Tell Sell heeft voor alles de oplossing!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:27 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb spierpijn, heeft Tell Sell daar ook wat voor?
Ik koop ze allebeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tell Sell heeft voor alles de oplossing!
http://www.postordershop.nl/Fit-Gezond/Fit/Pain-Spray.html
Gebruik de Pain Spray
of ga gewoon even in de Total Sauna
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bel 112, die beat is crimineel
Dankequote:
Dank je wel. Ja, afleiding is goed. Ik ben blij dat ik uit kan kijken naar LL.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:38 schreef Zak het volgende:
Zo net mijn ouders en broertje op bezoek gehad. Was gezellig. Ging nooit toen ik nog bij mijn ex was, die zijn dus helemaal happy dat ze gewoon een avondje kunnen langskomen. Nou door mijn nieuwe laptop installeren en dan nog een indelingstekening in elkaar draaienDus weer een kort nachtje. Maar morgen begin ik toch mooi iets later
Succes met werken friekin! Misschien wel goed om lekker bezig te zijn.
LL dit weekend al ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dank je wel. Ja, afleiding is goed. Ik ben blij dat ik uit kan kijken naar LL.
Donderdagochtend vertrek ik. Met tas, drugs, drank naar Flevoland. Hoppa. Tuut chips voor onderweg.quote:
Lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Donderdagochtend vertrek ik. Met tas, drugs, drank naar Flevoland. Hoppa. Tuut chips voor onderweg.
Weet tas dat zelf al?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Donderdagochtend vertrek ik. Met tas, drugs, drank naar Flevoland. Hoppa. Tuut chips voor onderweg.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ai. Weet niet hoe groot je bent maar waarschijnlijk een gevalletje "rugzak waar ga je met dat meisje heen?"quote:
Wat voor iets doe je?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:00 schreef Zak het volgende:
yup... en ik ben nog niet op de helft.... Fijn zelfstandig ondernemer zijn zegt iedereen altijd. Je kan lekker je eigen tijd indelen. Dus niet. Als de klant vraagt om te springen dan doe je dat.
Ah, ok... Vind je het al met al wel leuk om zelfstandig ondernemer te zijn? Ondanks dat je overgeleverd bent aan de wil van de klant.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:14 schreef Zak het volgende:
Facilitair Projectmanagement. Meestal huisvesting gerelateerd. Verbouwingen, renovaties maar vooral verhuizingen. Dus voorbereiding, begeleiding en in het normale proces laten terugvloeien.
Verder diverse andere projecten op facilitair gebied zoals aanbestedingen op het gebied van schoonmaak, groenvoorziening, meubilair, etc etc.
Maar wat doe jij eigenlijk precies daar op je stage aan de andere kant van die grote waterplas?
en vrolijk doen want je 10u zijn voorbij hahaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:49 schreef .ZilveR. het volgende:
Goeiemorgen![]()
Het regent maar dat boeit me niet, ik ga lekker shoppen
ik heb ook nog wat stijk liggen waar is gister geen tijd voor hadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:43 schreef Sistyria het volgende:
Goeiemorgen mensjes!
Ik zal zo ook maar eens een poging doen om te strijken. Ga morgen denk ik weg naar familie in Gelderland..... een tante is weer ziek![]()
Nog steeds aan het wachten op een bestelling ook
wat is er aan de hand dan..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef Sistyria het volgende:
Ik wordt moe van sommige mensen.....
Godsgruwelijke hekel aan mensen die altijd alles beter weten en het niet kunnen hebben als anderen ook eens iets leuks hebben gekocht.
Nee dat moet dan de grond in worden geboord.
Erge is dat ik me dan nog ga verdedigen ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:41 schreef Softfeel het volgende:
[..]
wat is er aan de hand dan..
alhoewel het weer zeer herkenbaar is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |