dank jequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef senesta het volgende:
Toffe muts Ynske!
Die zie je vaker op het moment he? Ik wil ook kijken voor zoiets maar dan in het groen.
ja, behoorlijk engquote:
Ik moet ook eerst nog even kijken hoe het staat hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:02 schreef Greys het volgende:
Hey muts, toffe muts!
Ik vind zulke baretachtige mutsies ook altijd leuk, maar het staat me niet.
Of ik zet ze verkeerd op, kan ook.
Mogguh Pagan
nee, tenminste niet zolang de ondergrond dicht is, maar op van die roostertrappen enzo vind ik t niet zo tof, als ik op de hoogwerker sta oid heb ik er geen last van, maar bv wel op van die zwembad trappenquote:
Ik was een tijdje terug met Maes in de stad en daar hadden ze zo'n Accessories winkeltje. Met ook écht van die hoedjes enzo, ook van die ouderwetse dameshoedjes, oudroze enzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moet ook eerst nog even kijken hoe het staat hoor
Word weer een middagje met Samara de stad in, samen mutsen en hoeden passen. Heel lollig altijd
Oh herkenbaar wel ja, daar hou ik ook niet zo vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, tenminste niet zolang de ondergrond dicht is, maar op van die roostertrappen enzo vind ik t niet zo tof, als ik op de hoogwerker sta oid heb ik er geen last van, maar bv wel op van die zwembad trappen
k blijf t hier ook gewoon proberen, maar tis niet mn favoriete bezigheidquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh herkenbaar wel ja, daar hou ik ook niet zo van
Ik ga d'r wel op, maar ben altijd bang dat ik dan met mijn voet iets vooruitschuif/glij en dat ik dan met mijn been er tussen kom
56 alweerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:19 schreef nokwanda het volgende:
Fire is een lekker stuk kat.
Gefeliciteerd met je vader. Hou oud wordt hij nu?
Huuuuuuuuuuuu!quote:Alarm om haai aan de Cote d'Azur
NICE - Verschillende mensen hebben aan de Franse Cote d'Azur een haai gespot. Uit voorzorg mogen badgasten niet meer in zee zwemmen.
Het is niet zeker of het echt om een gevaarlijke haai gaat. Reddingsdiensten die met een bootje patrouilleerden zeggen een twee meter lange haai gezien te hebben met een stijve rugvin en een witte buik.
Spam eens een foto!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
56 alweer
Fire is idd een lekker ding al mag hij wel wat minder schuw zijn. Al denk ik niet dat dat nog gaat veranderen.
Ik vind eigenlijk dat ik vrij oude ouders hebquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:34 schreef Belana het volgende:
56wat jong!! dan ben jij ook nog heel jong
en ik voel me nu oud![]()
Oh dan ben je idd oud!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |