Mijne was 8 of 9 euro, weet nog niet zeker of hij oplaad, maar ben er iig tevreden overquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:59 schreef StrikerZeljko het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen!
Bedankt voor de tip
Voor 15 euro een prima werkende dock, die ook oplaad
Wasda?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:09 schreef StrikerZeljko het volgende:
Wie heeft er hier trouwens al een Dodo Case voor zijn of haar iPad?
Supergave casequote:
http://www.iphoneclub.nl/(...)lbreak-mogelijk.htmlquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:11 schreef onlogisch het volgende:
Hey ik wil mn ipadje jailbreaken, maar als ik op die site kom zegt ie dat ik itunes moet updaten, ga ik naar itunes zegt ie dat ik al de nieuwste versie heb.
Iemand een oplossing?
Dat is mooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:13 schreef Locusta het volgende:
[..]
De site van t-mobile zegt iets anders, namelijk:
[..]
Staat bij de iPad FAQ.![]()
@ nelisb: die komt morgen ja
/edit: @ misterDre:Datwassum! Hij doet het
Heb me net geregistreerd! Nu nog maar even wachten totdat ik de beloofde ¤12,50 & ¤30,00 prepaid tegoeden krijg van tmobile en Apple
Hartstikke bedankt!
Phonehouse doet dat wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Daarom activeerden de verkopers in Amerika bij aankoop direct de iPad. Klanten konden gelijk beginnen met spelen. In nl heb je natuurlijk niet deze service...
ik heb hem gister gekregen en bij mij staat er toch echt wel 3.2.2 op. Denk dat dat komt omdat ik hem rechtstreeks bij Apple vandaan heb en die iPad van jouw kennis bij de MM vandaan komt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef Rainesz het volgende:
Om nog even een antwoord te geven op een vraag die hier een keer voorbij kwam. Betreft welke versie er op de iPad staat als je hem nu haalt. Dat is nog steeds 3.2.1. Gisteren iPad voor kennis even geactiveerd had hij gistermiddag pas gehaald bij de Mediamarkt en daar zat dus nog gewoon de "oude" software versie op!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rond een uur of 12 vannacht de sync van m'n iPad aangezet. Hij loopt nog steeds.
veel comics?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rond een uur of 12 vannacht de sync van m'n iPad aangezet. Hij loopt nog steeds.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:14 schreef Locusta het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet goed hoor! Heb gisteravond 883 foto's gesynchroniseerd en daar is hij max. 15/20 min. mee bezig geweest...
Wat sync je dan allemaal? Zit er iets tussen waar hij op zou kunnen blijven hangen ofzo?
Nope, geen enkele. Het probleem lijkt vooral te komen door apps met veel (kleine) bestanden en apps als Zinio en PressReader. Van Zinio is inmiddels een nieuwe versie verschenen waarin je het backuppen van gedownloade magazines kunt uitzetten. PressReader heb ik even leeggegooid en foto's ook er vanaf. Andere kabels en usb-poorten geprobeerd. Maar dit zijn natuurlijk allemaal geen oplossingen. Benieuwd of het met iOS4 opgelost zal zijn. Ik wil gewoon elke dag binnen een paar minuten een backup kunnen maken. Las op het Apple-forum dat sommigen 34 uur deden over een backupquote:
Ja, dat is idd min of meer hetzelfde. Ik gebruik back-off, syncen kan, maar backuppen doet ie dan ff niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Nope, geen enkele. Het probleem lijkt vooral te komen door apps met veel (kleine) bestanden en apps als Zinio en PressReader. Van Zinio is inmiddels een nieuwe versie verschenen waarin je het backuppen van gedownloade magazines kunt uitzetten. PressReader heb ik even leeggegooid en foto's ook er vanaf. Maar dit zijn natuurlijk allemaal geen oplossingen. Benieuwd of het met iOS4 opgelost zal zijn. Ik wil gewoon elke dag binnen een paar minuten een backup kunnen maken.
Foto's is peanuts, neemt maar weinig ruimte in beslag. Zoals Heatwave al aangeeft zijn comics, pdf's mp3's etc de zware dingen. Maar 10 uur backuppen is wel heul langquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:14 schreef Locusta het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet goed hoor! Heb gisteravond 883 foto's gesynchroniseerd en daar is hij max. 15/20 min. mee bezig geweest...
Wat sync je dan allemaal? Zit er iets tussen waar hij op zou kunnen blijven hangen ofzo?
Het ging tot een paar weken geleden prima. En toen stond m'n iPad net zo vol als nu (van de 64GB nog 1GB vrij). Moet allemaal niet uitmaken. iPhone 3GS 32GB synct ook binnen paar minuten...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Foto's is peanuts, neemt maar weinig ruimte in beslag. Zoals Heatwave al aangeeft zijn comics, pdf's mp3's etc de zware dingen. Maar 10 uur backuppen is wel heul lang
edit: te laat, niet meer relevant..
Moet het niet zijn: dan ooit tevoren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef macondo het volgende:
Leuk, wat kan ik er mee?
De iPad is voor vele doeleinden te gebruiken. Zo kan je er films op bekijken, boeken mee lezen en mee gamen. Maar ook browsen gaat door het aanraakscherm intuïtiever als ooit tevoren. In de Apple App Store kunnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |