je bedoelt toch boybatter?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Al hoewel mij dus nu pas de link naar boy butter te binnen schiet
vind toch wel dat er te weinig van op tv komt. Al die idols-achtige shit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
er komt weer toneel op 2, aangezien het nog niet op internet terug te vinden is:
Vrijdag 27 augustus 23:15 uur: Ultimo van Orkater/Het Toneel Speelt uitgezonden door de NPS
· Vrijdag 3 september 23.25 uur: Gif van NTGent uitgezonden door de NPS
· Zondag 5 september 22:10 uur: Heren van de Thee van Hummelinck Stuurman Theaterbureau uitgezonden door AVRO
· Vrijdag 17 september 23:15 uur: Opening Night Toneelgroep Amsterdam uitgezonden door de VPRO
· Vrijdag 1 oktober 23:15 uur: La Voix Humaine Toneelgroep Amsterdam uitgezonden door de VPRO
Vrijdag 8 oktober 22:50 uur: King Lear van het Ro Theater uitgezonden door de AVRO.
geniet er nog maar van want volgend jaar is dat allemaal weg bezuinigd omdat Henk en Ingrid wel van Idols en niet van toneel houden. Hooguit dan we dan weer herhalingen krijgen an John Lantings theater van de lachquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind toch wel dat er te weinig van op tv komt. Al die idols-achtige shit.
Je kan dat kind het niet kwalijk nemen dat haar ouders niet het goede voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
Wat is die dochter van Patricia Paay toch een raar kind.En PP wordt een beetje ordinair.
(twitter-mode off)
Ik ben ook nieuwsgierigquote:
Die kwam per pm, heb je 'm niet ontvangen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:20 schreef creno het volgende:
Het was meer een wow van dat er tussen mijn laatste en eennalaatste post gewoon ruim 4 uur zat en dat er maar 2 posts zijn geweest.
Ik had wel met wow op je " natgeregend" post willen reageren, maar er stond geen foto bij![]()
![]()
Flauwe associatie, zeg.quote:
Ben er ook niet bijzonder trots opquote:
Nee, ik krijg nooit pmquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kwam per pm, heb je 'm niet ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |