Ja maar ik ga niet met de auto naar t harde, maar met de auto naar LL en wil ze daar ontmoeten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:45 schreef error_404 het volgende:
JohnnyKnoxville, kom er maar in
Zo groot in 't Harde niet, dus lijkt medat je gewoon 'halte centrum' of station kan afspreken, toch?
Iedereen moet door dezelfde ingang inderdaad, de bussen stoppen vlakbij de ingang en met parkeren moet je maar afwachten waar je staat, maar uiteindelijk kom je vlak langs de busstop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ja maar ik ga niet met de auto naar t harde, maar met de auto naar LL en wil ze daar ontmoeten.
Vroeg me af of de parkeerplaats in de buurt is van waar de bussen stoppen op het LL terrein
Okequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iedereen moet door dezelfde ingang inderdaad, de bussen stoppen vlakbij de ingang en met parkeren moet je maar afwachten waar je staat, maar uiteindelijk kom je vlak langs de busstop.
Afspreken is best goed te doen, al moet je wel mobiele telefoons hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:00 schreef kikoooooo het volgende:
OkeThanks.
Dan ga ik maar met de auto en hoop ik ze daar tegen te komen
Of je spreekt met elkaar of naast de Kiss 'n Ride. Daar is een stuk gras waar iedereen over naar de ingang loopt. Prima te doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Afspreken is best goed te doen, al moet je wel mobiele telefoons hebben.
Er staat tussen busstop en ingang een enorme toren met lichtmast, dat is bijvoorbeeld een goed afspreekpunt.
"Bij de derde boom links."quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:07 schreef Juicyhil het volgende:
Of je spreekt met elkaar of naast de Kiss 'n Ride. Daar is een stuk gras waar iedereen over naar de ingang loopt. Prima te doen.
Ach, dan sta je op de dijk waar het ook reuzegezellig is! (Al moet ik het dit jaar overslaan ivm iedereen op eigen vervoerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef kikoooooo het volgende:
Hmm, begrijp ik goed dat de parkeerplaats ook nog niet de hele dag open is? Hoe laat kan ik met de auto het parkeerterrein op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |