak kan ik tenminste nog apps synchroniseren met de iPad. De jailbreak community helpt je tenminste als je problemen hebt.

Jailbreak is trouwens legaal, dus donder jij even lekker snel van je voetstuk af.
Het gaat meer om het feit dat je aanpassingen aanbrengt op een device waarvoor het niet bedoeld is. Apple is nou eenmaal anaal als het gaat om dingen aanpassingen. Als ik mijn auto tune is dat ook legaal. Als ik daarom mijn motor veel sneller laat slijten, heb ik geen recht meer op garantie. Is toch een deel van het risico?

Wel balen dat hij bij jou op de iPad niet lekker werkt. Restoren en opnieuw proberen geen optie? Wellicht dat de jailbreak community je kan helpen met je huidige sync probleem?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')