Nog nieuwe content ook? of kunnen we gewoon dezelfde quests overnieuw doen?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:25 schreef Patapon het volgende:
ze hebben op 14 juni de city's verwijderd.....dus allemaal weer in level 1![]()
en ik had net allemaal epic wapens gekocht
Bekende bug, je moet het spel via de Games for Windows Live client installeren. Check anders de officieele forums: http://www.ageofempiresonline.comquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:20 schreef Honingbijtje het volgende:
Hij zegt dat ik een cd key moet opgeven voor windows live? Ik wil het gratis deel spelen maar moet je nu ineens toch betalen?
Ulliequote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:23 schreef NatteBever het volgende:
Wat is je Live-ID (of zoiets) Draganta? Ik ben level 7, mayb leuk om wat quests te co-oppen of you like
Klik op de error link die je dan krijgt, en je wordt geholpen. Volgens mij moet je nog wat info invullen, en dan heb je geen product key nodig.quote:
Meer een combi van allebei. Je capital city heeft er niets mee te maken, maar de units hebben wel de gear die jij hebt gevonden. Ook is je level belangrijk. Iemand van level 5 bijv. kan niet naar de 3e age. Dat kan pas als je Level 10 bent. Het ligt aan hoevel tech tree points je hebt, en war je ze hebt gezet. Ik heb nu bijv. geen punten op stable gezet, dus ik kan geen stable bouwen. Ik heb wel archers volledi geupgrade, omdat ik veel met archers speel. Zo moet je keuzes maken. Je hebt verder nog unranked matchmaking, en ranked matchmaking. Dit gebeurt allemaal in het gebied Sparta, die speciaal voor PvP is. Je kunt met PvP matches daar Sparta points krijgen, waarmee je PvP gear kunt kopen. Verder is er nog custom made PvP wedstrijden, door mensen te inviten. Hier krijg je geen experience of SParta points voor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:30 schreef Thanatos45 het volgende:
Lijkt me ook wel tof spel maar ik wil als de kelten spelen dammitMss eerst de grieken gratis uitproberen om te kijken hoe het bevalt.
Maar hoe werkt PvP eigenlijk? Werkt het als een traditioneel potje RTS waar je helemaal from scratch begint of kom je met je complete stad tegenover je tegenstander te staan?
Hmm, ok. Hopelijk zetten ze dan niet mensen met een gigantisch verschil in gear tegenover elkaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:49 schreef Draganta het volgende:
[..]
Meer een combi van allebei. Je capital city heeft er niets mee te maken, maar de units hebben wel de gear die jij hebt gevonden. Ook is je level belangrijk. Iemand van level 5 bijv. kan niet naar de 3e age. Dat kan pas als je Level 10 bent. Het ligt aan hoevel tech tree points je hebt, en war je ze hebt gezet. Ik heb nu bijv. geen punten op stable gezet, dus ik kan geen stable bouwen. Ik heb wel archers volledi geupgrade, omdat ik veel met archers speel. Zo moet je keuzes maken. Je hebt verder nog unranked matchmaking, en ranked matchmaking. Dit gebeurt allemaal in het gebied Sparta, die speciaal voor PvP is. Je kunt met PvP matches daar Sparta points krijgen, waarmee je PvP gear kunt kopen. Verder is er nog custom made PvP wedstrijden, door mensen te inviten. Hier krijg je geen experience of SParta points voor.
Wat ik heb gemerkt dat het op lage levels niet veel uitmaak. Ik heb redelijk wat gear, en stond tegenover iemand die 3 levels hoger was, met veel Rare quality gear, en toch ging het goed. Ik bedoel, als je de units met de juiste counters aanvalt, kan gear er niet veel aan veranderen. Ik heb wel eens gezien dat een cavalry unit van een level 40 met veel Epic gear per unit 1700 hp had, tegenover mijn zelfde cavalry unit van maar 700 hp, ik was toen wel maar level 24quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:52 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Hmm, ok. Hopelijk zetten ze dan niet mensen met een gigantisch verschil in gear tegenover elkaar.
Nope is zolang en zoveel je wilt. Ranked pvp is dan wel helaas niet mogelijk. Ook kun je geen epic gear equippen. Dus op gebied van PvP zijn F2P spelers benadeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:48 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoe zit het met f2p? Is het tot een bepaald lvl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |