http://m.fok.nl onderaan zie je je pm'squote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef frame-saw het volgende:
Als iemand twee plekjes vanuit Zwolle heeft zou dat geweldig zijn. Alleen voor de bagage is ook goed :p Geen PM graag, zit mobiel.
O wel PM's dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://m.fok.nl onderaan zie je je pm's
Om in de Walibi bus te komen met je bepakking, moet je erg goed je puppy-look oefenen, want die buschauffeurs weigeren Lowlands gangers. Daarbij zou de doorgang tussen Walibi en Lowlands best wel eens afgesloten kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:34 schreef MOD het volgende:
Hee blije mensen!
Je kan ook met het OV naar Harderwijk, om daar een pendelbus naar Walibi World of een taxi te pakken. De taxi zet je af bij de Kiss&Ride en je hoeft dan zelf nog een kleine 2km te lopen naar de brug. (wat ansich afzien is met zware bagage, maar tien keer beter dan wachten bij de pendelbussen)
Okay, tien uur, of iets eerder op station Harderwijk klinkt goed, count me in.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:58 schreef MOD het volgende:
[knip]
Denk dat ik voor tien uur wel op Harderwijk ben omdat het nog ruim een uur duurt voor de taxi er is. Maar toen stonden er ook redelijk wat mensen op de taxi te wachten.
[knip]
Ik moet dit jaar in mn eentje daarheen, want al mn vrienden kunnen later pas, dus ik zie wel met wie ik mag mee rijden!
smooth..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Hier nog een ritje gezocht vanuit deventer of omgeving!
Ik bied een lift aan voor een leuke vrijgezellige dame vanuit hilversum, je moet alleen doen alsof je me al jaren kent ivm zusje die rijdt en niet op de hoogte is van een evt. 2e persoon
Ja, ik zal er ook rond 10 uur zijn hoop ik, taxi is relaaaaxt!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:18 schreef nio_ofzo het volgende:
[..]
Okay, tien uur, of iets eerder op station Harderwijk klinkt goed, count me in.
Nog meer mensen geïnteresseerd in een taxi ritje vanuit Harderwijk?
Als ik me niet vergis, gedraagd die taxi zich ook als bus, dus mogelijk dat dat ook weer tijd bespaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |