Heb je het gespeeld?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:43 schreef kort het volgende:
Bij MMORTS ligt de nadruk NOG groter op het aantal tijd dat je erin stopt dan bij een MMORPG.
Is dit niet het geval, dat is het gewoon een verkapte RTS met online mogelijkheden.
Dat heb ik dus allemaal wel. Ik had eerder verwacht dat 't spel wat completer zou zijn, er moet immers getest worden. Hebben ze de egyptenaren er ook nog eens uitgehaald..quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als het goed is krijg je greece , troy , argos, mycaena , en nog wat
vergeet niet dat het eerst een beta iser is nu idd een cap op quests
fireships, of je lokt ze naar je kust waar je fortresses/towers staan (4x dmg tegen schepen)quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef pugehenis het volgende:
Tegen de tijd dat het uit is, zijn alleen de Grieken en Egyptenaren beschikbaar. En later komen er waarschijnlijk nog volken bij.
Heb nu ook nog maar alleen repeatable quests. De Coöp quests zijn wel echt leuk. Die zijn tenminste een uitdaging. Vooral die op zee heb ik vaak overnieuw moeten doen, als ze eenmaal die elite tiremes gaan bouwen ben je de lul.
Servers waren voor mij de hele tijd down sinds de patch dus ik heb het nog niet kunnen proberen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:04 schreef hugecooll het volgende:
Hehe, ik heb de nieuwe patch nog niet kunnen testen, is het wat? (Gelukkig 4 dagen vrij vanaf morgen)
Euhm bij WoW moet je altijd betalen hoor? Maar ik neem aan dat mijn post dus correct is?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die discussie was er bij WoW ook. De diehards zullen kopen, de casuals zullen tevreden zijn met wat ze zo krijgen.
http://www.ageofempiresonline.com/Articles/Blogs-2-11-2011.aspxquote:Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Euhm bij WoW moet je altijd betalen hoor? Maar ik neem aan dat mijn post dus correct is?
Erg jammer dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://www.ageofempiresonline.com/Articles/Blogs-2-11-2011.aspx
Dat vind ik een prima idee, en daar zou ik ook voor betalen als het spel mij trekt. Maar de betaalde "portions" trekken mij toch niet zo. De grootste reden is dat ik bang ben dat ze dit soort dingen blijven aanvullen en je constant genoodzaakt bent om geld uit te geven om niet in het nadeel te komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef hugecooll het volgende:
Mja ik vind zelf dat ze gewoon een "vol pakket" (dus 1 prijs voor alles + toekomstige add-ons), "per pakket" (dus per civilisation enzo) en gewoon "free" moeten hebben. Zo hou je je vaste spelers tevreden, kunnen nieuwe mensen eerst gratis proberen en dan kiezen wat ze willen kopen.
16 augustus willen ze het launchen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |