Ik heb niets meer om op te soppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben gestopt met sex, Tassie en Sis zijn op de foto gegaan, er gaat niemand naar de parkfeesten... Wel naar dat gebeuren in roermond vorige week... sproetjes heeft een nieuwe fiets en zilver is manisch depressief..
Heb ik nog wat gemist?
de vloer is hier best vuil dus...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb niets meer om op te soppen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
En mijn auto kan wel een beurdje gebruikenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef solaire het volgende:
[..]
de vloer is hier best vuil dus...
Ik verwacht toch weer wat meldingen daarvan binnen nu en een week.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef friekin_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik verwacht toch weer wat meldingen daarvan binnen nu en een week.
amenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
hihi. Ik moet gewoon een goed onderwerp vinden. Ik denk dat het een blanke gaat wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
mannen grijp je kans!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
hihi. Ik moet gewoon een goed onderwerp vinden. Ik denk dat het een blanke gaat worden
Enne al eentje op t oog?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
hihi. Ik moet gewoon een goed onderwerp vinden. Ik denk dat het een blanke gaat worden
sorry, zo kom je over, je bent altijd zo negatief....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:55 schreef .ZilveR. het volgende:
3 dingen:
Kevin feli met je huis![]()
Ivo, lul, je demotiveert me al voor CM voordat ik uberhaupt begonnen ben
Alex ik ben niet manisch depressief, hoogstens snel geirriteerd![]()
Sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:55 schreef .ZilveR. het volgende:
3 dingen:
Kevin feli met je huis![]()
Ivo, lul, je demotiveert me al voor CM voordat ik uberhaupt begonnen ben
Alex ik ben niet manisch depressief, hoogstens snel geirriteerd![]()
Sorry, vanaf morgen ga ik positief doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sorry, zo kom je over, je bent altijd zo negatief....
vroeger ging het hier altijd over sexnu lijkt het meer klaagbaak
begin liever vandaag?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Sorry, vanaf morgen ga ik positief doen![]()
![]()
Anders verander ik heul snel van opleiding::Pquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Sorrymaar het groepswerk en de incompetente coaches werd me te gek, ik hoop dat jij het er zeker beter krijgt!
Die quote ik evenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
![]()
ik doe meequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |