je was graag op zondag met ze meegegaan foto\s maken in volemdammerkledingdracht?quote:
wil nog niet dood gevonden worden in Volendamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je was graag op zondag met ze meegegaan foto\s maken in volemdammerkledingdracht?
of bang dat je Gerda Smit tegen het lijf zou lopen ?
Nee man... dit is een masker... Eigenlijk is het iets wat elk weekend op de to do list staat...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent ook niets gewend..oosten zeker?
olaquote:
waarom wachten tot oktober als je het nu al met ons kan delen ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
![]()
do i have shit to tell you..you besta be here in October, u little shit ..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je was graag op zondag met ze meegegaan foto\s maken in volemdammerkledingdracht?
of bang dat je Gerda Smit tegen het lijf zou lopen ?
ben je zondag daar dan niet Dirk en Pieter tegen het lijf gelopen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb Volemdamtocht gedaan. Tevens zijn we op de foto gegaan. Maud in herenkleding en ik in een jurk
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee man... dit is een masker... Eigenlijk is het iets wat elk weekend op de to do list staat...
in Volendam?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je zondag daar dan niet Dirk en Pieter tegen het lijf gelopen?
die waren er blijkbaar ook
Komt goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
![]()
do i have shit to tell you..you besta be here in October, u little shit ..
Je hebt een raar gevoel voor humor, Mikeyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_man_verliest_tepel/
ik ben altijd het buitenbeentje geweest,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hebt een raar gevoel voor humor, Mikey
Bah.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ http://img161.imageshack.us/img161/7199/koffie1vl6.jpg&t=1]afbeelding ]
Wens je sterkte toequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Over een uur wordt mijn laatste verstand getrokken. Stomme verstandskiezen
!
Krijg je dan ineens ook stomme filmsmaak?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Sterkte enzo!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg je dan ineens ook stomme filmsmaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |