Daarom, je zal aardig wat moeten lopen en doen denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
waarom, het zijn spotschoenen
ik loop beter op birkenstocks dan op dichte schoenenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daarom, je zal aardig wat moeten lopen en doen denk ik
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
ik heb m verwijderd van msn
Kisten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik loop beter op birkenstocks dan op dichte schoenen
Serieus?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik loop beter op birkenstocks dan op dichte schoenen
Oh dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja heb ik ben nu op weg maar vanmorgen examennnnn. ik vraag me af hoe vaak ik dat aan mensen heb verteld :/
Alle reacties die je post zonder dat je op iemand reageert zijn negatief, je zou bij wijze van spreken zo naar KLB kunnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
en naatje, problemen?dat ik het koud heb?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
en naatje, problemen?dat ik het koud heb?
Dit bedoel ik dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
en nagels afgebrokkeld, alweeeeer
Laat haar toch lekkerquote:
iets met zo moe zijn dat ik met vijf gram speed in m'n mik nog in slaap zou vallen, en iets met een zoutkorreltje doeiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle reacties die je post zonder dat je op iemand reageert zijn negatief, je zou bij wijze van spreken zo naar KLB kunnen
Dat snap ik, maar bij noor valt het in mijn optiek nogal opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat haar toch lekkerPUB is bij uitstek een forum waar je lekker alles van je af kan schrijven
Soort R&P, maar dan zonder de lappen tekst en overactieve mensenlievende hippies.
Mja, vroeg had je liiszle, nu heb je Neurquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar bij noor valt het in mijn optiek nogal op
dus?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar bij noor valt het in mijn optiek nogal op
hay schat!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:12 schreef RoBro het volgende:
naatje je hebt helemaal gelijk oude bananenbeffer
ik viel 2x in slaap.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:06 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet meegekregen.
Ging 't goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |