als het goed is heb je in iTunes onder het tabblad Apps (als je je iPad hebt aangesloten) de mogelijkheid staan van file sharing. Daarbij staan de apps waar je files van en naartoe kunt kopieren. Daar zou Pages ook bij moeten staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zoek alleen nog een manier bestanden die ik op de Ipad op Pages gemaakt heb, naar mijn laptop te krijgen. Of direct te printen. Maar daar ben ik nog niet achter, hoe dat moet?
Ik vind het heel tof dat je zo enthousiast bent er over! Verder kan je die bestanden misschien het makkelijkste via de app Dropbox delen met je laptop (en vice versa).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Oxymoron het volgende:
Ik zoek alleen nog een manier bestanden die ik op de Ipad op Pages gemaakt heb, naar mijn laptop te krijgen. Of direct te printen. Maar daar ben ik nog niet achter, hoe dat moet?
Heb je al ingelogd op de pagina van UPS? Daar kun je iets specifieker zien war ze zijn met je bestellingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:04 schreef nelisb het volgende:
Nog steeds out for delivery. Pfff. Vraag me af of ze nog komen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:30 schreef Redux het volgende:
19 redenen maken de iPad de ideale seniorencomputer
Ik moet minimaal een uur reizen voor ik ook maar in de buurt kom van een winkel die mogelijk een iPad verkoopt en/of op voorraad heeft. Bestellen via internet en even wachten was dus voor mij een betere optiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
Waarom bestellen jullie ze zo ingewikkeld? Ben icentre ingewandeld en liep met iPad naar buiten. Nu dus het grote uitproberen begonnen. Irritatie nr1 is well dat ik uk en nl doorelkaar gebruik en de iPad Niet zo makkelijk van taal wisselt.
45 minuten rijden. Tevens wilde m'n werkgever 2 x 32 gig wifi. Deze was zowel bij icentre en media markt uitverkocht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
Waarom bestellen jullie ze zo ingewikkeld? Ben icentre ingewandeld en liep met iPad naar buiten. Nu dus het grote uitproberen begonnen. Irritatie nr1 is well dat ik uk en nl doorelkaar gebruik en de iPad Niet zo makkelijk van taal wisselt.
Ikkequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:27 schreef nelisb het volgende:
@Copycat, het regende te hard om te snelheidslimiet te overtreden.
Wie gebruikt er Air video?
Stream je dan al je video's of kan ik mijn avi files ook op mn ipad zetten?
Met de CineXplayer app kan je .avi afspelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef nelisb het volgende:
Ja opzich wel handig. Ben straks alleen op vakantie en wil dan ook wat films mee. Dan hoef ik niet te converteren naar apple formaat.
Ja, maar niet elke.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:22 schreef misterDre het volgende:
[..]
Met de CineXplayer app kan je .avi afspelen.
Ga het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:22 schreef misterDre het volgende:
[..]
Met de CineXplayer app kan je .avi afspelen.
Tot nu toe nog geen last van gehad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ja, maar niet elke.
Zo had ik er vandaag weer eentje die hij niet pakt. Gewoon een scene-release van de laatste Burn Notice aflevering.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef Redux het volgende:
Ik vind deze mooier (renderings):
[ afbeelding ]
http://clamcase.com/
Ah, las allemaal dingen over levertijden dit en dat, maar liep in Amstelveen de icentre in en daar hadden ze ze allemaal ruim op voorraad. Zoveel verkopen ze er niet zei die en er is genoeg aanlevering (voor de verandering)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef nelisb het volgende:
[..]
45 minuten rijden. Tevens wilde m'n werkgever 2 x 32 gig wifi. Deze was zowel bij icentre en media markt uitverkocht.
Levertijd via Apple site was 30 uur. Dus hoezo ingewikkeld?
Bij de YouMac waar ik de mijne heb gekocht, zeiden ze vorige week (toen ik nog op de money train wachtte) dat ik beter kon reserveren om nu niet verdrietig en met lege handen de zaak uit te lopen. Ze gingen daar als zoete broodjes, die dag had één persoon er zelfs 8 gekocht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ah, las allemaal dingen over levertijden dit en dat, maar liep in Amstelveen de icentre in en daar hadden ze ze allemaal ruim op voorraad. Zoveel verkopen ze er niet zei die en er is genoeg aanlevering (voor de verandering)Had dus verwacht ook met levertijden te maken te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |