abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85376978
Naar een idee in Hoelaat ga je naar Lowlands en waarom? bij deze dit topic.

Je kan met het OV naar Lowlands gaan, maar dat is gezellig, doch gaar, want de pendelbussen starten (officieel) pas om 14:00uur, en dat loopt nooit echt lekker door in 't Harde.

Dus, meerijden iemand?

Laat hier weten als je karma punten wilt verdienen door iemand een lift in je vehikel aan te bieden.
Geef wel even aan hoe laat en vanaf waar.

Verder is het wellicht een optie om taxi's te delen? Ik weet niet of taxi's uberhaubt wel Lowlanders brengen, vanwege de file, maar indien wel, dan lijkt taxi (busjes?) delen mij een puik plan.

En in de file is het altijd nog tof, lekker biertje, muziekje, plus je bent er eerder dan met het OV.

Allrighty, dus, * nio_ofzo zoekt nog een plekje voor een reis vanuit Harderwijk of evt 't Harde, en heeft daar bier voor over, voor zover ik 't kan tillen zonder rugschade.. :)

Onderhandelen maar.. :7
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:59:07 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85377206
Ik gok toch maar op het OV denk ik :{
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 17 augustus 2010 @ 01:16:46 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_85377746
Ik ga ook met het OV, al is het alleen maar zodat ik maandag niet met mijn duffe en mogelijk nog enigszins aangeschoten hoofd hoef terug te rijden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_85381279
Welja, ik heb nog een plekje in mn auto over vanuit Zaandam. We rijden donderdagavond rond een uurtje of 7.
Sarcasme. Herken het.
pi_85382964
Ik heb waarschijnlijk nog wel een plekkie over vanuit Leiden vanavond zekerheid. De terugweg zit ik vol.
pi_85384068
Als iemand twee plekjes vanuit Zwolle heeft zou dat geweldig zijn. Alleen voor de bagage is ook goed :p Geen PM graag, zit mobiel.
pi_85384154
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef frame-saw het volgende:
Als iemand twee plekjes vanuit Zwolle heeft zou dat geweldig zijn. Alleen voor de bagage is ook goed :p Geen PM graag, zit mobiel.
http://m.fok.nl onderaan zie je je pm's :)
pi_85384324
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

http://m.fok.nl onderaan zie je je pm's :)
O wel PM's dus :P Thnx.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:11:30 #9
285174 Evienne
never odd or even
pi_85385170

[ Bericht 100% gewijzigd door Evienne op 17-08-2010 15:02:52 (nm) ]
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_85402071
Is er iemand die gaat rijden op vrijdagochtend? Wij willen met zijn tweetjes (verslaggeefster en cameraman) meerijden met iemand die over Utrecht of Amersfoort rijdt, maar ergens anders in de buurt is ook goed. Als je ons daar op zou kunnen pikken rond 07.00 zou dat super zijn.

We zijn van plan een televisie-item te maken over carpoolen naar festivals. We kunnen je benzinekosten vergoeden.

Dus als het je wat lijkt, stuur mij dan een berichtje! Dat kan naar: c.huijsmans@redactiewnl.nl
pi_85419608
Ik wil een microblog reportage maken over carpoolen naar Lowlands.. ;)

Tevens: iemand zin om samen een lekker eindje te fietsen vanuit Harderwijk? Zo lekker de file voorbij enzo, zonnetje, wind mee.. :7
  woensdag 18 augustus 2010 @ 02:34:26 #12
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_85422778
Hee blije mensen!

Je kan ook met het OV naar Harderwijk, om daar een pendelbus naar Walibi World of een taxi te pakken. De taxi zet je af bij de Kiss&Ride en je hoeft dan zelf nog een kleine 2km te lopen naar de brug. (wat ansich afzien is met zware bagage, maar tien keer beter dan wachten bij de pendelbussen)
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_85423139
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 02:34 schreef MOD het volgende:
Hee blije mensen!

Je kan ook met het OV naar Harderwijk, om daar een pendelbus naar Walibi World of een taxi te pakken. De taxi zet je af bij de Kiss&Ride en je hoeft dan zelf nog een kleine 2km te lopen naar de brug. (wat ansich afzien is met zware bagage, maar tien keer beter dan wachten bij de pendelbussen)
Om in de Walibi bus te komen met je bepakking, moet je erg goed je puppy-look oefenen, want die buschauffeurs weigeren Lowlands gangers. Daarbij zou de doorgang tussen Walibi en Lowlands best wel eens afgesloten kunnen zijn.

Een taxi is wel een idee. Dan is het wel fijn om mensen te hebben om de taxi mee te delen (bij deze.. :) (ik wil vroeg (ish))), en gaat de taxi dan ook in de file staan?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 03:58:08 #14
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_85423529
Nou ik heb vorig jaar denk ik drie kwartier in de taxi gezeten en die was redelijk rap dus bij de voordeur van Walibi. Maar hij moest dus nog een stuk de dijk over. Het ging echt wel vlot dus ik ga het dit jaar weer doen.

Denk dat ik voor tien uur wel op Harderwijk ben omdat het nog ruim een uur duurt voor de taxi er is. Maar toen stonden er ook redelijk wat mensen op de taxi te wachten.

Ik geloof dat we toen met z'n zessen per persoon 8 euro aftikte voor de taxi. Beter dan drie uur in de rij bij t Harde én de ingang.

Ik moet dit jaar in mn eentje daarheen, want al mn vrienden kunnen later pas, dus ik zie wel met wie ik mag mee rijden!
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_85430004
Ik rij morgen ongeveer rond 17:00 weg uit Adam. Ik rij alleen omdat de rest er al is en ik moet werken bleh. Ben je gezellig en zoek je nog vervoer dan mag je mee rijden.
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
pi_85430607
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:58 schreef MOD het volgende:
[knip]
Denk dat ik voor tien uur wel op Harderwijk ben omdat het nog ruim een uur duurt voor de taxi er is. Maar toen stonden er ook redelijk wat mensen op de taxi te wachten.

[knip]

Ik moet dit jaar in mn eentje daarheen, want al mn vrienden kunnen later pas, dus ik zie wel met wie ik mag mee rijden!
Okay, tien uur, of iets eerder op station Harderwijk klinkt goed, count me in.

Nog meer mensen geïnteresseerd in een taxi ritje vanuit Harderwijk?

Als ik me niet vergis, gedraagd die taxi zich ook als bus, dus mogelijk dat dat ook weer tijd bespaard.
pi_85433682
Hier nog een ritje gezocht vanuit deventer of omgeving!

Ik bied een lift aan voor een leuke vrijgezellige dame vanuit hilversum, je moet alleen doen alsof je me al jaren kent ivm zusje die rijdt en niet op de hoogte is van een evt. 2e persoon ;)

[ Bericht 73% gewijzigd door mattttPUNTnl op 18-08-2010 16:03:10 ]
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_85439939
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Hier nog een ritje gezocht vanuit deventer of omgeving!

Ik bied een lift aan voor een leuke vrijgezellige dame vanuit hilversum, je moet alleen doen alsof je me al jaren kent ivm zusje die rijdt en niet op de hoogte is van een evt. 2e persoon ;)
smooth..
  woensdag 18 augustus 2010 @ 17:00:50 #19
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_85442270
Plekje over vanuit omgeving Amersfoort, met de auto. Donderdagmiddag heen, ergens zondag terug. Kost je wel twee biertjes!
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_85446908
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:18 schreef nio_ofzo het volgende:

[..]

Okay, tien uur, of iets eerder op station Harderwijk klinkt goed, count me in.

Nog meer mensen geïnteresseerd in een taxi ritje vanuit Harderwijk?

Als ik me niet vergis, gedraagd die taxi zich ook als bus, dus mogelijk dat dat ook weer tijd bespaard.
Ja, ik zal er ook rond 10 uur zijn hoop ik, taxi is relaaaaxt!

check PM!
pi_85447718
Ik heb nog plek over vanuit Lelystad. Vrijdag rond 9:00 vertrek ik.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')