Weet je dat zeker? Meende ergens gelezen te hebben dat sommigen dachten dat dat vorig jaar ook kon en toen bleek je alleen Grolsch te kunnen wisselen toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik nu ook. 8.6 en het past net in de koeltas.![]()
Je kunt trouwens niet alleen Grolsch inruilen, ook andere A-merken.
Je kon trouwens geen halve liters inleveren bij de koeltruck toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef julian6 het volgende:
6packje halve liters + normaal 6packje gescoort voor morgenword gezellie op de dijk!
Ja bij mij net ook!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:42 schreef zonisdegod het volgende:
HALLO ZONNETJE, ZIEN JULLIE MEVROUW ZONNETJE OOK SCHIJNEN IN JULLIE KAMER?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken het. Probeer gewoon sowieso 2 a 3 andere mensen te pakken te krijgen die tegelijk met jou willen gaan, dan sta je iig goed/gezellig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Begin er toch wel een beetje tegenop te zien gezien de groep waar ik dit jaar bij vertoef allemaal een beetje vaag zijn met wanneer ze aan denken te komen ed.
eindhoven?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja bij mij net ook!Hier is het altijd mooi weer
Nouja, dat is dus al niet eens voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ken het. Probeer gewoon sowieso 2 a 3 andere mensen te pakken te krijgen die tegelijk met jou willen gaan, dan sta je iig goed/gezellig.
in de 2 jaar dat ik ga ben ik elk jaar op dezelfde plek op mijn bek gegaan, kijken of ik dit jaar niet valquote:scheerlijnen? I fall I lose? The challenge is accepted
Ik zag jou lopen vorige jaar. Stoer hé.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:04 schreef vault_tec het volgende:
roken![]()
[..]
in de 2 jaar dat ik ga ben ik elk jaar op dezelfde plek op mijn bek gegaan, kijken of ik dit jaar niet val![]()
Hahahahaha lekker puh!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef Ziewoarut het volgende:
Nu de Sziget kater op zijn hoogtepunt zit vind ik het toch wel heel jammer dat ik niet naar LL kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]I bet you do want het was eeeeeepisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |