God ja, loop je daar door het park lekker te genieten van de volle maan en een zacht warm avondbriesje, komt er opeens een knoert van een vent aan die zich seksueel aan mij opdringt, ik vraag nog hoe heet je, want dit vind ik maar niks, maar nee hoor meneer zat zijn lul al tegen de slappe piemel in het kruis van mijn spijkerbroek aan te rijden. Godverdomme dus ik zeg, ja hoor dit wil ik echt niet meneer zonder naam, maar vervolgens zet hij een voet naast mijn voet en via een judoworp sta ik opeens met mijn kont naar hem toe geparkeerd, niet mooi natuurlijk want je weet dan al wat volgt, en ja hoor, daar zit mijn harige tarrelige kont opeens te kijken naar de maan, terwijl hij zijn gezwollen en kloppende lid al richting mijn tegenspartelende anusje brengt, vent duwt hem er gewoon in, ik ben al niet gediend van gedwongen homoseksuele seks maar deze maakt het wel heel bont, en met mijn beperkte sociale vaardigheden weet ik ook niet ik hem uit mijn kontgat krijg, dus ik dacht even doorbijten en klaar is kees, maar nu draag ik een luier.