goed ideequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ http://img161.imageshack.us/img161/7199/koffie1vl6.jpg&t=1]afbeelding ]
Als je zou zeggen dat hij 40 werd zou ik het ook geloven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay even zout in je wond strooien dan
Veel pijn? Of heb je pijnstillers meegekregen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
-1 verstandskies. De andere was blijkbaar nog niet eens doorgekomen dus die heb ik nog.
Dat metalige is juist lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Bloedsmaak![]()
. Ik ben duidelijk geen vampier.
Geen centje pijn, dat ding was eruit voor ik er erg in had (serieus, ik dacht dat het nog moest gebeuren toen ie zei dat ik op mocht staanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veel pijn? Of heb je pijnstillers meegekregen?
Heb je je abonnement nog niet opgezegd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:04 schreef creno het volgende:
ik mag morgen weer naar de tandarts voor wortelbehandeling deel 2.
Ja maar al dat feesten in Amsterdam gaat je ook niet in de kouwe kleren zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Als je zou zeggen dat hij 40 werd zou ik het ook geloven.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef Steve het volgende:
Verstandskiezen trekken bij de tandarts is meestal ook alleen voor de makkelijke gevallen. Heb je meestal ook niet veel last van.
De kaakchirurg is erger.
Wacht maar tot de verdoving een beetje uit gaat werken, dat kut tintelende gevoel.......quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen centje pijn, dat ding was eruit voor ik er erg in had (serieus, ik dacht dat het nog moest gebeuren toen ie zei dat ik op mocht staan). Maar nu ben ik nog verdoofd, dus ben benieuwd hoe het straks voelt als de verdoving uitgewerkt is. Maar verwacht er niet zo veel van.
Ik ben twee keer bij de kaakchirurg geweest... dat was inderdaad geen feest.... spoelen met peroxide en flink wat pijnstillersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:13 schreef Steve het volgende:
Verstandskiezen trekken bij de tandarts is meestal ook alleen voor de makkelijke gevallen. Heb je meestal ook niet veel last van.
De kaakchirurg is erger.
Gewoon al meteen pijnstillers slikken zodat je niets merkt is het bestequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Wacht maar tot de verdoving een beetje uit gaat werken, dat kut tintelende gevoel.......
Oh ik dacht dat dat je normale gezicht was....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
2 keer geweest, en 2 keer een week lang een gezicht als een hamster gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |